Wat moet Tele met een Deanquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele ben je er al over uit met Dean?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat kun je ook omdraaienquote:
Maaruh, ja. Hoezo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Tele ben je er al over uit met Dean?
Kloptquote:
Ja, zoiets. Maar dan heel andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
?neaD tem tiu revo la re ej neb eleT yeH
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef TeleluvR het volgende:
?neaD tem tiu revo la re ej neb eleT yeH
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.
Huh? Wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, nu snappen Brother en Witch het ook beter.
.taag sraabraB raan koo ej fOquote:
(':quote:
.tein kjilnjihcsraaw taats un teh slaoZ .tein gon ki teew taDquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
Flying Spaghetti Monsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Sinds mijn auto voor de deur staat, kan ik mijn gas aardig bedwingen. Wel een mooi logo'tje voor op de auto gehaald!
[ afbeelding ]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Flying Spaghetti Monster
En maak je borst maar nat... auto slaat een aardig gat in je 'gitaarbudget'. Weet er alles van
Gas is om op te koken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!![]()
![]()
Of om goedkoop mee te rijden!quote:
En om mee te douchen.quote:
Ik weet een veel beter projectje voor jequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Beetje gastank ben je zo inclusief keuringen en aansluiten+materiaal ook weer 2000 euro verder
Ik rij ook veel te veel voor een benzine, maar hij rijd zo lekker
Wel op zoek naar een dieseltje overigens. Dat, of een dieselblok in deze auto duwen, dit blok is toch niet je van het meer
Mooi winterproject... kan tussendoor toch wel lekker in mijn andere auto rondcruisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |