DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:luister dan
deze shit kost tijd.
hehe je weeni wat ga kome
muziek-clip-veelboys..
ff beverwaard reprezenten...
en so stoer over bewerke.
ik heb nog steeds jullie dooie hoofden niiet gezien
vooral die gene blackbandanacrew heet kk sukkel
post jouw foto kan ook sulke grapjes make..
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
Same here!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.
Of in de toiletpot.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Kom op Shaury, we weten dat je achter je computer zit.
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassenquote:
Moet je ook in ONZ feedbacktopic vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassen
Of ben ik nou zo scheef? xD
ehh ehhh mag ik liegen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
I know, maar als ik bericht aanpas kan ik de titel nergens aanpassen
Of ben ik nou zo scheef? xD
Op die site staat er maar 1 die poster van "i am gay" dus valt meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die super mooie Paints zijn toch van jou?
Die vond ik vet bedacht!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op die site staat er maar 1 die poster van "i am gay" dus valt mee
Tering ik heb echt mijn dag niet. Kan geen feedback topic vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:08 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Moet je ook in ONZ feedbacktopic vragen.
Het is jouw topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering ik heb echt mijn dag niet. Kan geen feedback topic vinden.
Kan vandaag zowiezo niet veel vinden xd
Wil iemand anders ff vragen
Als ze uberhaupt weten wat het isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waar de aangifte heengaat.Doen ze daar ook een WHOIS op mijn domein?
Haha dan zullen ze verbaasd staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd waar de aangifte heengaat.Doen ze daar ook een WHOIS op mijn domein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Doe in een spoiler.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
Als je hem op de site wil moet je snel zijn want photbucket gaat denk ik snel wissen![]()
NSFW!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
Als je hem op de site wil moet je snel zijn want photbucket gaat denk ik snel wissen![]()
NSFW!!!
[ afbeelding ]
ah bahhhhh shauny's kop, ster en pik, das teveel...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
NSFW!!!
[ afbeelding ]
ja of op je nu inmens populaire sitequote:
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
ah bahhhhh shauny's kop, ster en pik, das teveel...
Nee nog niet. Maar ik ga werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:26 schreef jesperrrrsss het volgende:
p.s heeft iemand de filmpjes van youtube al geript want als ze *aangeklaagd* worden zullen ze wel snel de filmpjes van internet af halen.
en is er dadelijk geen bewijs meer.....
Video is in handen van Metroquote:ik shrok vanochtend toen ik de Metro zag, een "jeugdbende" zou de RET hebben bedreigd. Ik had al een donkerbruin vermoeden, maar het ging dus inderdaad over de BBC. Best triest dat nu dat zo'n vriendenclubje die een beetje stoer doen zoveel media aandacht krijgt.
Wel knap trouwens van de oude media dat ze dit onderwerp nu al hebben opgepikt.
Metro had trouwens de video waarop de RET werd bedreigd "in handen". Dus tegenwoordig is het bezitten van een linkje naar YouTube al het in bezit hebben van een video.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:20 schreef versabommie het volgende:
NSFW!!!http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes gedaan man! props!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=23
*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Netjes gedaan man! props!![]()
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Dat was dus het eerste dat ik dacht toen ik las van de aangiftequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef blackbandanacrew het volgende:
Liev! Ik ging een beetje dood van binnen maar dit beurt me toch opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*klopt versabommie op de schouders "het is voorbij nu, je bent veilig"
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overigens was het wel een fijn klusje om te doenShemale sites kijken waar ik eerlijk gezegd niet een stramme max bij krijg en dat is zacht uitgedrukt en dan ook nog dat porum uitknippen en inhangen.. Ik ben toe aan een rummetje!
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
OMG!quote:
Het plaatje van shaury was ergerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
inderdaad ik had ook iets van, dat je de moeit hebt genomen om het eerste plaatje op te zoeken..![]()
![]()
![]()
Nee, die hebben een mirror gemaakt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Kun je hem dan wel ff uit het gastenboek vissen
edit:
Ik weet trouwens niet of je het al gezien had op GS, maar verwacht een hoop traffic_!
Nu.nl linkt er al naarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMG!Hopelijk met shots van "hun" site.. dan ga ik denk ik dood van het lachen
Ik pis gewoon weer in mijn broek hahahaha wat een paupers en wat een succes hebben ' wij 'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nu.nl linkt er al naar
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
oeps verkeerde topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
Ik doe nog wel ff de faalneger van vanmorgen hoor.. kan er niet mee stoppen om erom te lachen![]()
ach ik zie het nou pas,....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee, die hebben een mirror gemaakt..
muahahahaha, kom nie meer bij hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:30 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
De Blackbandanacrew heeft nu.nl telegraaf.nl etc gehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Kan ik even een update krijgen. Waarom moet dit topic nog open blijven? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen, en wat staat er op het punt te gebeuren?
tja voor een goeie soep moet je wat over hebben he? schenk nog een rummetje in van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie de OP , n00bquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Kan ik even een update krijgen. Waarom moet dit topic nog open blijven? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen, en wat staat er op het punt te gebeuren?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
De Blackbandanacrew heeft nu.nl telegraaf.nl etc gehaald
onder welke steen heb jijj liggen slapen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo
Ik werk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
onder welke steen heb jijj liggen slapen?
De RET doet aangifte tegen de Black Banana Crew, wat onder andere Nu.nl en Telegraaf.nl heeft gehaald. Tevens een tweede berichtje op GeenStijl, waar dit topic nog eens wordt genoemd.quote:
vriendelijk dankquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Mooi.
Dan kan deze nog even open blijven
Post uit andere topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:38 schreef kanaiken het volgende:
Ik kom laat binnenvallen zonder enige poging tot inlezen en ben hier dan waarschijnlijk laat mee, maar mensen weten dat nu.nl linkt naar OP's legendarische website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |