en van wie ben jij een kloon dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
dat kan ik me nog herinneren
had je niet een slowchat naamtopic ooit ?
iets met bussen ofzo
hoeveel users in pta ken je die er niet buiten postten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en van wie ben jij een kloon dat je dat nog weet
Ach, opzich doe ik niet veel anders, ik laat anderen werk voor mij uitvoerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Had je niet beter ambtenaar kunnen worden Peu?
mijn andere account was ooit mod hier op pta.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef Klonk het volgende:
vrij weinig
maar jouw naam zegt me ff niets van heel vroegah
je bent nog steeds pooierquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, opzich doe ik niet veel anders, ik laat anderen werk voor mij uitvoeren
IJSMEISquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
mijn andere account was ooit mod hier op pta.
meer hints krijg je niet hoor
dat was de eerste ex mod die me te binnen schoot, maar schiet het een beetje op je nieuwbouwhuis in Duitslandquote:
als je iets hoor kraken dan zijn het mijn hersens, puntje van mijn tong, maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef ForcedInduction het volgende:
ik woon wel bij duitsland, niet er in. nsb'ers
Kusje,quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je iets hoor kraken dan zijn het mijn hersens, puntje van mijn tong, maar ik kom er niet op
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
FI, heb je Peu al eens gepijpt met je gele tanden?Dan weet ik wie je bent
nee man zeecontainters vol smegma die gastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
FI, heb je Peu al eens gepijpt met je gele tanden?Dan weet ik wie je bent
Je favoriete oud-collega-mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je favoriete oud-collega-mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |