quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
op onderdrukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:53 schreef Dingest het volgende:
Een nieuwe SC![]()
O, de blower van de 96 heeft het ook begeven. Hoe die auto blijft rijden is mij een raadsel
Wie is toch die man die op zondag een slotje komt zetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef lipje het volgende:
Leeft Smurf nog?
Of issie vastgeroest in tukkerland
druk druk druk druk en nog een drukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef lipje het volgende:
Leeft Smurf nog?
Of issie vastgeroest in tukkerland
ooh shit, verkeerde dagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie is toch die man die op zondag een slotje komt zetten?
Leuke kar.. maar waarom 'bijna' ??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef Anne het volgende:
Oh, ik was het topic kwijt!
* Anne is bijna voor een auto gaan kijken/kopen.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v11ghdsi23jz
Wordt lastig als ik nog niet ingeschreven ben in Duitsland en ik heb geen tijd om dat nu nog even snel te regelen. Dus toch maar gaan kijken en kopen als ik wel ben ingeschreven, anders ga ik me op dingen verheugen die misschien niet mogelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke kar.. maar waarom 'bijna' ??
best wel als je een dikke huid hebtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Is het hier ook leuk voor nieuwelingen in de PTA SC?
Dat heb ik wel gekregen van die prutsers uit de PUB SCquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
best wel als je een dikke huid hebt
Een Glof II is zeldzaam, de meeste petjes rijden met een Golf 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Och god, het jochie is gepromoveerd van een scootertje naar een Golf II met gescheurde plastic bumpers.
Mag die Golf ook een Volvo zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Och god, het jochie is gepromoveerd van een scootertje naar een Golf II met gescheurde plastic bumpers.
Bedanktquote:
Shit, dan val ik straks met mijn mogelijk toekomstige 850 of S70 buiten de bootquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
De in de PTA SC ok bevonden Volvo's:
340 cabrio
C70
de rest moet dood.
Dan kies ik naar roze verkleurd roodquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig voor jou hebben we ook een HOMO-SC-reeks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ben ik al wakker, ging GVD (Tiny & Lou) pas om 7u slapen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:54 schreef PeuRac het volgende:
je bent 50+ ?
Gisteren weer ouderwetse "Guys night out" gehad. Uiteraard incl iets mee nemenJe weet dan nog waar het vandaan komt. Toen ik nog in Breda woonde kwam ik 's ochtends eens beneden en stond er een fietsers-omleidingsbord inclusief paal in de gang, nadat mijn huisgenoten een avondje waren wezen stappen. En geen van hen had enige idee hoe die daar gekomen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Als het een 850 T5 / T5R is hebben al die koekenbakkers hier het nakijken dus ach![]()
Volvo![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Als het een 850 T5 / T5R is hebben al die koekenbakkers hier het nakijken dus ach![]()
Volvo![]()
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een Corsaquote:
Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een CorsaMaar goed, daar past ook een labrador op de achterbank natuurlijk
Verkijk je niet op mijn Zweed: 55 pk @ 940 kg uit een hyperefficiente 1.5 liter met volgens mij een doorslippende koppelingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Volvo![]()
In de 96 moet ik het met een slakkegangetje van 15 km/u doen over de gemiddelde drempel, anders gaat de bodem van de kofferbak (en alles wat daarop staat) nogal hard en lomp omhoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik own iedereen met mijn getjiptjoende Lada, als is het omdat ik met snelheden over drempels kan waar zelfs Citroëns het in hun broek doen
Subtielquote:
hij heeft intussen alweer een paar maanden een roestbak eerste klassequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een CorsaMaar goed, daar past ook een labrador op de achterbank natuurlijk
Kopen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
hij heeft intussen alweer een paar maanden een roestbak eerste klasse![]()
Tot er een bocht komtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Volvo![]()
Ik heb m iig niet meer in onderhoud bij de Lada dealer tegenwoordig, dat scheelt een hoop!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.
En hoe vaak staat die lada ook al weer bij de garage?
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval isquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauw. Je weet niet of daarvoor een auto links of rechts van haar debiel stond.
dat kenteken is van iemand die de tyfus heeft aan linux.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
ben je m nu alweer zat?quote:
Nee hij rijdt geweldig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je m nu alweer zat?
Of mis je de onderstuur in de bochten en dat gebroken gevoel na een ritje
EDIT:
Filmpje
Één van de weinige Mercedessen die ik wat vind hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 16 oktober 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Busworld Kortrijk 2009
Dat kenteken is fake.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Dingest het volgende:
Mensen laten mij vandaag schrikken:
1) De tandarts wil alle vier mijn verstandskiezen eruit halen![]()
2) Iemand zei bij de supermarkt dat mijn remlichten het niet dedenIk was in de buurt van mijn ouders dus daar maar naar toe gereden. Eerst een ander lampje geprobeerd, maar aangezien ze het allebei niet deden dacht ik al dat dat het probleem niet was. In het pikkedonker op zoek gegaan naar de zekeringen - geen idee waar die zitten in de 96 maar na een goede gok had ik ze gevonden. Gelukkig lag het probleem daar ergens, vieze contactpuntjes of zo, nu doen ze het weer
Of in de iconische woorden van de heer Clarkson: I've mended something!
KUS bestaat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terug). Ik durf (nog) niet en heb het nu maar op mijn lijstje met 'goede voornemens' geplempt.
REBAK erachter past niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
KUS bestaat wel.
Ik krijg straks KLE. En dan is het mijn idee om er IN achter te zetten.
Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.
Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen, anders mag ik over onbekende tijd ook brieven van de kaakchirurg ontvangen.
whehe, geniaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
KUS bestaat wel.
Ik krijg straks KLE. En dan is het mijn idee om er IN achter te zetten.
Dat IS echt, oelewapperquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
Jij start je zinnen graag met ik he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij start je zinnen graag met ik he?
Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij start je zinnen graag met ik he?
jeah wie takelt anders zijn auto zo toe met grote spoilers en sideskirts als het niet origineel is...quote:
Ach.. zolang de apparatuur niet uit Italië komt zal het allemaal wel loslopen, en qua design is er niks mis met italiaans toch ??quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?
Oh ja..................... ga je een keuken kopen...... komt ie uit Italië![]()
tegeltjes idemdito
Ai, dat klinkt helemaal niet fijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).
Maar nuNu zit er horizontaal een verstandskies, ver onder mijn tandvlees en bot.
En die moet er per se uit, omdat ie tegen mijn kies aangroeit en dat later kan gaan ontsteken.
Daar moeten ze dus mijn hele kaak voor open gaan leggen. En dan hopen ze dat het gedeelte bij mijn kies dichtgroeit, anders moet die er ook nog uit.
Ranzig!
quote:
Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?
Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.
Misschien toch maar goed, laatste beurt was 1200 euro of iets dergelijks. Airco was kapot. Bekend probleem bij die dingen. Is ook al vervangen onder garantie toen ik hem kocht.
Ja, niet alleen de 850 hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?
Zo heeft ieder merk wel zijn nadelen naar mijn meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, niet alleen de 850 hoorVolvo in het algemeen
Caterhams mogen (op 1 model na) niet op europees vaste land. Ze mogen dan wel weer in engeland rijden, maar er dus niet buitenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Paladijn het volgende:
Er is vast wel een redneck geweest die gepoogd heeft dat te bouwen...
Wat zijn een beetje goedkope kloontjes trouwens? Caterhams zijn nog aardig aan de prijs
Dat wist ik dan weer niet. Ik ben ook niet zo thuis in Citroënsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dyane is ook op een eendenchassis gebouwd (Citroën A-type)
Heb ik geloof ik een keer op autoblog gelezen, ik zal het proberen terug te zoeken!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef PeuRac het volgende:
Waar haal je die informatie vandaan? Zolang er een kenteken op zit, APK (MOT in engeland) en verzekerd is. Mag het gewoon hier rond rijden hoor.
nee kutnewbie je moet zeggen "stilte voor de storm?"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef invine het volgende:
Ja sinds er niet meer geflamed mag wordne
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
welke mongeauwl rijdt er nu dan ook opel
Nou ze waren juist aan het werkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:29 schreef PeuRac het volgende:
Wees blij dat ze niet meer aan het werk zijn daar. Heb toen ik nog chauffeurde regelmatig tussen 22u en 2u 's nachts 1u of langer in de file gestaan op de A1. Daar wordt je niet bepaald vrolijk van kan ik je zeggen.
Zo heb ik een tijdje geleden nog een ruim half uur stil gestaan op de A28 in de buurt van Meppel, om 3 uur 's nachts. Dat verwacht je ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Gewoon een uur in de file gestaan tussen Amersfoort en Barneveld.. Om fucking 12 uur 's nachts
Ik heb normaal niet zo'n probleem met filerijden, maar had de hele avond al gestaan en last van mijn linkerbeen... Dan een uur koppelen is niet zo fijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo heb ik een tijdje geleden nog een ruim half uur stil gestaan op de A28 in de buurt van Meppel, om 3 uur 's nachts. Dat verwacht je ook niet
Als je al last van je been hebt is file helemaal niet zo fijn, nee. Normaal heb ik ook geen problemen met filerijden, maar als je om 3 uur 's nachts net van Schiphol komt (ouders ophalen) en je moet nog een uur zit je er ook niet bepaald om te springenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb normaal niet zo'n probleem met filerijden, maar had de hele avond al gestaan en last van mijn linkerbeen... Dan een uur koppelen is niet zo fijn
Fijn.. daar zijn we blij meequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fijn.. daar zijn we blij mee![]()
Heeft Yvonne een blik FOK! ME Mods opengetrokken voor dat beetje gebakkelei ?
quote:
En sta ik er niet alleen voor als TF zo op vakantie isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Anne het volgende:
En nu heeft ThaFreak tenminste een keertje 'rust'.
quote:
Tegenwoordig welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef Anne het volgende:
Nee, want jij voert geen reet uit, Alexxxxx.
Crewbashing, 2 wekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef ForcedInduction het volgende:
En wanneer begint die kut klonk nou in de sc te posten ? het duurt maar en duurt maar
Had je niet beter ambtenaar kunnen worden Peu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]* PeuRac volgend jaar
Ik was blijkbaar toch nog niet helemaal beter, vandaag ff mn koplampen laten polijsten en daarna naar Auto Italia in Houten geweest. Nu ben ik helemaal kapot.
wie de fuck is opa ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
ik werd geroepen
opa is er, en ik zie nog een paar namen uit het pre duizend tijdperk toen ik hier ook nog wel eens rondhing, bussentopic iemand, ff kijken alvast of ik bus 1298 kan vinden
ow lolquote:
dat ik heel fanatiek meeposte was volgens mij nog voor de 1000quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ow lol
het is al wel heel lang geleden dat je in de slowchat postte volgens mij of niet!
dat kan ik me nog herinnerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ik heel fanatiek meeposte was volgens mij nog voor de 1000
ik was heel slecht in TT´s bedenken dus zocht ik altijd op google naar een bus met het nummer van dat topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
dat kan ik me nog herinneren
had je niet een slowchat naamtopic ooit ?
iets met bussen ofzo
en van wie ben jij een kloon dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
dat kan ik me nog herinneren
had je niet een slowchat naamtopic ooit ?
iets met bussen ofzo
hoeveel users in pta ken je die er niet buiten postten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en van wie ben jij een kloon dat je dat nog weet
Ach, opzich doe ik niet veel anders, ik laat anderen werk voor mij uitvoerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Had je niet beter ambtenaar kunnen worden Peu?
mijn andere account was ooit mod hier op pta.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Klonk het volgende:
vrij weinig
maar jouw naam zegt me ff niets van heel vroegah
je bent nog steeds pooierquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, opzich doe ik niet veel anders, ik laat anderen werk voor mij uitvoeren
IJSMEISquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
mijn andere account was ooit mod hier op pta.
meer hints krijg je niet hoor
dat was de eerste ex mod die me te binnen schoot, maar schiet het een beetje op je nieuwbouwhuis in Duitslandquote:
als je iets hoor kraken dan zijn het mijn hersens, puntje van mijn tong, maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef ForcedInduction het volgende:
ik woon wel bij duitsland, niet er in. nsb'ers
Kusje,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je iets hoor kraken dan zijn het mijn hersens, puntje van mijn tong, maar ik kom er niet op
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
FI, heb je Peu al eens gepijpt met je gele tanden?Dan weet ik wie je bent
nee man zeecontainters vol smegma die gastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
FI, heb je Peu al eens gepijpt met je gele tanden?Dan weet ik wie je bent
Je favoriete oud-collega-mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je favoriete oud-collega-mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
mak dat de kat wijsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef ForcedInduction het volgende:
hahaha nee ik ben het, uierzzzz
en klonk ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Klonk het volgende:
die naam lag zelfs niet op het achterste puntje van mijn tong
picts or ban brotherquote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Net een bruut setje velgen gescoord voor de Chevy: 15 inch, 8 en 10J breed, met 235 voor en 295 breed achtereindelijk die enge anorexiawieltjes eronderuit
Morgen heb ik een afspraak bij m'n huisarts - wie dat ook wezen mag, ik ben er al 10 jaar niet geweest - en dan zie ik verder wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt een beetje hetzelfde als wat ik een aantal jaren geleden ook had, konden ze ook niks vinden![]()
Heb het nu al een poosje niet gehad; houden zo, want ik vinnut maar niks![]()
Je zou een koolmonoxide alarmpje op kunnen plakken ergens, kost en drol en is een veilig gevoel.. ik heb hier alles: warmte/rook, CO en een gas melder.. you can never be too careful![]()
Een beetje vent hecht trouwens altijd zonder verdoving.
de twin turbo ?quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ff de tt gewijzigd zodat ie weer klopt btw
800+ reacties op de FP, 17 topics in KLB over de zondagavond van SBS6 en net nog een vermelding in DWDD - ik denk dat heel Fokkend Nederland er inmiddels wel van op de hoogte isquote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen die Turk met S-klasse al gezien?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
nope, niet gezien, boeit me niet ook.
Fijn hè een nieuwbouwhuis.quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Anne het volgende:
Zelfs IK heb het gezien!
Terwijl ik de afgelopen 3 dagen welgeteld 3 uurtjes thuis ben geweest (exclusief slapen hè).
^^ Mjah ... de rug wordt elke dag weer wat beter dus ik zit weer wat vaker achter de werk-PCquote:Op maandag 2 november 2009 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Googol ook terug
Het word wel weer wat met de SC
Zeer regelmatigquote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed om te horen. Regelmatig een lekkere rugmassage van Miss Googol ook?
Dank de here voor alle variaties in massagesquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee hoor, ben nog steeds heel open over lichamelijk contact![]()
Massages zijn ok
QFTquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dank de here voor alle variaties in massages
Hey, dat gevoel heb ik ook!quote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kan echt niet geloven dat ik pas zo kort op FOK! zit (zelfs met eerdere accounts)
Voor m'n gevoel zit ik al vanaf m'n 19de op FOK! ... maar dat ligt denk ik een beetje aan het niveau[/medeschuldig] Misschien een leuke voor een poll.
Mjah ... ik (Googol) dus 31 en bijna jarigquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, dat gevoel heb ik ook!![]()
oh, wacht, dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:22 was ik net 20...
mogguh!quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:23 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
hyundai i20quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef invine het volgende:
KKK mag geloof ik niet, zelfs als GVD.
Maar KGB is wel lache! Om wat voor auto gaat t?
Dat is dan weer minderquote:
Is dat nog wel veilig dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef PeuRac het volgende:
KGB is best wel stoer
Ik ga volgende week mn 80% vul beveiliging van de gas installatie laten verwijderen, dan past er eindelijk 47 liter ipv 38 liter in
Ach, ik heb de ruimte niet heel hard nodig. Dr past nu wat minder bier achterin. Tegen de tijd dat ik het wel echt nodig heb koop ik wel weer een andere auto.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Dat heet leergeld; bij de volgende auto met gas die je gaat kopen ga je daar dus op letten, of in ieder geval zwaarder laten meewegen bij de aanschaf
Is geen BB meetquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef Paladijn het volgende:
Geen tijd is onzin nu je vrijgezel bent
Motiveert het je als ik een balletje opgooi bij de redactie van't LC om iemand langs te sturen zodat je BBF kunt spammen?
Voor mij 1x, maar dan ook net. Gelukkig kost een volle tank bijna niks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
Leeuwarden ?????? da's fokking 4 keer tanken
Dan doe je iets verkeerds!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
En BB slokt aardig meer tijd op dan ROse deed
dus jij moet kiezen tussen je gezin en een meetingquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
8060 ¤ voor mij heen en terug, valt op zich best mee, kan een gemiddeld gezin bijna een weekeen paar dagen van eten![]()
het is alleen nutteloos als je sowieso niet had willen komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Neuh, dat niet, maar even ter indicatie van het nutteloze brandstofverbruik
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef invine het volgende:
MB? mercedes-benz?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |