Ik heb m iig niet meer in onderhoud bij de Lada dealer tegenwoordig, dat scheelt een hoop!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die corsa rij ik al een hele tijd niet meer.
En hoe vaak staat die lada ook al weer bij de garage?
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval isquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauw. Je weet niet of daarvoor een auto links of rechts van haar debiel stond.
dat kenteken is van iemand die de tyfus heeft aan linux.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
ben je m nu alweer zat?quote:
Nee hij rijdt geweldig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:38 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je m nu alweer zat?
Of mis je de onderstuur in de bochten en dat gebroken gevoel na een ritje
EDIT:
Filmpje
Één van de weinige Mercedessen die ik wat vind hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 16 oktober 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op Busworld Kortrijk 2009
Dat kenteken is fake.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dat zelfs allebei het geval is![]()
Hoewel het kenteken erg frappant is voor een vrouwenparkeerplaats.
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Dingest het volgende:
Mensen laten mij vandaag schrikken:
1) De tandarts wil alle vier mijn verstandskiezen eruit halen![]()
2) Iemand zei bij de supermarkt dat mijn remlichten het niet dedenIk was in de buurt van mijn ouders dus daar maar naar toe gereden. Eerst een ander lampje geprobeerd, maar aangezien ze het allebei niet deden dacht ik al dat dat het probleem niet was. In het pikkedonker op zoek gegaan naar de zekeringen - geen idee waar die zitten in de 96 maar na een goede gok had ik ze gevonden. Gelukkig lag het probleem daar ergens, vieze contactpuntjes of zo, nu doen ze het weer
Of in de iconische woorden van de heer Clarkson: I've mended something!
KUS bestaat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de brief van mijn tandarts die aan de kaakchirurg is gericht hier ook nog op de kast liggen (is van 2 maanden terug). Ik durf (nog) niet en heb het nu maar op mijn lijstje met 'goede voornemens' geplempt.
REBAK erachter past niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
KUS bestaat wel.
Ik krijg straks KLE. En dan is het mijn idee om er IN achter te zetten.
Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik durf ook niet eigenlijk, de normale controlebeurt is al erg genoeg. Ik heb er een hekel aan als vreemde mensen aan mij zitten, zeker met de intentie om mij pijn te doen.
Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen, anders mag ik over onbekende tijd ook brieven van de kaakchirurg ontvangen.
whehe, geniaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
KUS bestaat wel.
Ik krijg straks KLE. En dan is het mijn idee om er IN achter te zetten.
Dat IS echt, oelewapperquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
Jij start je zinnen graag met ik he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Ik België kan je ook je eigen kenteken samenstellen. Dus die 190 EVO zou best wel eens echt kunnen zijn.
Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij start je zinnen graag met ik he?
Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij start je zinnen graag met ik he?
jeah wie takelt anders zijn auto zo toe met grote spoilers en sideskirts als het niet origineel is...quote:
Ach.. zolang de apparatuur niet uit Italië komt zal het allemaal wel loslopen, en qua design is er niks mis met italiaans toch ??quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Moet jij niet genieten van je italiaans blikje?
Oh ja..................... ga je een keuken kopen...... komt ie uit Italië![]()
tegeltjes idemdito
Ai, dat klinkt helemaal niet fijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben ook wel 'bang' bij zelfs een gewone controle (ik heb nog nooit iets gehad, tot de afgelopen keer, verdorie! Ik had 4 gaatjes ineens!). Maar tanden trekken vind ik eigenlijk niet zo erg, dat heb ik al wel vaker gehad (ruimte maken voor mijn beugel toentertijd).
Maar nuNu zit er horizontaal een verstandskies, ver onder mijn tandvlees en bot.
En die moet er per se uit, omdat ie tegen mijn kies aangroeit en dat later kan gaan ontsteken.
Daar moeten ze dus mijn hele kaak voor open gaan leggen. En dan hopen ze dat het gedeelte bij mijn kies dichtgroeit, anders moet die er ook nog uit.
Ranzig!
quote:
Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben jij trouwens diegene met de witte 855 T5 van het V850 forum?
Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik had een paarse T5. Maar die heb ik verkocht aan m'n broer ivm teveel kilometers voor m'n werk.
Misschien toch maar goed, laatste beurt was 1200 euro of iets dergelijks. Airco was kapot. Bekend probleem bij die dingen. Is ook al vervangen onder garantie toen ik hem kocht.
Ja, niet alleen de 850 hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Paars, niet veel voorkomende kleur. Onderdelen voor de 850 zijn duur zo te horen?
Zo heeft ieder merk wel zijn nadelen naar mijn meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, niet alleen de 850 hoorVolvo in het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |