Ik wou het net posten maar ben dus te laat...blackBANANAcrewquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Black Banana CrewROFL LMOA
Owh god, waarom post ik hier![]()
Wederom op Geenstijl !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fte_tegen_black.html
Wacht, waar?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:55 schreef versabommie het volgende:
Ik kan dit allemaal niet bijhouden hoor, de pijpfoto's van Floortje Dessing verder op het forum en dit
Tsja, daar kon je op wachten hè, als je zomaar mensen bedreigt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef G4ngst4h het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fte_tegen_black.html
Gesubmit !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie stuurt dit naar fok frontpage om het daar als nieuws neer te zetten , met een link naar dit topic uiteraard
stuur ze ook effe hier langs, de buren klagen dat hun visvijver overstroomt ondertussen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Of iemand de pis onder mijn bureau kan komen opruimen,...het stroomt letterlijk langs mijn benen.
Sta je dan met je grote bek. Maar goed dat Shaury/Daury/Shauny in de pleepot kan verstoppen
Hoe kan je iets naar het NOS journaal/RTLnieuws sturenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Gauner het volgende:
Ik hoop zo dat het vanavond op het nieuws komt!
Epischheid!
Weet niet, maar als het gewoon op rtlnieuws.nl staat dan zal het ook vast wel behandeld worden in het tv journaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe kan je iets naar het NOS journaal/RTLnieuws sturen?
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Steeds meer respect voor jou met je sitequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.En op ANP staat mn site vermeldt.
Dalijk pakken ze je op vanwege dat ze denken dat jij het echt bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.En op ANP staat mn site vermeldt.
Photoshop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
wie kan mij een goeie fotoshop programma aanraden die iemand kan gebruiken die nog moet beginnen ???
want loop nu al tegen beperkingen aan met me huidige programma
Microsoft photodrawquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
wie kan mij een goeie fotoshop programma aanraden die iemand kan gebruiken die nog moet beginnen ???
Paint?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
De groep jongeren noemt zich 'de Black-Banana-Crew'.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef sterandje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)%20doodsbedreigingen
nog een site.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Littlecreep het volgende:
Ook grappig dat elke nieuws site ze de Black Banana Crew blijft noemen
Door Fok!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Ticker het volgende:
Kanker dom, is dit echt?
Hoe the fuck komt dat op Nu?
Die pikkies zijn allemaal 14, wie neemt dit serieus?
Heel vaag dit.
Topic 12: Eerste reactie shaury blijft op zich wachten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Topictitel volgend topic : We wachten op reactie
Ik krijg last van uitdrogingsverschijnselen....ik blijf pissenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Topic 12: Eerste reactie shaury blijft op zich wachten?
Topic 13: Shaury in de rechtzaal
Topic 14: Shaury in de bak genaaid door "matties"? xD
Hahahaha.quote:Wat volgde waren enkele zogenaamde dissvideo's waarin vanonder een donzen dekbed de nodige bedreigingen richting de Danny Roodbol-jugend werden geuit. Enfin, bij FOK! zijn ze wel wat gewend en het op het forum slaan ze elkaar nog dagelijks gillend van de pret op de knieën wanneer DJ Young Voice de revue passeert. Maar bij het Rotterdamse openbaarvervoerbedrijf RET zijn ze de Zwarte Bananen Club wel een beetje beu.
Haha ja ik heb me straks toevallig leeg gepist en nix gedronken, dus dat gaat hier moeilijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik krijg last van uitdrogingsverschijnselen....ik blijf pissen
GeenStijl.nlquote:
hahahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
Ze linken ook echt naar http://www.blackbandanacrew.nl/!!!!!
Haha en terechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:47 schreef toxikon het volgende:
ah ze vinden mijn soepje leuk daar op het verre steengeyl
+1 kudo voor ze.![]()
![]()
(tja als niemand mijn ego streelt dan doe ik het zelf, jwt)
Het zou echt mooi zijn als ze hier nog reageren, dan hebben wij de primeurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:52 schreef Raznet het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze niet meer reageren omdat ze opgepakt zijn
die staan zo weer buiten johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:52 schreef Raznet het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze niet meer reageren omdat ze opgepakt zijn
Waarschijnlijk wel ja. En als ze berecht worden wordt het waarschijnlijk een taak straf of voorwaardelijke gevangenisstraf :Squote:
dan wel met ondertitels hoop ik, anders verstaat 80% van nederland niet wat ze zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
wie weet schuiven ze om 23.00 uur nog wel aan bij Pauw en Witteman ook
80%?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan wel met ondertitels hoop ik, anders verstaat 80% van nederland niet wat ze zeggen.
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
OP in de Wiki moet aangepast worden, nu.nl link enzo. Misschien eventueel RTL Nieuws video.
En dan maar schreeuwen tegen Paul Witteman: "LUISTEREN DANN!!!"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
wie weet schuiven ze om 23.00 uur nog wel aan bij Pauw en Witteman ook
Haha jij bent een van de weiinige die goed is met paint :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.
gezellugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Raznet het volgende:ik zie op dat filmpje dat ze praten over metro station coolhaven
dat is het station waar ik doordeweeks moet uitstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |