Nee, probleem zat in de bas. We hebben het nu opgelost maar het gaat echt tegen allerlei natuurkundige principes in. Ik wil dat nog wel eens navragen bij iemand die echt verstand van frequenties heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan lag het dus niet aan jouw gitaren?
En terecht!quote:
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?quote:
Was het maar zo'n feest. Maar het zijn wel wat meer rondjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's één rondje in de kroeg toch? Of kun je er van leven?
Heb ik ook. En dezelfde amp, als ik het goed zie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Spelvout het volgende:
Hoihoi, nieuwe usert hier
Speel nu iets meer als een jaar gitaar, zelf aangeleerd.
Heb afgelopen 2 maanden 2 gitaren gekocht, beginnersgitaartje gaat de deur uit. Zal ze meteen showen
[ link | afbeelding ]
Ja, lachen...ze willen nu niet meer gepland worden met gothic metalbandjes, want ze willen dat imago afschudden en spelen nu liever met sfeervolle rock e.d. Althans, dat heb ik opgevangen bij een gig van hen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.
Gezellige lui, maar het publiek was toen toch behoorlijk verschillend![]()
En toen kwamen ze bij Sony en wilden ze ons niet meer. Ofzo
Bouw je hem dan eerst even voor me om?quote:
Of als je er 2 koopt en je koopt een dik stuk schroefdraadquote:
En als je er 3 koopt kan je een gitaar vast zetten in een bankschroef die van gitaren is gemaaktquote:
Geen geld ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je er 3 koopt kan je een gitaar vast zetten in een bankschroef die van gitaren is gemaakt
De mogelijkheden zijn eindeloos
En de versterkers kan je als boekensteunen gebruikenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen geld ook!![]()
Denk dat ik er ook een paar ga halen
Ik maar denken dat die dingen nutteloos waren, I have finally seen the lightquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En de versterkers kan je als boekensteunen gebruiken
Of we kopen er samen een hele hoopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die dingen nutteloos waren, I have finally seen the light
Ik heb een kano gekocht maar nog geen peddels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:47 schreef -Menn0- het volgende:
Moet trouwens nog een Snowboard kopen, ik zie mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |