Ik heb m iig niet meer in onderhoud bij de Lada dealer tegenwoordig, dat scheelt een hoop!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.
En hoe vaak staat die lada ook al weer bij de garage?
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval isquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauw. Je weet niet of daarvoor een auto links of rechts van haar debiel stond.
dat kenteken is van iemand die de tyfus heeft aan linux.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
ben je m nu alweer zat?quote:
Nee hij rijdt geweldig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je m nu alweer zat?
Of mis je de onderstuur in de bochten en dat gebroken gevoel na een ritje
EDIT:
Filmpje
Één van de weinige Mercedessen die ik wat vind hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 16 oktober 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Busworld Kortrijk 2009
Dat kenteken is fake.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Dingest het volgende:
Mensen laten mij vandaag schrikken:
1) De tandarts wil alle vier mijn verstandskiezen eruit halen![]()
2) Iemand zei bij de supermarkt dat mijn remlichten het niet dedenIk was in de buurt van mijn ouders dus daar maar naar toe gereden. Eerst een ander lampje geprobeerd, maar aangezien ze het allebei niet deden dacht ik al dat dat het probleem niet was. In het pikkedonker op zoek gegaan naar de zekeringen - geen idee waar die zitten in de 96 maar na een goede gok had ik ze gevonden. Gelukkig lag het probleem daar ergens, vieze contactpuntjes of zo, nu doen ze het weer
Of in de iconische woorden van de heer Clarkson: I've mended something!
KUS bestaat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terug). Ik durf (nog) niet en heb het nu maar op mijn lijstje met 'goede voornemens' geplempt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |