Als je er op de lange duur iets aan wil hebben zou ik toch voor de Epiphone gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:56 schreef Dropdown het volgende:
Ik wil beginnen met elektrische gitaar spelen (Heb al eerder in eerdere topics van deze reeks gepost). Wil uiteindelijk als het me echt bevalt een Epiphone Les Paul kopen, maar ik zag dit starterspakketje:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8194.htm
Ik verwacht er geen overweldigende prestaties van voor die prijs, maar heeft iemand er ervaring mee en is dat dus goed voor een beginneling om mee te proberen?
Daarna werd je schreeuwend en badend in het zweet wakker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
Ben je niet de enige...
Ik droomde vannacht dat ik ineens wandelend door een stad een muziekwinkel tegenkwam en een bass kocht.
Gezelligquote:
Nee moet nog het een en ander doen vandaag maar heb ze wel succes gewenstquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gezellig
Wel bakje koffie gegeven toch? Op zijn minst?
als ik me niet vergis is het een yamaha gitaartje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:56 schreef Dropdown het volgende:
Ik wil beginnen met elektrische gitaar spelen (Heb al eerder in eerdere topics van deze reeks gepost). Wil uiteindelijk als het me echt bevalt een Epiphone Les Paul kopen, maar ik zag dit starterspakketje:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_8194.htm
Ik verwacht er geen overweldigende prestaties van voor die prijs, maar heeft iemand er ervaring mee en is dat dus goed voor een beginneling om mee te proberen?
Ik weet het niet hoor, maar het is weekend. Dan wordt ik liever wat rustiger wakker.quote:
Nou zoveel bpm is het nu ook al weer nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar het is weekend. Dan wordt ik liever wat rustiger wakker.
Meer dan in Sketches of Spain van Miles Davis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou zoveel bpm is het nu ook al weer niet
Whut?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Yay, moet vanavond om 21 ofzo optreden en nu al weg. Wtf?
Daarom heb ik ook mijn WTF?-shirt aan.
Electrische snaren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:14 schreef Vaith het volgende:
@ The_dean
Ja, ik vraag me af of het nu wel zoveel is. Ik speel zo ongeveer per dag een uur gitaar en vervang de snaren om de maand. ( electrische snaren )
Is dat veel?
Juist, is gewoon een omgelabelde Yamaha Pacifica, helemaal niets mis mee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is het een yamaha gitaartje?
mooi iets om mee te beginnen over het algemeen, ze hebben over het algemeen wel een erg smalle hals.
Ik heb geen idee, maar respect voor je paintquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Studio apparatuur #5
Wie weet de ideale (enigszins betaalbare) oplossing?
![]()
Ik zie door de kabels het snoer niet meer
Thanksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar respect voor je paint
ik laat in het midden of het positief is of niet, ik geef het alleen aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juist, is gewoon een omgelabelde Yamaha Pacifica, helemaal niets mis mee!Misschien dat 'ie alleen even goed afgesteld moet worden, kan me niet voorstellen dat dat bij de Lidl gebeurt
En die smalle hals is juist een pluspunt. Ben nooit meer een gitaar tegengekomen met zo'n dunne hals als mijn oude Yamaha en elke keer als ike r nog eens op speel vraag ik me weer af waarom niet (nu hebben mijn Jackson en Ibanez ook niet bepaald de dikste halsen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |