.taag sraabraB raan koo ej fOquote:
(':quote:
.tein kjilnjihcsraaw taats un teh slaoZ .tein gon ki teew taDquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Godver! Helemaal vergeten dat Feedback dicht is op maandag.. Weet iemand nog iets leuks in Utrecht :p
Flying Spaghetti Monsterquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Sinds mijn auto voor de deur staat, kan ik mijn gas aardig bedwingen. Wel een mooi logo'tje voor op de auto gehaald!
[ afbeelding ]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Flying Spaghetti Monster
En maak je borst maar nat... auto slaat een aardig gat in je 'gitaarbudget'. Weet er alles van
Gas is om op te koken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ach, het zij zo. Voorlopig vind ik het erg leuk, goede prijs betaalt voor de auto+APK+beurt, dus even geen rare kosten. Alleen benzine is zo duur! Als ik veel ga rijden, dan pleur ik er een GAS-tank in!![]()
![]()
Of om goedkoop mee te rijden!quote:
En om mee te douchen.quote:
Ik weet een veel beter projectje voor jequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Beetje gastank ben je zo inclusief keuringen en aansluiten+materiaal ook weer 2000 euro verder
Ik rij ook veel te veel voor een benzine, maar hij rijd zo lekker
Wel op zoek naar een dieseltje overigens. Dat, of een dieselblok in deze auto duwen, dit blok is toch niet je van het meer
Mooi winterproject... kan tussendoor toch wel lekker in mijn andere auto rondcruisen
1:13 voor 1.36 per literquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Een gastank heb je er zo uit hoor. 'Wij' (m'n pa dus) hebben ook een LPG-tank in de auto liggen, heerlijk! Ik rij zo 350 km voor 20 tot 30 euro. Doe dat maar eens na met een benzinetank.
Ik weetquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet een veel beter projectje voor je![]()
Daar ben je ook nog eens een stuk sneller mee klaar.
Je wil niet weten wat voor ravage ik nalaat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet
Na Tele's bezoek even kijken wat er over is, en dan bestel ik die week denk ik even bij GFS.
Ik vraag me trouwens af of een push-pull pot wel in een tele gaat passen, want volgens mij zijn die dikker dan de pots die er nu in zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet
Na Tele's bezoek even kijken wat er over is, en dan bestel ik die week denk ik even bij GFS.
Zo duur? Ik dacht dat je in het buitenland zoveel goedkoper kon tanken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Een diesel kan voor mij alleen met woon-werk verkeer al uit... en dan nog alle ritjes daarnaast... word wel tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:59 schreef TeleluvR het volgende:
Er was laatst een item bij Kassa en daar beweerden ze dat het al aantrekkelijk is bij 2000 km/jaar, op basis van een kleine auto. Als je een hoop zelf knutselt is het best te doen qua kosten, pakweg 1000 euro. Ik rijd nu 1:15, dus dat is nog wel ok.
Kloptquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon doen, een goede VW diesel is toch wel te vinden. Diesel rijdt
Weet hoeveel ruimte er in die cavities van Tele's zit... word wel krap denk ik... Push/pulls zijn inderdaad dikker.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of een push-pull pot wel in een tele gaat passen, want volgens mij zijn die dikker dan de pots die er nu in zitten.
Ik zal vanavond of morgen wel even een poging doen om hem open te schroeven. Dan zie ik het vanzelf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet hoeveel ruimte er in die cavities van Tele's zit... word wel krap denk ik... Push/pulls zijn inderdaad dikker.
Zoveel kun je toch niet beschadigen in die plaggehut van mij. Laat ik mijn V wel even in de oefenruimte staanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor ravage ik nalaat!
Ah, thanks. Dat scheelt mij weer schroeven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
Ruimte zat in een tele voor een push pull pot
Daar moet ik nog even iemand voor contacteren. Ik heb de DVD uiteraard zelf al welquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Tele ik bedoelde eigenlijk of je nog interesse had in één van de dvd's die ik in V&A had staan.
Op de 3e en 4e foto lijkt het alsof er beschadigingen op zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
[TK] (Gitaar) Crafter Convy DX/DBR
Kopuh!!!!!
Waar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de 3e en 4e foto lijkt het alsof er beschadigingen op zitten.
Hou er ook rekening mee dat je wegenbelasting bijna verdubbelt bij LPG....quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Beetje gastank ben je zo inclusief keuringen en aansluiten+materiaal ook weer 2000 euro verder
Ik rij ook veel te veel voor een benzine, maar hij rijd zo lekker
Wel op zoek naar een dieseltje overigens. Dat, of een dieselblok in deze auto duwen, dit blok is toch niet je van het meer
Mooi winterproject... kan tussendoor toch wel lekker in mijn andere auto rondcruisen
Als jij mij dan 400 euro geeft hebben we een dealquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je em niet ana mij geven voor sinterklaas![]()
Een LP heb ik nog wel voor je. Ik wil best in 1 weekend beide LPs kwijt. Kutgitaren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |