*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Netjes gedaan man! props!![]()
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Dat was dus het eerste dat ik dacht toen ik las van de aangiftequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waar de aangifte heengaat.Doen ze daar ook een WHOIS op mijn domein?
Liev! Ik ging een beetje dood van binnen maar dit beurt me toch opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Netjes gedaan man! props!![]()
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=23
OMG!quote:
Het plaatje van shaury was ergerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..![]()
![]()
![]()
Nee, die hebben een mirror gemaakt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissen
edit:
Ik weet trouwens niet of je het al gezien had op GS, maar verwacht een hoop traffic_!
Nu.nl linkt er al naarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!Hopelijk met shots van "hun" site.. dan ga ik denk ik dood van het lachen
Ik pis gewoon weer in mijn broek hahahaha wat een paupers en wat een succes hebben ' wij 'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
oeps verkeerde topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |