Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Mopst3r het volgende:
Wie de fak is Bavo Galama ?Teeeering wat een naam
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorig topic zat je nog te bitchen op deze shittt!!!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Die dronkaard van RTL travel ofzo, ik kende m ook niet maar als je zn hoofd ziet vergeet je hem niet snel meer
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
Even wat afleiding om de stilte voor de storm te doorbreken, introducing Bavo Galama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n buik, wat doe je!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topickaperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hier sta ik onder mijn normale naamquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ben je nou ook DuShaury hier?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Ik heb ze niet gemaakt btw, just spreading the word.
nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja en? Daarom mag ik geen TVP plaatsen?
Krijgen we een bitchfitty?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |