quote:
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aanquote:
Je bedoelt piemel, zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde gitaar nu. oef!
Alweer? Dat is alweer de tweede nieuwe single vandaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aan
Kan zo bij Kiss erbij...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Svyatagor het volgende:
Nice, de tong van Les Paul in de OP.
Dat wordt verdienen voor Deanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
The Meppel Dolls?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terug
En is dat een 100W metalmonster?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.
Nope, een lief, klein, pluizig 5 watt versterkertje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En is dat een 100W metalmonster?.
Tof pedaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde piemel gitaar nu. oef!
[ afbeelding ]
Verrassend goed.quote:
Voorlopig niet, groeten van de deurwaarderquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!quote:
Klinkt lekker.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
Nee Kaspor, ze wil niet met jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!
quote:
Mijn bandleden vinden het niet zo leuk als ik dat met hen doequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef Daantke het volgende:
oh ik dacht dat je die allebei al gehad had?
Geile Charlotte heeft die legging aan....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geile Charlotte heeft die legging aan....
Nee hoor, ik ben te jong voor haar!quote:
Heeft zeker hitpotentie. De kijkers hier zijn reeds geboeid. Succes !quote:
Hoe dichter bij 0....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef guitarist het volgende:
Veuls te jong voor jullie. ;D
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef KaMo het volgende:
Vandaag bij de schoolband had een van de gitaristen de gitaar van zijn vader meegenomen...
Wow...
Musicman stingray, mooi ding, met actieve EMG's
Een echte oude, hals met 3 schroeven, maple toets (en body) en een spiegel slagplaat.
Topgitaar!
Ow dat weet ik niet, geen verstand van, jammer dat hij niet wist welk jaar etc (vader ook niet)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!
Vanaf de elf denken ze ....quote:
Je kunt niet van Home edities upgraden naar Enterprise, omdat er andere modules in zitten. Je kunt van Home Basic wel naar Home Premium en naar Ultimate en je kunt van Business naar Enterprise en naar Ultimatequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
Grrr, waarom kun je niet upgraden van Windows Vista Home Basic naar Windows 7 Enterprise?Heb geen zin om alles opnieuw te installeren...
Hele vette j-200 idd! Die acoestische gibson jumbo's klinken en spelen zo lekker! Ik heb meteen zin om de mijne uit de koffer te trekken...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Spelvout het volgende:
Hoihoi, nieuwe usert hier
Speel nu iets meer als een jaar gitaar, zelf aangeleerd.
Heb afgelopen 2 maanden 2 gitaren gekocht, beginnersgitaartje gaat de deur uit. Zal ze meteen showen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tevens tvp
Ja, ik zie die upgrade paths ook wel, maar ik vraag me toch af waar het grote probleem in zit... Al zou ik van Vista Home Basic naar Vista Business kunnen, dan zou ik van daaruit naar 7 Enterprise kunnen, maar ook dat gaat niet... Arrrrghh, heb geen zin om alles opnieuw te moeten installeren. Maar het gekke is, op deze computer waar ik nu op zit met XP Professional zou ik dus wel naar Vista Business kunnen gaan om vervolgens naar 7 Enterprise te moven...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt niet van Home edities upgraden naar Enterprise, omdat er andere modules in zitten. Je kunt van Home Basic wel naar Home Premium en naar Ultimate en je kunt van Business naar Enterprise en naar Ultimate.
(yay, kan ik toch iemand van dienst zijn met mijn MCTS)
Klopt, hij is echt super!quote:
Niks mis met Epiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, hij is echt super!
Het zijn allebij overigens wel Epiphone's maar dat snap je denk ik wel als je leest dat ik pas iets langer als een jaartje speel
Over zangeressen gesprokenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Over geweldige zangeressen gesproken.
*vindt dat The Wounded met hen moet touren ipv loze goffik met0lbandjes*
Tevens zoekplaatje wie is de zangeresquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Er is/(Eigenlijk was want ze is ermee gestopt) imho maar 1 echte metal zangeres
Leather Leone
[ afbeelding ]
Zo'n mooie krachtige stem en zuiver dus geen gruntachtig geluid.
Jammer dat ze gestopt is met zingen ze had meer dan genoeg van de muziek en vooral al het gezeik eromheen.
Oeh die DOT is ook erg nice zeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niks mis met EpiesHeb zelf een Epie ES335 DOT en ben er zeer tevreden mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wel nee jij bent langzamer gewordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Poeh poeh wat hebben jullie er ineens een snelheid op zeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Freedom Call dit jaar op Barbaars staat
mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Oh god, wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Ik heb wel eens ergere dromen gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Zekers en ook met eigen instrumenten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Zijn gewoon ingehuurde artiesten toch?
Bedankt! Uiteraard hoop ik dat het niet nodig is. En nóg meer hoop ik dat het spul dit jaar weer thuis komt te staan. Als het goed is gaan we na de herfstvakantie weer verder. Er moeten wat basdingen over vanwege de intonatieproblemen die we hadden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Dan roep je maar even, dan heb ik eventueel nog wel wat voor je staan wat je gerust een poosje mag lenen
Nee, probleem zat in de bas. We hebben het nu opgelost maar het gaat echt tegen allerlei natuurkundige principes in. Ik wil dat nog wel eens navragen bij iemand die echt verstand van frequenties heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan lag het dus niet aan jouw gitaren?
En terecht!quote:
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?quote:
Was het maar zo'n feest. Maar het zijn wel wat meer rondjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?
Heb ik ook. En dezelfde amp, als ik het goed zie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Spelvout het volgende:
Hoihoi, nieuwe usert hier
Speel nu iets meer als een jaar gitaar, zelf aangeleerd.
Heb afgelopen 2 maanden 2 gitaren gekocht, beginnersgitaartje gaat de deur uit. Zal ze meteen showen
[ link | afbeelding ]
Ja, lachen...ze willen nu niet meer gepland worden met gothic metalbandjes, want ze willen dat imago afschudden en spelen nu liever met sfeervolle rock e.d. Althans, dat heb ik opgevangen bij een gig van hen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.
Gezellige lui, maar het publiek was toen toch behoorlijk verschillend![]()
En toen kwamen ze bij Sony en wilden ze ons niet meer. Ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |