quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:02 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
5 Rotkankertjes op je scherm !
Fok Steen !
stuur maar langs, mijn broek hangt al op mijn knieën .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neem m'n vriendin maar:
[ afbeelding ]
Deze kanscrew zouden een voorbeeld moeten nemen aan Steen.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
In het kader van "Echte negerts houden het straat! "
http://www.dumpert.nl/med(...)oudt_het_straat.html
wat was je plaatje? want ik denk dat shorty heeft uitgevonden dat hij je account kan aangeven, of een van ze andere anaalkralenquote:
Zelden zo moeten lachen om een filmpjequote:
http://img195.imageshack.us/img195/3668/dushauryfirinlaz0r.jpquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:13 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
wat was je plaatje? want ik denk dat shorty heeft uitgevonden dat hij je account kan aangeven, of een van ze andere anaalkralen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Deze kanscrew zouden een voorbeeld moeten nemen aan Steen.
Die houdt het straat en rapt over dingen die er toen
Kanker blackbandanacrew !
quote:
Regel een meetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Raznet het volgende:
OMG3 mensen van me hyves kennen DJ young voice
Vertaling: Kanker vrede.quote:
Ik ben niet zo dom om mijn foto's overal openbaar te stellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:17 schreef DuShaury het volgende:
dat zijn klonen bitchass
luister dan zijn jullie nou so levenloos?
heel de dag hier elke dag tjekke en comments plaatse.
blij doen met bewerken
luister dan
post ff paar mensen hun eige foto dan
ga je zien hoe ik ook dat simpele shit kan bewerken.
peace ikspangmeniet
Zo..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
owja nog iets.
fok nu ook met bloods en alles..
kijk als juliie die er bij betrekke
betrek ik ze ook bij nospang..
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
Bedoelen ze dat als je met hun ruzie hebt, je ook fittie hebt met de bloods?quote:owja nog iets.
geloof er geen moer van. kan mij niet voorstellen dat bloods gezien willen worden met de " mannen" .quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Bedoelen ze dat als je met hun ruzie hebt, je ook fittie hebt met de bloods?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat deze serie wat doodbloedt. blijft het leuk.
Ja hij staat op een foto met die kanker homo van een brandon.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef toxikon het volgende:
[..]
wtf !!?? is dat ook al een zwarte bananen crewmember?
quote:
Dude dat is Slagharen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In het reuzenrad van de kermis
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef dirkz0r het volgende:
ROTTERDAM - Het Rotterdamse openbaarvervoerbedrijf RET heeft aangifte gedaan van bedreiging van medewerkers. Dat heeft de RET donderdag laten weten.
Het vervoersbedrijf is geschokt door op internet circulerende filmpjes waarin jongeren RET-controleurs met de dood bedreigen.
De filmpjes, binnenshuis opgenomen, zijn door de jongeren zelf gemaakt. De jongeren noemen zich de BlackBandanaCrew en zijn actief in de wijk Beverwaard.
Zwartrijders
In die wijk zijn in het openbaar vervoer vaak problemen: zwartrijders en jongeren die andere reizigers lastigvallen. Op een deel van tramlijn 23, die van Beverwaard via de deelgemeente IJsselmonde naar Schiedam gaat, geldt een zogeheten ov-verbod.
Dat betekent dat reizigers die vernielingen aanrichten of personeel bedreigen, maximaal twee maanden niet op deze tramlijn mogen reizen. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die (op twee lijnen) een dergelijk verbod heeft ingesteld.
bron nu.nl
Pak ze nou niet op ajb, dan hebben we geen plezier meeeeer
Inclusief link naar www.blackbandanacrew.nlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:28 schreef dirkz0r het volgende:
ROTTERDAM - Het Rotterdamse openbaarvervoerbedrijf RET heeft aangifte gedaan van bedreiging van medewerkers. Dat heeft de RET donderdag laten weten.
Het vervoersbedrijf is geschokt door op internet circulerende filmpjes waarin jongeren RET-controleurs met de dood bedreigen.
De filmpjes, binnenshuis opgenomen, zijn door de jongeren zelf gemaakt. De jongeren noemen zich de BlackBandanaCrew en zijn actief in de wijk Beverwaard.
Zwartrijders
In die wijk zijn in het openbaar vervoer vaak problemen: zwartrijders en jongeren die andere reizigers lastigvallen. Op een deel van tramlijn 23, die van Beverwaard via de deelgemeente IJsselmonde naar Schiedam gaat, geldt een zogeheten ov-verbod.
Dat betekent dat reizigers die vernielingen aanrichten of personeel bedreigen, maximaal twee maanden niet op deze tramlijn mogen reizen. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die (op twee lijnen) een dergelijk verbod heeft ingesteld.
bron nu.nl
Pak ze nou niet op ajb, dan hebben we geen plezier meeeeer
heheh goed begin hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:55 schreef jesperrrrsss het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn eerste poging met foto bewerken genaden genaden
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
heheh goed begin hoorzullen ze blij mee zijn bij de blacka bana's
ja maar nu niet meer, zomaar verdwenen ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:57 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
hm oke hij deed het dus wel ???
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inclusief link naar www.blackbandanacrew.nl
EPISCH![]()
![]()
Dit is pas geniaal.quote:Domain name:
blackbandanacrew.nl
Status: active
Registrant:
SHA002354-INTER
D Shaury
Acacialaan 35
3053ZA Rotterdam
Netherlands
oke?? nog eens proberenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja maar nu niet meer, zomaar verdwenen ?
edit dikke vette cameltoe yak
nu werkt ie gewoon, zou toch jammer zijn als ze die overheerlijke klamme cameltoe moesten missenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
oke?? nog eens proberen
hmmm mijn photobucket gegevens zijn ook zicht baar als ik de poto post wat ik liever niet heb dus hier een andere website
[ afbeelding ]
zie pagina 1 van deze post, allerlei filmpjes en soeps te vinden in de eerste postquote:
Je krijgt zeker nu veel meer vieuwsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef blackbandanacrew het volgende:
Chillersboek stroomt nu ook ineens vol
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je krijgt zeker nu veel meer vieuws?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:19 schreef blackbandanacrew het volgende:
Chillersboek stroomt nu ook ineens vol
Pas maar op! Whehe.quote:Of het nu black banana of bandana is zal mij een worst wezen.
Dit groepje heeft een site waarop hun gezichten te zien zijn. Volgens mij is de eigenaar van de site makkelijk te achterhalen.
Heren en dames politie, waarom zitten deze jongeren nog niet achter de tralies of hebben ze op z'n minst een loodzware taakstraf. De daders zijn bekend maar er gebeurd niets
Je hoort het Shaury, ze denken echt dat je zwart bent xDquote:Deze mensen horen hier in nederland niet te zijn, terug naar hun vaderland. En laten we met zijn allen deze website zo weg te laten gaan.
quote:Er staat een banner voor gay-dating op uw website.
Ik moet bekennen best wel bang te zijn, dus surf ik even verder.
quote:kunnen we de boel niet laten crashen? iemand een idee???
KK aan je ballen Toiletmanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef DuShaury het volgende:
owja nog iets.
en luister dan die guy in die kk foto.
met die uato als dat hem is muhahah
die auto wat ben jij voro gay ass in die
clip ga je wat zien vriend.. ik zweer jullie fokke me op
zo stoer achter de computer weetje.
en ltje is koerd trouwens als je beetje knnis heb
zie je wel duidelijk is geen kk koeli.. nog eerder een
marokaan lijktie ofzo dus mensen
ikzweer jullie fokke mensen op.. maar nospang
jullie hebbe niet gewonne.
maar wij doen ook nog andere dingen muhaha
chille en shit en meer . niet heel dag zielig
achter die kauwlo pc zitte.. en alleen fok zitte lezen.
want jullie takkie toch ehtzefdle.
so sielig om mij hyves en me matties hun hyves
doro te spitte.. wats da
en die kanker tajppies op die fotos.
die ene pagina. met die bandanas en zo
horen niet bij ons ofzo kk megolen ken hun niet eens
als je iets post doe het goed kk sukkels make mij aggresief.
kk peace
http://blackbandanacrew.nl/stats/quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je krijgt zeker nu veel meer vieuws?
En nog denken dat het de echte gegevens zijn ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef Johan25m het volgende:
Volg het al een tijdje, maar dit is idd episch. Gasten die ook denken dat die site echt de one and only official site is![]()
![]()
Hulde!
mag mijn foto ook op de nu zo beroemde website blackbandanacrew.nl???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:32 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En nog denken dat het de echte gegevens zijn ook.
DIE LINK!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef toxikon het volgende:
![]()
op nujij.nlk gaat de discussie ook al lekker los
http://www.nujij.nl//ret-(...)eiging.6941285.lynkx
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=22quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
mag mijn foto ook op de nu zo beroemde website blackbandanacrew.nl???
hier na zal mijn beroemdheid snel volgen
(hij staat op de vorige pagina)
hoe de Fok(.nl) komen ze ook aan die website???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:39 schreef Raznet het volgende:nu.nl heeft zojuist een epic fail gemaakt door een link naar de website te plaatsen
![]()
en 90% van de mensen die van nu.nl komen geloven dat de website officieel is
waarom zou een stoere gangster crew hun zelf nou vernederen met zulke foto's. Dit topic is gewoon waard om op televisie te komen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.blackbandanacrew.nl/?pagina=22
Google eens op blackbandanacrew.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
hoe de Fok(.nl) komen ze ook aan die website???
En weer upquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef blackbandanacrew het volgende:
En toen was het chillersboekje down.
ja, oke ,oke, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Google eens op blackbandanacrew.
Black Banana Crewquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef G4ngst4h het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
Dit topic is zojuist episch gegaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef G4ngst4h het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
ja heb net mijn klus afgebeld, de tyfus, ze gaan zelf maar prutsen. ik ga lekker lurken hiero.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit topic is zojuist episch gegaan
Doe ik met je meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja heb net mijn klus afgebeld, de tyfus, ze gaan zelf maar prutsen. ik ga lekker lurken hiero.
effe mijn fotosoepje pluggen.
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |