Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
kk peace
Inderdaad, wat een faal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:
[ afbeelding ]
Een opel = faalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een faal.
Ja, kijk al die reacties eens van dat Telegraaf-tuigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef blackbandanacrew het volgende:
Als je zo in de geenstijl comments lees, blijf je mensen tegenkomen die slim denken te zijn met een WHOIS en nog blijven denken dat het echt van BBC is.
Wat een dikke moeder heeft Shaury toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
even kijken hoeveel janssen (zo heette hij toch?) er wonen in beverwaard..
Zijn moeder heeft iig een minuut gratis winkelen gewonnen
http://www.winkelcentrumbeverwaard.nl/site/?p=nieuws&id=55
wat doe ik foutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:16 schreef woads het volgende:
http://www.gifflix.com/files/933cc5f311b4.gif test
Sowieso is dit een onterechte .gif. Dit topic gaat nog jaren door. Ik voorspel absoluut een deeltje 20.quote:
Jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.
Grappig om uit te proberen.,
Iemand nog wat gehoord van het 8 uur journaal?
Jouw usernamequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Bitch. Ik had je IP moeten checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Mopst3r het volgende:
Wie de fak is Bavo Galama ?Teeeering wat een naam
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorig topic zat je nog te bitchen op deze shittt!!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meer
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n buik, wat doe je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topickaperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hier sta ik onder mijn normale naamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ben je nou ook DuShaury hier?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik heb ze niet gemaakt btw, just spreading the word.
nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja en? Daarom mag ik geen TVP plaatsen?
Krijgen we een bitchfitty?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |