Zo heb ik een tijdje geleden nog een ruim half uur stil gestaan op de A28 in de buurt van Meppel, om 3 uur 's nachts. Dat verwacht je ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Gewoon een uur in de file gestaan tussen Amersfoort en Barneveld.. Om fucking 12 uur 's nachts
Ik heb normaal niet zo'n probleem met filerijden, maar had de hele avond al gestaan en last van mijn linkerbeen... Dan een uur koppelen is niet zo fijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo heb ik een tijdje geleden nog een ruim half uur stil gestaan op de A28 in de buurt van Meppel, om 3 uur 's nachts. Dat verwacht je ook niet
Als je al last van je been hebt is file helemaal niet zo fijn, nee. Normaal heb ik ook geen problemen met filerijden, maar als je om 3 uur 's nachts net van Schiphol komt (ouders ophalen) en je moet nog een uur zit je er ook niet bepaald om te springenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb normaal niet zo'n probleem met filerijden, maar had de hele avond al gestaan en last van mijn linkerbeen... Dan een uur koppelen is niet zo fijn
Fijn.. daar zijn we blij meequote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fijn.. daar zijn we blij mee![]()
Heeft Yvonne een blik FOK! ME Mods opengetrokken voor dat beetje gebakkelei ?
quote:
En sta ik er niet alleen voor als TF zo op vakantie isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Anne het volgende:
En nu heeft ThaFreak tenminste een keertje 'rust'.
quote:
Tegenwoordig welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef Anne het volgende:
Nee, want jij voert geen reet uit, Alexxxxx.
Crewbashing, 2 wekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef ForcedInduction het volgende:
En wanneer begint die kut klonk nou in de sc te posten ? het duurt maar en duurt maar
Had je niet beter ambtenaar kunnen worden Peu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]* PeuRac volgend jaar
Ik was blijkbaar toch nog niet helemaal beter, vandaag ff mn koplampen laten polijsten en daarna naar Auto Italia in Houten geweest. Nu ben ik helemaal kapot.
wie de fuck is opa ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
ik werd geroepen
opa is er, en ik zie nog een paar namen uit het pre duizend tijdperk toen ik hier ook nog wel eens rondhing, bussentopic iemand, ff kijken alvast of ik bus 1298 kan vinden
ow lolquote:
dat ik heel fanatiek meeposte was volgens mij nog voor de 1000quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ow lol
het is al wel heel lang geleden dat je in de slowchat postte volgens mij of niet!
dat kan ik me nog herinnerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ik heel fanatiek meeposte was volgens mij nog voor de 1000
ik was heel slecht in TT´s bedenken dus zocht ik altijd op google naar een bus met het nummer van dat topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
dat kan ik me nog herinneren
had je niet een slowchat naamtopic ooit ?
iets met bussen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |