En, hoe ging het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, zit backstage. Leuk tentje dat De PiekEn nu wachten tot 2215
Ging wel goed. We hebben best indruk gemaakt op die stugge Zeeuwen heb ik het idee. Nog wat CD's verkocht en gesigneerd enzoquote:
Dat wijf is echt raar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:41 schreef guitarist het volgende:
Even naar Elle Bandita in Hedon geweest.
Nu dronken.
GAS.
Hm, het lijkt me niet echt iets. Het klinkt nog steeds als een brakke chorus af en toe.quote:
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen hebquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:52 schreef TeleluvR het volgende:
Bij Guitarfetish? Of wat anders...
Waar blijven de foto's?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nope geef me effe tijd dan volgen de pics als ik het binnen heb
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?quote:
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:19 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil kijken of ik locking tuners op mijn Telecaster kan zetten. Als ik zo'n setje bij Thomann bestel, http://www.thomann.de/nl/sperzel_mechanik_6l_trimlok_ch.htm
gaat dat dan passen, met 10mm peghole? Ik heb geen idee of dat standaard is, het lijkt me wel, voor Fender headstocks. Er zijn ook Fender / Schallers, die zijn net zo duur. Ben ook op eBay aan het kijken, maar daar zijn zoveel soorten en maten...
Nee, helemaal geen stemmingsproblemen, maar ik heb jarenlang alleen mijn strat gehad die lockers had, dus ik heb nooit goed geleerd snaren te verwisselen met normale tuners.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je zoveel stemmingsproblemen met die tele? Mijn Fernandes (=Fender Japan) heeft werkelijk 0,0 stemmingsproblemen... Ik vind het zo zonde van het klassieke uiterlijk!
You have no ideaquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad?
Maar downtunen is voor emo's.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu die lockers op m'n LTD maar ik zie de meerwaarde er niet van in
Als je wil gaan downtunen heb je toch meer snaarruimte over op je tuner waardoor je hem alsnog een paar keer er omheen moet winden, dan valt het hele idee van die locking tuner gelijk weg
Zo, ik leef weer!quote:
Je hebt mailquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef The_Dean het volgende:
Je had ook best een hoop zooi van mij mogen kopen, zooi genoeg
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:35 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, gear staat klaar om opgehaald te worden, op naar de oefenruimte en opnames.
quote:
Ben ik er één keer niet, gebeurd er watquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, ik leef weer!![]()
.
De bassist van Tokyo Blade schrok zich nog rot. Ik ging hem een cursus geven hoe mijn rig te gebruiken ("whoa, there's like, so much stuff in there, bro!") en toen kwam er geen geluid uit zijn bas (een toffe Schecter). Dus wij van "was Eibert er maar!". Maar de vent van de zaal, die nogal op Ian McKellan lijkt, kon ook wel met een soldeerbout omgaan en hij heeft het gefixt. Fiew!
Ik ben ook niet punk meer na de laatste opnamesquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
je gitaar stemmen is zo niet punk
Welke versterker neem jij trouwens mee naar Berlin?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Zo het nu lijkt ga ik niet. Baas deed vrij moeilijk over vrij krijgen omdat we vanaf die maandag een nieuw project opstarten, en sinds ik daarvan dé [duur]tester ben is het redelijk belangrijk dat ik daar bij ben
Maandag hoor ik meer, maar ik reken er niet meer echt op
Kan ook een 100 watt gehuil&geknetter half-stack meenemenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Té hard is met zoiets ook niet goed hé
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet punk meer na de laatste opnames
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je speelde in Vlissingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, zit backstage. Leuk tentje dat De PiekEn nu wachten tot 2215
Vaker op fok kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:26 schreef Meursault het volgende:
[..]
Je speelde in Vlissingen?Ik was er niet..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Toen ik heel snel scrollde dacht ik in eerste instantie dat Jan Smit op de foto stond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vaker op fok kijken.
.
Zo, gister bij het inladen in Vlissingen is van één van de gitaristen zijn Marshall stack op straat omgevallen. Gelukkig goed in flightcases. Vandaag getest, werkt nog prima!
. Wel schrikken, zo'n JVM 410 die over straat hobbelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |