quote:
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aanquote:
Je bedoelt piemel, zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde gitaar nu. oef!
Alweer? Dat is alweer de tweede nieuwe single vandaag!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, trekt eindelijk weer een beetje aan
Kan zo bij Kiss erbij...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef Svyatagor het volgende:
Nice, de tong van Les Paul in de OP.
Dat wordt verdienen voor Deanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie dat die lil punchers coil tappable zijn. Kun je er meteen een push/pull pot voor me in zetten.
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef guitarist het volgende:
Gitaar.
Nieuwe single.
Bekijk deze YouTube-video
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
The Meppel Dolls?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
...en als het je nog niet opgevallen was: glamrock is dus terug
En is dat een 100W metalmonster?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo duur zijn die tegenwoordig ook niet meer. Die van mij was nog geen 200 euro.
Nope, een lief, klein, pluizig 5 watt versterkertje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En is dat een 100W metalmonster?.
Tof pedaal!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
fucking harde piemel gitaar nu. oef!
[ afbeelding ]
Verrassend goed.quote:
Voorlopig niet, groeten van de deurwaarderquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt verdienen voor Dean. Zo komt die full tube amp er wel
.
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!quote:
Klinkt lekker.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
Nee Kaspor, ze wil niet met jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Toftoftof! Jullie muziek klinkt zo heerlijk lief!
quote:
Mijn bandleden vinden het niet zo leuk als ik dat met hen doequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef Daantke het volgende:
oh ik dacht dat je die allebei al gehad had?
Geile Charlotte heeft die legging aan....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Witchfynder het volgende:
Geile legging heeft Charlotte aan.
.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geile Charlotte heeft die legging aan....
Nee hoor, ik ben te jong voor haar!quote:
Heeft zeker hitpotentie. De kijkers hier zijn reeds geboeid. Succes !quote:
Hoe dichter bij 0....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:40 schreef guitarist het volgende:
Veuls te jong voor jullie. ;D
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef KaMo het volgende:
Vandaag bij de schoolband had een van de gitaristen de gitaar van zijn vader meegenomen...
Wow...
Musicman stingray, mooi ding, met actieve EMG's
Een echte oude, hals met 3 schroeven, maple toets (en body) en een spiegel slagplaat.
Topgitaar!
Ow dat weet ik niet, geen verstand van, jammer dat hij niet wist welk jaar etc (vader ook niet)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die EMGs zijn vast niet origineel.... Wel mooie gitaren, kwaliteit a la G&L!
Vanaf de elf denken ze ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |