Ik ben helemaal brak nu, dit was geen fijne nacht
Ik wilde rond half twee, toen ik richting bed wilde, het ventilatierooster even verder opzetten. Het ene moment sta ik nog bij het raam, het andere lig ik opeens na een zwarte waas op de grond. Ik krabbel weer overeind, in de veronderstelling dat het beter is om maar op bed te gaan liggen, overkomt hetzelfde me bijna direct weer en lig ik opeens in de keuken op de grond. Daarna kom ik er achter dat ik niet alleen erg aan het zweten ben, maar ook aan het bloeden uit een wond achterop mijn hoofd.
Tien minuten daar gelegen om bij te komen, naar de woonkamer gekropen (ik durfde niet nog eens op te staan) en mijn ouders maar gebeld. Vader langs gekomen, tegen die tijd kon ik wel weer staan en lopen hoewel vrij trillerig. Die heeft de huisartsenpost gebeld, op verzoek daarvan een boterham gegeten en cola gedronken - ondanks dat ik vol zat van de chips en cola eerder op de avond - en daarna heeft hij me naar de huisartsenpost gebracht. Resultaat: twee hechtingen achterop mijn hoofd en een flinke buil boven mijn linkeroog. Bloedsuiker gecontroleerd, niets mis mee. Of ik dan om 8 uur nog eens terug wilde komen voor een nuchtere controle. Ik ben maar even bij mijn ouders wezen slapen op de bank, al denk ik dat ik van die vier uur hoogstens eentje echt heb geslapen. Ook nuchter waren er geen bijzonderheden en om 9 uur was ik eindelijk weer thuis om te slapen.
Morgen maar een afspraak maken met de huisarts, want ik heb wel vaker last van die zwarte waas maar nooit zo erg als het vannacht was.
En nee, ik was niet onder invloed van iets