Niks mis met Epiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, hij is echt super!
Het zijn allebij overigens wel Epiphone's maar dat snap je denk ik wel als je leest dat ik pas iets langer als een jaartje speel
Over zangeressen gesprokenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Over geweldige zangeressen gesproken.
*vindt dat The Wounded met hen moet touren ipv loze goffik met0lbandjes*
Tevens zoekplaatje wie is de zangeresquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
Er is/(Eigenlijk was want ze is ermee gestopt) imho maar 1 echte metal zangeres
Leather Leone
[ afbeelding ]
Zo'n mooie krachtige stem en zuiver dus geen gruntachtig geluid.
Jammer dat ze gestopt is met zingen ze had meer dan genoeg van de muziek en vooral al het gezeik eromheen.
Oeh die DOT is ook erg nice zeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niks mis met EpiesHeb zelf een Epie ES335 DOT en ben er zeer tevreden mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wel nee jij bent langzamer gewordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Poeh poeh wat hebben jullie er ineens een snelheid op zeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Freedom Call dit jaar op Barbaars staat
mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dat hebben we ook een behoorlijke tijd gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Oh god, wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Ik heb wel eens ergere dromen gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een Orange AD200 amp had.
Zekers en ook met eigen instrumenten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
Zijn gewoon ingehuurde artiesten toch?
Bedankt! Uiteraard hoop ik dat het niet nodig is. En nóg meer hoop ik dat het spul dit jaar weer thuis komt te staan. Als het goed is gaan we na de herfstvakantie weer verder. Er moeten wat basdingen over vanwege de intonatieproblemen die we hadden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Dan roep je maar even, dan heb ik eventueel nog wel wat voor je staan wat je gerust een poosje mag lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |