quote:
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aanquote:
Je bedoelt piemel, zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde gitaar nu. oef!
Alweer? Dat is alweer de tweede nieuwe single vandaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aan
Kan zo bij Kiss erbij...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Svyatagor het volgende:
Nice, de tong van Les Paul in de OP.
Dat wordt verdienen voor Deanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
The Meppel Dolls?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terug
En is dat een 100W metalmonster?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.
Nope, een lief, klein, pluizig 5 watt versterkertje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En is dat een 100W metalmonster?.
Tof pedaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde piemel gitaar nu. oef!
[ afbeelding ]
Verrassend goed.quote:
Voorlopig niet, groeten van de deurwaarderquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!quote:
Klinkt lekker.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
Nee Kaspor, ze wil niet met jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!
quote:
Mijn bandleden vinden het niet zo leuk als ik dat met hen doequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef Daantke het volgende:
oh ik dacht dat je die allebei al gehad had?
Geile Charlotte heeft die legging aan....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geile Charlotte heeft die legging aan....
Nee hoor, ik ben te jong voor haar!quote:
Heeft zeker hitpotentie. De kijkers hier zijn reeds geboeid. Succes !quote:
Hoe dichter bij 0....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef guitarist het volgende:
Veuls te jong voor jullie. ;D
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef KaMo het volgende:
Vandaag bij de schoolband had een van de gitaristen de gitaar van zijn vader meegenomen...
Wow...
Musicman stingray, mooi ding, met actieve EMG's
Een echte oude, hals met 3 schroeven, maple toets (en body) en een spiegel slagplaat.
Topgitaar!
Ow dat weet ik niet, geen verstand van, jammer dat hij niet wist welk jaar etc (vader ook niet)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!
Vanaf de elf denken ze ....quote:
Je kunt niet van Home edities upgraden naar Enterprise, omdat er andere modules in zitten. Je kunt van Home Basic wel naar Home Premium en naar Ultimate en je kunt van Business naar Enterprise en naar Ultimatequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, waarom kun je niet upgraden van Windows Vista Home Basic naar Windows 7 Enterprise?Heb geen zin om alles opnieuw te installeren...
Hele vette j-200 idd! Die acoestische gibson jumbo's klinken en spelen zo lekker! Ik heb meteen zin om de mijne uit de koffer te trekken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Spelvout het volgende:
Hoihoi, nieuwe usert hier
Speel nu iets meer als een jaar gitaar, zelf aangeleerd.
Heb afgelopen 2 maanden 2 gitaren gekocht, beginnersgitaartje gaat de deur uit. Zal ze meteen showen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tevens tvp
Ja, ik zie die upgrade paths ook wel, maar ik vraag me toch af waar het grote probleem in zit... Al zou ik van Vista Home Basic naar Vista Business kunnen, dan zou ik van daaruit naar 7 Enterprise kunnen, maar ook dat gaat niet... Arrrrghh, heb geen zin om alles opnieuw te moeten installeren. Maar het gekke is, op deze computer waar ik nu op zit met XP Professional zou ik dus wel naar Vista Business kunnen gaan om vervolgens naar 7 Enterprise te moven...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt niet van Home edities upgraden naar Enterprise, omdat er andere modules in zitten. Je kunt van Home Basic wel naar Home Premium en naar Ultimate en je kunt van Business naar Enterprise en naar Ultimate.
(yay, kan ik toch iemand van dienst zijn met mijn MCTS)
Klopt, hij is echt super!quote:
Niks mis met Epiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, hij is echt super!
Het zijn allebij overigens wel Epiphone's maar dat snap je denk ik wel als je leest dat ik pas iets langer als een jaartje speel
Over zangeressen gesprokenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Over geweldige zangeressen gesproken.
*vindt dat The Wounded met hen moet touren ipv loze goffik met0lbandjes*
Tevens zoekplaatje wie is de zangeresquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Er is/(Eigenlijk was want ze is ermee gestopt) imho maar 1 echte metal zangeres
Leather Leone
[ afbeelding ]
Zo'n mooie krachtige stem en zuiver dus geen gruntachtig geluid.
Jammer dat ze gestopt is met zingen ze had meer dan genoeg van de muziek en vooral al het gezeik eromheen.
Oeh die DOT is ook erg nice zeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niks mis met EpiesHeb zelf een Epie ES335 DOT en ben er zeer tevreden mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wel nee jij bent langzamer gewordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Poeh poeh wat hebben jullie er ineens een snelheid op zeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Freedom Call dit jaar op Barbaars staat
mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Oh god, wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Ik heb wel eens ergere dromen gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Zekers en ook met eigen instrumenten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Zijn gewoon ingehuurde artiesten toch?
Bedankt! Uiteraard hoop ik dat het niet nodig is. En nóg meer hoop ik dat het spul dit jaar weer thuis komt te staan. Als het goed is gaan we na de herfstvakantie weer verder. Er moeten wat basdingen over vanwege de intonatieproblemen die we hadden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Dan roep je maar even, dan heb ik eventueel nog wel wat voor je staan wat je gerust een poosje mag lenen
Nee, probleem zat in de bas. We hebben het nu opgelost maar het gaat echt tegen allerlei natuurkundige principes in. Ik wil dat nog wel eens navragen bij iemand die echt verstand van frequenties heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan lag het dus niet aan jouw gitaren?
En terecht!quote:
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?quote:
Was het maar zo'n feest. Maar het zijn wel wat meer rondjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?
Heb ik ook. En dezelfde amp, als ik het goed zie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Spelvout het volgende:
Hoihoi, nieuwe usert hier
Speel nu iets meer als een jaar gitaar, zelf aangeleerd.
Heb afgelopen 2 maanden 2 gitaren gekocht, beginnersgitaartje gaat de deur uit. Zal ze meteen showen
[ link | afbeelding ]
Ja, lachen...ze willen nu niet meer gepland worden met gothic metalbandjes, want ze willen dat imago afschudden en spelen nu liever met sfeervolle rock e.d. Althans, dat heb ik opgevangen bij een gig van hen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.
Gezellige lui, maar het publiek was toen toch behoorlijk verschillend![]()
En toen kwamen ze bij Sony en wilden ze ons niet meer. Ofzo
Bouw je hem dan eerst even voor me om?quote:
Of als je er 2 koopt en je koopt een dik stuk schroefdraadquote:
En als je er 3 koopt kan je een gitaar vast zetten in een bankschroef die van gitaren is gemaaktquote:
Geen geld ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je er 3 koopt kan je een gitaar vast zetten in een bankschroef die van gitaren is gemaakt
De mogelijkheden zijn eindeloos
En de versterkers kan je als boekensteunen gebruikenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen geld ook!![]()
Denk dat ik er ook een paar ga halen
Ik maar denken dat die dingen nutteloos waren, I have finally seen the lightquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En de versterkers kan je als boekensteunen gebruiken
Of we kopen er samen een hele hoopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die dingen nutteloos waren, I have finally seen the light
Ik heb een kano gekocht maar nog geen peddels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:47 schreef -Menn0- het volgende:
Moet trouwens nog een Snowboard kopen, ik zie mogelijkheden
Versterker d'r bij als ankerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een kano gekocht maar nog geen peddels.
Die dingen zijn geniaal
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Versterker d'r bij als anker![]()
En als je nou genoeg van die dingen koopt, kan je ze later allemaal omruilen voor 1 echte gitaar.
Moet ik er wel bij zeggen dat je er eerst een stuk of 30 moet kopen maar goed dat heb je er natuurlijk wel voor over!
Daarom 's morgens verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 05:10 schreef TeleluvR het volgende:
's nachts gaat het niveau hier maar een klein beetje achteruit
Gelukkig!quote:
Als je er op de lange duur iets aan wil hebben zou ik toch voor de Epiphone gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:56 schreef Dropdown het volgende:
Ik wil beginnen met elektrische gitaar spelen (Heb al eerder in eerdere topics van deze reeks gepost). Wil uiteindelijk als het me echt bevalt een Epiphone Les Paul kopen, maar ik zag dit starterspakketje:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8194.htm
Ik verwacht er geen overweldigende prestaties van voor die prijs, maar heeft iemand er ervaring mee en is dat dus goed voor een beginneling om mee te proberen?
Daarna werd je schreeuwend en badend in het zweet wakker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Ben je niet de enige...
Ik droomde vannacht dat ik ineens wandelend door een stad een muziekwinkel tegenkwam en een bass kocht.
Gezelligquote:
Nee moet nog het een en ander doen vandaag maar heb ze wel succes gewenstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gezellig
Wel bakje koffie gegeven toch? Op zijn minst?
als ik me niet vergis is het een yamaha gitaartje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:56 schreef Dropdown het volgende:
Ik wil beginnen met elektrische gitaar spelen (Heb al eerder in eerdere topics van deze reeks gepost). Wil uiteindelijk als het me echt bevalt een Epiphone Les Paul kopen, maar ik zag dit starterspakketje:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8194.htm
Ik verwacht er geen overweldigende prestaties van voor die prijs, maar heeft iemand er ervaring mee en is dat dus goed voor een beginneling om mee te proberen?
Ik weet het niet hoor, maar het is weekend. Dan wordt ik liever wat rustiger wakker.quote:
Nou zoveel bpm is het nu ook al weer nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar het is weekend. Dan wordt ik liever wat rustiger wakker.
Meer dan in Sketches of Spain van Miles Davis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou zoveel bpm is het nu ook al weer niet
Whut?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Yay, moet vanavond om 21 ofzo optreden en nu al weg. Wtf?
Daarom heb ik ook mijn WTF?-shirt aan.
Electrische snaren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:14 schreef Vaith het volgende:
@ The_dean
Ja, ik vraag me af of het nu wel zoveel is. Ik speel zo ongeveer per dag een uur gitaar en vervang de snaren om de maand. ( electrische snaren )
Is dat veel?
Juist, is gewoon een omgelabelde Yamaha Pacifica, helemaal niets mis mee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is het een yamaha gitaartje?
mooi iets om mee te beginnen over het algemeen, ze hebben over het algemeen wel een erg smalle hals.
Ik heb geen idee, maar respect voor je paintquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Studio apparatuur #5
Wie weet de ideale (enigszins betaalbare) oplossing?
![]()
Ik zie door de kabels het snoer niet meer
Thanksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar respect voor je paint
ik laat in het midden of het positief is of niet, ik geef het alleen aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juist, is gewoon een omgelabelde Yamaha Pacifica, helemaal niets mis mee!Misschien dat 'ie alleen even goed afgesteld moet worden, kan me niet voorstellen dat dat bij de Lidl gebeurt
En die smalle hals is juist een pluspunt. Ben nooit meer een gitaar tegengekomen met zo'n dunne hals als mijn oude Yamaha en elke keer als ike r nog eens op speel vraag ik me weer af waarom niet (nu hebben mijn Jackson en Ibanez ook niet bepaald de dikste halsen...)
En, hoe ging het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, zit backstage. Leuk tentje dat De PiekEn nu wachten tot 2215
Ging wel goed. We hebben best indruk gemaakt op die stugge Zeeuwen heb ik het idee. Nog wat CD's verkocht en gesigneerd enzoquote:
Dat wijf is echt raar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef guitarist het volgende:
Even naar Elle Bandita in Hedon geweest.
Nu dronken.
GAS.
Hm, het lijkt me niet echt iets. Het klinkt nog steeds als een brakke chorus af en toe.quote:
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef TeleluvR het volgende:
Bij Guitarfetish? Of wat anders...
Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen heb
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?quote:
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil kijken of ik locking tuners op mijn Telecaster kan zetten. Als ik zo'n setje bij Thomann bestel, http://www.thomann.de/nl/sperzel_mechanik_6l_trimlok_ch.htm
gaat dat dan passen, met 10mm peghole? Ik heb geen idee of dat standaard is, het lijkt me wel, voor Fender headstocks. Er zijn ook Fender / Schallers, die zijn net zo duur. Ben ook op eBay aan het kijken, maar daar zijn zoveel soorten en maten...
Nee, helemaal geen stemmingsproblemen, maar ik heb jarenlang alleen mijn strat gehad die lockers had, dus ik heb nooit goed geleerd snaren te verwisselen met normale tuners.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!
You have no ideaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?
Maar downtunen is voor emo's.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu die lockers op m'n LTD maar ik zie de meerwaarde er niet van in
Als je wil gaan downtunen heb je toch meer snaarruimte over op je tuner waardoor je hem alsnog een paar keer er omheen moet winden, dan valt het hele idee van die locking tuner gelijk weg
Zo, ik leef weer!quote:
Je hebt mailquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
Je had ook best een hoop zooi van mij mogen kopen, zooi genoeg
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, gear staat klaar om opgehaald te worden, op naar de oefenruimte en opnames.
quote:
Ben ik er één keer niet, gebeurd er watquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, ik leef weer!![]()
.
De bassist van Tokyo Blade schrok zich nog rot. Ik ging hem een cursus geven hoe mijn rig te gebruiken ("whoa, there's like, so much stuff in there, bro!") en toen kwam er geen geluid uit zijn bas (een toffe Schecter). Dus wij van "was Eibert er maar!". Maar de vent van de zaal, die nogal op Ian McKellan lijkt, kon ook wel met een soldeerbout omgaan en hij heeft het gefixt. Fiew!
Ik ben ook niet punk meer na de laatste opnamesquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
je gitaar stemmen is zo niet punk
Welke versterker neem jij trouwens mee naar Berlin?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Zo het nu lijkt ga ik niet. Baas deed vrij moeilijk over vrij krijgen omdat we vanaf die maandag een nieuw project opstarten, en sinds ik daarvan dé [duur]tester ben is het redelijk belangrijk dat ik daar bij ben
Maandag hoor ik meer, maar ik reken er niet meer echt op
Kan ook een 100 watt gehuil&geknetter half-stack meenemenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Té hard is met zoiets ook niet goed hé
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet punk meer na de laatste opnames
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je speelde in Vlissingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, zit backstage. Leuk tentje dat De PiekEn nu wachten tot 2215
Vaker op fok kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:26 schreef Meursault het volgende:
[..]
Je speelde in Vlissingen?Ik was er niet..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vaker op fok kijken.
.
Zo, gister bij het inladen in Vlissingen is van één van de gitaristen zijn Marshall stack op straat omgevallen. Gelukkig goed in flightcases. Vandaag getest, werkt nog prima!
. Wel schrikken, zo'n JVM 410 die over straat hobbelt
Ja. daar zullen ze blij mee zijnquote:
Dan zou ik je budget samen voegen om wat fatsoenlijks te kopen en nieut 2 crappy dingenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Silver_Shark het volgende:
een van die 2 want over 2 maanden ga ik toch de tweede halen. dus ik wil eerst een bas of een akoestisch halen of anders om
Dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik je budget samen voegen om wat fatsoenlijks te kopen en nieut 2 crappy dingen
Precies dit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik je budget samen voegen om wat fatsoenlijks te kopen en nieut 2 crappy dingen
dezequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mooi!quote:
Nais!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
We are GAS, resistance is futile...
Obey our GASter, GASTERquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:02 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
We are GAS, resistance is futile...
Om twee uur 's nachts met 10 bier wel jaquote:
Is het aftellen al begonnen?quote:
Jup! Die linkerquote:
Much better, Dean heb ik wel eens van gehoord!quote:
Nee, die dingen vind je in Nederland nergens manquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:56 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand die Krank versterkers wel eens geprobeerd trouwens? Die kom je niet zo gek veel tegen hier.
Musik Produktiv levert ze, denk dat ze er dan ook wel een paar hebben staan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die dingen vind je in Nederland nergens man
Ze hebben hier nog geen importeur.
Zou best eens een willen proberen... al zijn die krengen niet goedkoop...
Wat moet Tele met een Deanquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele ben je er al over uit met Dean?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat kun je ook omdraaienquote:
Maaruh, ja. Hoezo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele ben je er al over uit met Dean?
Kloptquote:
Ja, zoiets. Maar dan heel andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
?neaD tem tiu revo la re ej neb eleT yeH
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
?neaD tem tiu revo la re ej neb eleT yeH
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.
Huh? Wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.
.taag sraabraB raan koo ej fOquote:
(':quote:
.tein kjilnjihcsraaw taats un teh slaoZ .tein gon ki teew taDquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
Flying Spaghetti Monsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Sinds mijn auto voor de deur staat, kan ik mijn gas aardig bedwingen. Wel een mooi logo'tje voor op de auto gehaald!
[ afbeelding ]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Flying Spaghetti Monster
En maak je borst maar nat... auto slaat een aardig gat in je 'gitaarbudget'. Weet er alles van
Gas is om op te koken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!![]()
![]()
Of om goedkoop mee te rijden!quote:
En om mee te douchen.quote:
Ik weet een veel beter projectje voor jequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Beetje gastank ben je zo inclusief keuringen en aansluiten+materiaal ook weer 2000 euro verder
Ik rij ook veel te veel voor een benzine, maar hij rijd zo lekker
Wel op zoek naar een dieseltje overigens. Dat, of een dieselblok in deze auto duwen, dit blok is toch niet je van het meer
Mooi winterproject... kan tussendoor toch wel lekker in mijn andere auto rondcruisen
1:13 voor 1.36 per literquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Een gastank heb je er zo uit hoor. 'Wij' (m'n pa dus) hebben ook een LPG-tank in de auto liggen, heerlijk! Ik rij zo 350 km voor 20 tot 30 euro. Doe dat maar eens na met een benzinetank.
Ik weetquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet een veel beter projectje voor je![]()
Daar ben je ook nog eens een stuk sneller mee klaar.
Je wil niet weten wat voor ravage ik nalaat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet
Na Tele's bezoek even kijken wat er over is, en dan bestel ik die week denk ik even bij GFS.
Ik vraag me trouwens af of een push-pull pot wel in een tele gaat passen, want volgens mij zijn die dikker dan de pots die er nu in zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet
Na Tele's bezoek even kijken wat er over is, en dan bestel ik die week denk ik even bij GFS.
Zo duur? Ik dacht dat je in het buitenland zoveel goedkoper kon tanken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Een diesel kan voor mij alleen met woon-werk verkeer al uit... en dan nog alle ritjes daarnaast... word wel tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Er was laatst een item bij Kassa en daar beweerden ze dat het al aantrekkelijk is bij 2000 km/jaar, op basis van een kleine auto. Als je een hoop zelf knutselt is het best te doen qua kosten, pakweg 1000 euro. Ik rijd nu 1:15, dus dat is nog wel ok.
Kloptquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon doen, een goede VW diesel is toch wel te vinden. Diesel rijdt
Weet hoeveel ruimte er in die cavities van Tele's zit... word wel krap denk ik... Push/pulls zijn inderdaad dikker.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of een push-pull pot wel in een tele gaat passen, want volgens mij zijn die dikker dan de pots die er nu in zitten.
Ik zal vanavond of morgen wel even een poging doen om hem open te schroeven. Dan zie ik het vanzelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet hoeveel ruimte er in die cavities van Tele's zit... word wel krap denk ik... Push/pulls zijn inderdaad dikker.
Zoveel kun je toch niet beschadigen in die plaggehut van mij. Laat ik mijn V wel even in de oefenruimte staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor ravage ik nalaat!
Ah, thanks. Dat scheelt mij weer schroeven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
Ruimte zat in een tele voor een push pull pot
Daar moet ik nog even iemand voor contacteren. Ik heb de DVD uiteraard zelf al welquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Tele ik bedoelde eigenlijk of je nog interesse had in één van de dvd's die ik in V&A had staan.
Op de 3e en 4e foto lijkt het alsof er beschadigingen op zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
[TK] (Gitaar) Crafter Convy DX/DBR
Kopuh!!!!!
Waar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de 3e en 4e foto lijkt het alsof er beschadigingen op zitten.
Hou er ook rekening mee dat je wegenbelasting bijna verdubbelt bij LPG....quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Beetje gastank ben je zo inclusief keuringen en aansluiten+materiaal ook weer 2000 euro verder
Ik rij ook veel te veel voor een benzine, maar hij rijd zo lekker
Wel op zoek naar een dieseltje overigens. Dat, of een dieselblok in deze auto duwen, dit blok is toch niet je van het meer
Mooi winterproject... kan tussendoor toch wel lekker in mijn andere auto rondcruisen
Als jij mij dan 400 euro geeft hebben we een dealquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je em niet ana mij geven voor sinterklaas![]()
Een LP heb ik nog wel voor je. Ik wil best in 1 weekend beide LPs kwijt. Kutgitaren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |