abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74030002

xD
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74030395
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.

En hoe vaak staat die lada ook al weer bij de garage?
Ik heb m iig niet meer in onderhoud bij de Lada dealer tegenwoordig, dat scheelt een hoop!
pi_74036368
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]

xD
Flauw. Je weet niet of daarvoor een auto links of rechts van haar debiel stond.
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:32:11 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74038480
Niet kontendraaien Bep; it's a fact.. face it

Ik ga FF 6 meter Lincoln wassen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74040815
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Flauw. Je weet niet of daarvoor een auto links of rechts van haar debiel stond.
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:14:31 #56
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_74060889
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:

[..]

dat kenteken is van iemand die de tyfus heeft aan linux.
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:38:35 #57
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_74062139
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:36 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Kopen?
ben je m nu alweer zat?

Of mis je de onderstuur in de bochten en dat gebroken gevoel na een ritje

EDIT:

Filmpje

[ Bericht 7% gewijzigd door lipje op 25-10-2009 23:03:52 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 26 oktober 2009 @ 01:23:15 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74066816
Die Porsche rijdt bij lange na niet voluit; die bestuurder remt echt supervroeg; je kan mij niet vertellen dat een Porche een Alfa 157 er niet uitremt en baas is in de bochten
De Alfa rijder rijdt ook veel mooiere lijnen.. dat dit kan ligt duidelijk aan de (gebrekkige) stuurmanskunst van de Porche fahrer..

Ik heb trouwens ook wel een zo'n local goflje bij een GT3 op zijn kont zien zitten
Hard rijden is niet een kwestie van gas geven, hard rijden doe je door goed te sturen waardoor je niet hoeft te remmen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74068046
Plus dat Steve een zeer ervaren rijder is en de 156 redelijk omgebouwd is tot trackcar (complete mov'it reminstallatie, ander motorblok en veel gepruts met de draagarmen voor ) Ik moet nog steeds een rondje meerijden, zou al een keer instappen am parkplatz maar toen ging de baan net dicht...

Deze nld golfjes (3 stuks) zijn ook belachelijk snel trouwens:
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_74068180
Lijnen van de kever zijn idd wat brakjes, ook remmend Hatzenbach I en Wehrseifen in...

Heb dit weekend overigens amper foto's am ring gemaakt, vooral op/rond de parkplatz zaterdagavond. Die verschijnen ergens later vandaag wel
pi_74068901
Nog een van de 156 met de andere eigenaar en een MX turbo ervoor die ook wat moeite heeft met de lijntjes: http://www.vimeo.com/7247672

Op zich vielen de kosten mee trouwens, 369 voor 8 uur rijden met twee rijders. Dan kun je er zelfs voor kiezen om een huurauto te nemen om een dag wat lijnen te leren rijden zonder 'teveel' risico.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:49:45 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74072922
Ik krijg meteen weer zin om eens te gaan ringen, het is alleen jaaaren geleden dat ik er hard overheen ben geweest, en met een andere auto ook; de AMG is NIET lief itt de Astra die voluit nog geen bakfiets bij hield op de Ring door gebrek aan pony's..

Dat wordt de eerste rondjes even een 'aanhangauto' zoeken
pi_74073074
Ziek
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:04:10 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74074978
Mexicaanse bonen griep
pi_74083101
Denk het niet, ik hoop t ook niet want woensdag is er een belangrijke presentatie.
pi_74083163
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef lipje het volgende:

[..]

ben je m nu alweer zat?

Of mis je de onderstuur in de bochten en dat gebroken gevoel na een ritje

EDIT:

Filmpje
Nee hij rijdt geweldig.

Heb alleen nog wat garantiepuntjes en dergelijke waar ik een beetje moe van aan het worden ben.
Maar wegligging en dergelijke is geniaal
pi_74085909

Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 16 oktober 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Busworld Kortrijk 2009
pi_74086621
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 16 oktober 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Busworld Kortrijk 2009
Één van de weinige Mercedessen die ik wat vind hebben
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:25:13 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74087582
EVO 1 is stiekum mooier, ik vind de spoiler nét ietsje té

Persoonlijk vind ik dit soort auto's het mooist in sleeper mode; géén kermis
pi_74088044
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat kenteken is fake.
pi_74088257
Mensen laten mij vandaag schrikken:

1) De tandarts wil alle vier mijn verstandskiezen eruit halen

2) Iemand zei bij de supermarkt dat mijn remlichten het niet deden Ik was in de buurt van mijn ouders dus daar maar naar toe gereden. Eerst een ander lampje geprobeerd, maar aangezien ze het allebei niet deden dacht ik al dat dat het probleem niet was. In het pikkedonker op zoek gegaan naar de zekeringen - geen idee waar die zitten in de 96 maar na een goede gok had ik ze gevonden. Gelukkig lag het probleem daar ergens, vieze contactpuntjes of zo, nu doen ze het weer Of in de iconische woorden van de heer Clarkson: I've mended something!
pi_74088299
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat kenteken is fake.
Het was ook te mooi om waar te zijn.
pi_74088308
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Dingest het volgende:
Mensen laten mij vandaag schrikken:

1) De tandarts wil alle vier mijn verstandskiezen eruit halen

2) Iemand zei bij de supermarkt dat mijn remlichten het niet deden Ik was in de buurt van mijn ouders dus daar maar naar toe gereden. Eerst een ander lampje geprobeerd, maar aangezien ze het allebei niet deden dacht ik al dat dat het probleem niet was. In het pikkedonker op zoek gegaan naar de zekeringen - geen idee waar die zitten in de 96 maar na een goede gok had ik ze gevonden. Gelukkig lag het probleem daar ergens, vieze contactpuntjes of zo, nu doen ze het weer Of in de iconische woorden van de heer Clarkson: I've mended something!
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terug ). Ik durf (nog) niet en heb het nu maar op mijn lijstje met 'goede voornemens' geplempt.
pi_74088340
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Dingest het volgende:

[..]

Het was ook te mooi om waar te zijn.
KUS bestaat wel .

Ik krijg straks KLE. En dan is het mijn idee om er IN achter te zetten .
pi_74088404
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terug ). Ik durf (nog) niet en heb het nu maar op mijn lijstje met 'goede voornemens' geplempt.
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.
Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen, anders mag ik over onbekende tijd ook brieven van de kaakchirurg ontvangen.
pi_74088487
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:

[..]

KUS bestaat wel .

REBAK erachter past niet?
pi_74088527
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.
Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen, anders mag ik over onbekende tijd ook brieven van de kaakchirurg ontvangen.
Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).

Maar nu Nu zit er horizontaal een verstandskies, ver onder mijn tandvlees en bot.
En die moet er per se uit, omdat ie tegen mijn kies aangroeit en dat later kan gaan ontsteken.
Daar moeten ze dus mijn hele kaak voor open gaan leggen. En dan hopen ze dat het gedeelte bij mijn kies dichtgroeit, anders moet die er ook nog uit.

Ranzig!
pi_74088544
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Dingest het volgende:

[..]

REBAK erachter past niet?
. Nee!
pi_74088650
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:

[..]

KUS bestaat wel .

whehe, geniaal
pi_74088845
De meeste Nederlanders kiezen trouwens voor NL. Maar dat vind ik écht stom.
pi_74089896
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
pi_74090290
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
Dat IS echt, oelewapper
pi_74091480
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Jij start je zinnen graag met ik he?
pi_74093204
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:50:16 #85
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_74095459
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?

Oh ja..................... ga je een keuken kopen...... komt ie uit Italië
tegeltjes idemdito

Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:27:50 #86
138465 ForcedInduction
If it doesn't blow...
pi_74096943
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat IS echt, oelewapper
jeah wie takelt anders zijn auto zo toe met grote spoilers en sideskirts als het niet origineel is...

ow...wacht.!..
...it has to suck.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:38:35 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74097270
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef lipje het volgende:

[..]

Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?

Oh ja..................... ga je een keuken kopen...... komt ie uit Italië
tegeltjes idemdito

Ach.. zolang de apparatuur niet uit Italië komt zal het allemaal wel loslopen, en qua design is er niks mis met italiaans toch ??
pi_74100006
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).

Maar nu Nu zit er horizontaal een verstandskies, ver onder mijn tandvlees en bot.
En die moet er per se uit, omdat ie tegen mijn kies aangroeit en dat later kan gaan ontsteken.
Daar moeten ze dus mijn hele kaak voor open gaan leggen. En dan hopen ze dat het gedeelte bij mijn kies dichtgroeit, anders moet die er ook nog uit.

Ranzig!
Ai, dat klinkt helemaal niet fijn

Mijn verstandskiezen groeien kennelijk in een hoek van 45 graden, waardoor er meuk onder kan zitten wat uiteindelijk kan leiden tot ongezonde praktijken (rotting, sterven en andere doemscenario's). Hoe ze eruit gaan weet ik niet. Mijn broertje heeft ze onlangs ook moeten laten verwijderen en hij vond dat het trekken veel fijner was dan het snijden.
Maar ik schijn verder wel een erg sterk gebit te hebben, in totaal ook maar één gaatje gehad tot op heden.
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat IS echt, oelewapper
pi_74110319
Een van mijn foto's heeft in de krant gestaan...
pi_74117069
Welke krant?

Vanmiddag even vloeistoffen van de 96 bijgevuld en wat nieuwe zekeringen bij de garage gehaald, en er een aantal vervangen. Wat ook het probleem van de blower was, waarschijnlijk.
pi_74117749
Een lokaal krantje Alleen was Mark zo handig mijn naam niet te vermelden

Het origineel staat hier. Op zich vind ik het niet zo erg, maar was wel zo netjes geweest als mijn naam er ff bij had gestaan... ben makkelijk genoeg te herleiden aan de JJH-tagjes en eventueel de exif info.
pi_74127862
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?
Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.

Misschien toch maar goed, laatste beurt was 1200 euro of iets dergelijks. Airco was kapot. Bekend probleem bij die dingen. Is ook al vervangen onder garantie toen ik hem kocht.
pi_74128241
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.

Misschien toch maar goed, laatste beurt was 1200 euro of iets dergelijks. Airco was kapot. Bekend probleem bij die dingen. Is ook al vervangen onder garantie toen ik hem kocht.
Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?
pi_74130639
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?
Ja, niet alleen de 850 hoor Volvo in het algemeen
pi_74130820
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Ja, niet alleen de 850 hoor Volvo in het algemeen
Zo heeft ieder merk wel zijn nadelen naar mijn mening
pi_74132340
Airco reparatie is bij elk merk een dure grap volgens mij, dus daar zou ik me niet aan vastpinnen. Honda/Rover/Mazda zijn ook wat duurder qua onderdelen, maar er gaat doorgaans ook weinig stuk. Eerlijk gezegd vind ik de prijzen van MX5 onderdelen ook nog best meevallen, maar ik haal ze dan ook niet bij de stealer wat weer marge scheelt.

Which reminds me, moet nog ff achter mijn 4e stalen remleiding aanbellen Durf het circuit momenteel niet op met maar 3 aangesloten (4e kwam niet los en reserve buisjes waren niet voorradig destijds...).
pi_74132695
Lada is ook duur qua onderdelen, pauperzooi
pi_74133143
niet zeuren lexxx, je kan altijd nog een Caterham halen - daar vallen nog meer onderdelen af dan je Lada
pi_74134044
Een Seven kloon staat wel op mijn lijst van ooit te bezitten auto's iig Besrtaabn er ook varianten met 4x4 en hoge bodemvrijheid?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:54:05 #100
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_74134913
Er is vast wel een redneck geweest die gepoogd heeft dat te bouwen...

Wat zijn een beetje goedkope kloontjes trouwens? Caterhams zijn nog aardig aan de prijs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')