En, hoe ging het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, zit backstage. Leuk tentje dat De PiekEn nu wachten tot 2215
Ging wel goed. We hebben best indruk gemaakt op die stugge Zeeuwen heb ik het idee. Nog wat CD's verkocht en gesigneerd enzoquote:
Dat wijf is echt raar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef guitarist het volgende:
Even naar Elle Bandita in Hedon geweest.
Nu dronken.
GAS.
Hm, het lijkt me niet echt iets. Het klinkt nog steeds als een brakke chorus af en toe.quote:
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef TeleluvR het volgende:
Bij Guitarfetish? Of wat anders...
Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen heb
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?quote:
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil kijken of ik locking tuners op mijn Telecaster kan zetten. Als ik zo'n setje bij Thomann bestel, http://www.thomann.de/nl/sperzel_mechanik_6l_trimlok_ch.htm
gaat dat dan passen, met 10mm peghole? Ik heb geen idee of dat standaard is, het lijkt me wel, voor Fender headstocks. Er zijn ook Fender / Schallers, die zijn net zo duur. Ben ook op eBay aan het kijken, maar daar zijn zoveel soorten en maten...
Nee, helemaal geen stemmingsproblemen, maar ik heb jarenlang alleen mijn strat gehad die lockers had, dus ik heb nooit goed geleerd snaren te verwisselen met normale tuners.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!
You have no ideaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?
Maar downtunen is voor emo's.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu die lockers op m'n LTD maar ik zie de meerwaarde er niet van in
Als je wil gaan downtunen heb je toch meer snaarruimte over op je tuner waardoor je hem alsnog een paar keer er omheen moet winden, dan valt het hele idee van die locking tuner gelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |