quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
op onderdrukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:53 schreef Dingest het volgende:
Een nieuwe SC![]()
O, de blower van de 96 heeft het ook begeven. Hoe die auto blijft rijden is mij een raadsel
Wie is toch die man die op zondag een slotje komt zetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef lipje het volgende:
Leeft Smurf nog?
Of issie vastgeroest in tukkerland
druk druk druk druk en nog een drukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef lipje het volgende:
Leeft Smurf nog?
Of issie vastgeroest in tukkerland
ooh shit, verkeerde dagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie is toch die man die op zondag een slotje komt zetten?
Leuke kar.. maar waarom 'bijna' ??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef Anne het volgende:
Oh, ik was het topic kwijt!
* Anne is bijna voor een auto gaan kijken/kopen.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v11ghdsi23jz
Wordt lastig als ik nog niet ingeschreven ben in Duitsland en ik heb geen tijd om dat nu nog even snel te regelen. Dus toch maar gaan kijken en kopen als ik wel ben ingeschreven, anders ga ik me op dingen verheugen die misschien niet mogelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke kar.. maar waarom 'bijna' ??
best wel als je een dikke huid hebtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Is het hier ook leuk voor nieuwelingen in de PTA SC?
Dat heb ik wel gekregen van die prutsers uit de PUB SCquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
best wel als je een dikke huid hebt
Een Glof II is zeldzaam, de meeste petjes rijden met een Golf 3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Och god, het jochie is gepromoveerd van een scootertje naar een Golf II met gescheurde plastic bumpers.
Mag die Golf ook een Volvo zijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Och god, het jochie is gepromoveerd van een scootertje naar een Golf II met gescheurde plastic bumpers.
Bedanktquote:
Shit, dan val ik straks met mijn mogelijk toekomstige 850 of S70 buiten de bootquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
De in de PTA SC ok bevonden Volvo's:
340 cabrio
C70
de rest moet dood.
Dan kies ik naar roze verkleurd roodquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig voor jou hebben we ook een HOMO-SC-reeks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom ben ik al wakker, ging GVD (Tiny & Lou) pas om 7u slapen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:54 schreef PeuRac het volgende:
je bent 50+ ?
Gisteren weer ouderwetse "Guys night out" gehad. Uiteraard incl iets mee nemenJe weet dan nog waar het vandaan komt. Toen ik nog in Breda woonde kwam ik 's ochtends eens beneden en stond er een fietsers-omleidingsbord inclusief paal in de gang, nadat mijn huisgenoten een avondje waren wezen stappen. En geen van hen had enige idee hoe die daar gekomen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kuch*quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Als het een 850 T5 / T5R is hebben al die koekenbakkers hier het nakijken dus ach![]()
Volvo![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Als het een 850 T5 / T5R is hebben al die koekenbakkers hier het nakijken dus ach![]()
Volvo![]()
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een Corsaquote:
Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een CorsaMaar goed, daar past ook een labrador op de achterbank natuurlijk
Verkijk je niet op mijn Zweed: 55 pk @ 940 kg uit een hyperefficiente 1.5 liter met volgens mij een doorslippende koppelingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Volvo![]()
In de 96 moet ik het met een slakkegangetje van 15 km/u doen over de gemiddelde drempel, anders gaat de bodem van de kofferbak (en alles wat daarop staat) nogal hard en lomp omhoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik own iedereen met mijn getjiptjoende Lada, als is het omdat ik met snelheden over drempels kan waar zelfs Citroëns het in hun broek doen
Subtielquote:
hij heeft intussen alweer een paar maanden een roestbak eerste klassequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 850 T5 weggegeven aan zijn broertje en rijd nu zelf in een CorsaMaar goed, daar past ook een labrador op de achterbank natuurlijk
Kopen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
hij heeft intussen alweer een paar maanden een roestbak eerste klasse![]()
Tot er een bocht komtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:48 schreef BaraCuda het volgende:
Volvo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |