stuur ze ook effe hier langs, de buren klagen dat hun visvijver overstroomt ondertussen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Of iemand de pis onder mijn bureau kan komen opruimen,...het stroomt letterlijk langs mijn benen.
Sta je dan met je grote bek. Maar goed dat Shaury/Daury/Shauny in de pleepot kan verstoppen
Hoe kan je iets naar het NOS journaal/RTLnieuws sturenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Gauner het volgende:
Ik hoop zo dat het vanavond op het nieuws komt!
Epischheid!
Weet niet, maar als het gewoon op rtlnieuws.nl staat dan zal het ook vast wel behandeld worden in het tv journaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe kan je iets naar het NOS journaal/RTLnieuws sturen?
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Meld Misdaad Anoniem.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Steeds meer respect voor jou met je sitequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.En op ANP staat mn site vermeldt.
Dalijk pakken ze je op vanwege dat ze denken dat jij het echt bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:25 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
RTL Nieuws gebruikt ANP als source.En op ANP staat mn site vermeldt.
Photoshop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
wie kan mij een goeie fotoshop programma aanraden die iemand kan gebruiken die nog moet beginnen ???
want loop nu al tegen beperkingen aan met me huidige programma
Microsoft photodrawquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:29 schreef jesperrrrsss het volgende:
wie kan mij een goeie fotoshop programma aanraden die iemand kan gebruiken die nog moet beginnen ???
want loop nu al tegen beperkingen aan met me huidige programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |