Pas nadat _Led_ er op wees, toch?quote:
Ik denk dat die gasten mij echt dood wensen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LOL ik heb het een en ander gemist
EDIT:
Die link naar blackbandanacrew.nlop NU.nl hahahaha
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:38 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten mij echt dood wensen.![]()
Geniaal tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
hahahahaha wat een stelletje DEBIELEN daar bij nu.nl
Die foto van sinterklaas en zwarte pieten op de hoofdpagina!!!!!!
bikkelharde taal van een paar nono's . hebben ze nog het 6uurjournaal gehaald of niet? zat effe onder m'n steen aan me poepert te krabbelen.quote:
HAHAHAHA. Super. Dit blaast weer zoveel leven in deze shit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LOL ik heb het een en ander gemist
EDIT:
Die link naar blackbandanacrew.nlop NU.nl hahahaha
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar ik kan u wel melden dat de duinbranden in Schoorl zijn aangestoken.
klote zit ik naar die bagger te kijken , geen soewarte bananen band.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef TJV het volgende:
Ik heb net een matras 2 verdiepingen omhoog gesjouwd, heb ik wat gemist? Of is dit een domme vraag bij HvNl?
En de telegraaf verwijst naar fok, deel 8 van deze reeks.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Super. Dit blaast weer zoveel leven in deze shit.
HOI WELKOM..........NEUKEN?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Ik ken deze jongeren al jaren...
Ben ik nu ook niet goed opgevoed?
En dan de foto van mijn zusje...
Bitch ofzo?
Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Verbeter de wereld begin bij je zelf;)
Ga je niet druk maken over deze jongens..
Zo ook Dj Young Voice..
We zijn samen op gegroeid en hij is als een broertje voor mij..
Al gedraagt hij zich niet altijd van binnen zit een hele lieve jongen:)
Er is nu aangifte gedaan tegen deze jongens..
Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Je mag niemands foto op deze manier gebruiken...
Zitten er hier geen volwassenen?
Bye
Nee, maar je bent wel een kansjongere als je in dezelfde wijk als hun woont.quote:Onbegrijpelijk...
Is ze dat dan niet? Ze word gepiemeld door negers met aids.quote:En dan de foto van mijn zusje...
Bitch ofzo?
We maken ons niet druk we lachen ze uit, en bewerken hun lieve foto'squote:Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Als hij zo lief is waarom bedreigd die dan mensenquote:Zo ook Dj Young Voice..
Nee, echt..?quote:Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Het is hier gemixedquote:Zitten er hier geen volwassenen?
Hoi ik ben Wijnand, heb je msn?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Onbegrijpelijk dat jullie zo levenloos zijn dat jullie je druk gaan maken over anderen..
Zo ook Dj Young Voice..
Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?
Bye
Ehm, moet een foutje zijn. Er zit een heel lieve jongen diep in hem. Het is maar waar je van houdt, maar op fok zijn we best tolerant t.o.v. battyboys!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
jij bent niet helemaal lekker , he?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Zo ook Dj Young Voice..
Bye
Doe niet zo lullig tegen haarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
jij bent niet helemaal lekker , he?
"...Al gedraagt hij zich niet altijd van binnen zit een hele lieve jongen:)..."
oftewel hij is een lul.
"...Er is nu aangifte gedaan tegen deze jongens.. "
gek als je mensen loopt te bedreigen als ze je kaartje willen controleren.
"...Weten jullie dat je door de meiden en jongens op de foto's kan aan geklaagt worden?.."
kom maar op.
nou doei bedankt voor je poging maar Fail lijkt me
Misschien mag ik wel samen met ze papiertjes prikken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef LIIESZ het volgende:
Onbegrijpelijk...
Bitch ofzo?
Zo ook Dj Young Voice..
Bye
ow sorry je wilt haar neuken via msn natuurlijk. gaan we regelen voor je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig tegen haar
Hoho,...ik vroeg als 1e of er geneukt kon wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
ow sorry je wilt haar neuken via msn natuurlijk. gaan we regelen voor je.
meisje, sorry ik ben een gemene lul.
Thanks for creating a monster!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben deze reeks ooit begonnen![]()
I've created a monster
Gunther ist Gottquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ben deze reeks ooit begonnen![]()
I've created a monster
Shaury in het gastenboek van www.blackbandanacrew.nlquote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
quote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
Hij is zelf witquote:KKkazen wagt maar
Het heeft Hart van Nederland niet eens gehaald, dus ik schat die kans niet hoog inquote:
Misschien morgen? of straks?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het heeft Hart van Nederland niet eens gehaald, dus ik schat die kans niet hoog in\
Al helemaal aangezien Telegraaf en SBS6 zo'n beetje dezelfde nieuwsberichten najagen...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Mr_DG het volgende:
Jammer dat Wilders in de VS zit, anders was het tijd voor kamervragen![]()
quote:rotterdam naarr de kk, jullie zulle zien vnavond haters. Eerst me chimeid in veilegheid brenge.
kk peace
Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
kk peace
Inderdaad, wat een faal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hahahah nu valt me trouwens pas op wat ie daarmee bedoelde:
[ afbeelding ]
Een opel = faalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een faal.
Ja, kijk al die reacties eens van dat Telegraaf-tuigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef blackbandanacrew het volgende:
Als je zo in de geenstijl comments lees, blijf je mensen tegenkomen die slim denken te zijn met een WHOIS en nog blijven denken dat het echt van BBC is.
Wat een dikke moeder heeft Shaury toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
even kijken hoeveel janssen (zo heette hij toch?) er wonen in beverwaard..
Zijn moeder heeft iig een minuut gratis winkelen gewonnen
http://www.winkelcentrumbeverwaard.nl/site/?p=nieuws&id=55
wat doe ik foutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:16 schreef woads het volgende:
http://www.gifflix.com/files/933cc5f311b4.gif test
Sowieso is dit een onterechte .gif. Dit topic gaat nog jaren door. Ik voorspel absoluut een deeltje 20.quote:
Jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Al was mijn imitatie wel kankergoed natuurlijk.
Grappig om uit te proberen.,
Iemand nog wat gehoord van het 8 uur journaal?
Jouw usernamequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Dat Rotterdam naar de kk was de echte Shaury niet, jullie trappen te snel in kloons![]()
Net als die ''laatste post van Shaury'' die heel lang verkeerd stond, met dat gelul over Bloods en getik in capslock, dat was ook een kloon, en een veel slechtere dan mij![]()
Bitch. Ik had je IP moeten checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Mopst3r het volgende:
Wie de fak is Bavo Galama ?Teeeering wat een naam
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorig topic zat je nog te bitchen op deze shittt!!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meer
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n buik, wat doe je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topickaperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hier sta ik onder mijn normale naamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ben je nou ook DuShaury hier?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik heb ze niet gemaakt btw, just spreading the word.
nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja en? Daarom mag ik geen TVP plaatsen?
Krijgen we een bitchfitty?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |