De goede kantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dat dan? Ik leg alleen uit waarom ik een beetje verbaasd was![]()
Ik weet niet welke kant jij op wilt
Inderdaad, shauny gebruikt meer straattaal en uitspraken als: "Luister dan" en "jeweet"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
''kk anale abortus,, maak geen fa2 over mij.wacht maar fokkertjes vanavond komt die filmpje, jullie zulle zien me wie je te maken heb
kk peace''
@chillersboek. Bij deze twijfel ik ook offie echt is.
Een broodje bakpao en een bounty in de frituurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw ava en text.. die rooie![]()
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=606687&View=my
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef blackbandanacrew het volgende:
Heb het idee dat er vanavond geen filmpje komt.
Ja dat jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een broodje bakpao en een bounty in de frituur
"Daar hoort nie jonguh"
Waren ze rond 1999 niet bezig met de pulpshow?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat jaIk zat weer gillend op de bank hier .. Wat een verekte mongols zijn het ook. Ze worden nu trouwens geweerd van youtube
![]()
Het zijn zeg maar de banana boys van de jaren 90
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=607345
pulpshow was ook meester maar ze hebben nu meer geld dus worden de video's ook automatisch beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waren ze rond 1999 niet bezig met de pulpshow?dat was ook echt een bizar programma
quote:Er is maar één methode dat werkt bij dat soort uitschotjongeren. Een blik fors gebouwde ME-ers die lui helemaal temmes slaan dat ze 5 maanden niet meer kunnen lopen. Niets coaches, bureau HALT en gedragscursusen!! kost te veel en levert niets op!!
Sst, niet zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef tliciouz het volgende:
Het topic gaat weer achteruit, het was net zo spannend vanmiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |