Ligt inderdaad aan jou!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of klapt het chillersboekje er vaak uit?
zal eens gaan kijken maar volgens de anale A. lopen daar alleen maar kloons rondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of klapt het chillersboekje er vaak uit?
Ik host het gastenboek niet. Staat op webhelpje.be. De site zelf is zo stabiel als het maar kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan jou!
Jij host die site xD!
Haha geen idee trouwens, zit daar eigenlijk nooit :$!
quote:kk flikkers me film komt vanavond op youtube kk homos mij kop gek stressen jullie kk flikkers fuck fok jullie gaan kk zien kk
Bij gebrek aan een harde hedendaagse gang zoals de bbc (oeeeeeeee) van mijn part... hebben we iets om te lachen en ze spelen net zulke grote sukkelsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
pulpshow was ook meester maar ze hebben nu meer geld dus worden de video's ook automatisch beter.
p.s de 2 beste afleveringen van dit seizoen zijn dat ze heel dronken zijn en dat ze de auto niet kunnen vinden en met die auto tegen het benzinestation.
ik wil ze wel uploaden op youtube maar ik krijg gelijk! het bericht dat ze misschien illegaal zijn
Bij nader inzien is het een kloon. Er staat DuShauny, het is Shaury.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef toxikon het volgende:
goed nieuws volgens chill boek:
Du Shauny
22-10-2009, 22:06:26
kk flikkers me film komt vanavond op youtube kk homos mij kop gek stressen jullie kk flikkers fuck fok jullie gaan kk zien kk
![]()
![]()
kets !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het een kloon. Er staat DuShauny, het is Shaury.
Owk haha xD.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik host het gastenboek niet. Staat op webhelpje.be. De site zelf is zo stabiel als het maar kan.
Had ik al opgemerkt ja xDquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ze worden nu ook op hun youtube kanaal lastiggevallen(klik)
Met mijn fotoshop als foto erbijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Hahaha het staat nu ook op geenstijl
dan zit straks de hele beverwaard hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:38 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Had ik al opgemerkt ja xD
Ze zijn iig wel beroemd aan het worden!
Hopelijk worden deze topic ook nog ergens genoemd!
Volgens mij komt er geen filmpje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef toxikon het volgende:
o al met al is mijn hosselvrije dag goed ingevuld, nooit verwacht dat het zo'n vaart zou lopen.
nu nog dat filmpje, ik zit er klaar voor, wiet en cola onder handbereik, jwt een beetje feeling met de doelgroep kan geen kwaad
als ie slim is ... maar dat is hij niet, gelukkigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen filmpje.
Slim is hij zeker niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
als ie slim is ... maar dat is hij niet, gelukkig![]()
*deze mening is gebaseerd op de uitlatingen van shaury deze ochtend. emotionele uitbarstingen als deze zijn geen garantie voor de toekomst. (vraag maar aan dirruk)
Niet vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Hij doet VMBO Kader, nu het 2e jaar, en naar eigen zeggen is hij al 2 keer blijfen zitten.
Owja sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |