Haha en terechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:47 schreef toxikon het volgende:
ah ze vinden mijn soepje leuk daar op het verre steengeyl
+1 kudo voor ze.![]()
![]()
(tja als niemand mijn ego streelt dan doe ik het zelf, jwt)
Het zou echt mooi zijn als ze hier nog reageren, dan hebben wij de primeurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:52 schreef Raznet het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze niet meer reageren omdat ze opgepakt zijn
die staan zo weer buiten johquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:52 schreef Raznet het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze niet meer reageren omdat ze opgepakt zijn
Waarschijnlijk wel ja. En als ze berecht worden wordt het waarschijnlijk een taak straf of voorwaardelijke gevangenisstraf :Squote:
dan wel met ondertitels hoop ik, anders verstaat 80% van nederland niet wat ze zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
wie weet schuiven ze om 23.00 uur nog wel aan bij Pauw en Witteman ook
80%?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
dan wel met ondertitels hoop ik, anders verstaat 80% van nederland niet wat ze zeggen.
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef blackbandanacrew het volgende:
OP in de Wiki moet aangepast worden, nu.nl link enzo. Misschien eventueel RTL Nieuws video.
En dan maar schreeuwen tegen Paul Witteman: "LUISTEREN DANN!!!"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:56 schreef G4ngst4h het volgende:
[..]
wie weet schuiven ze om 23.00 uur nog wel aan bij Pauw en Witteman ook
Haha jij bent een van de weiinige die goed is met paint :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik voel me vereert dat mijn Paint op jouw site mag staan.
gezellugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Raznet het volgende:ik zie op dat filmpje dat ze praten over metro station coolhaven
dat is het station waar ik doordeweeks moet uitstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |