Wat grappig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Thuisbezorgd FTW!
Wat gaan jullie dinsdag eten?
http://www.nos.nl/nosjour(...)009_gratis_eten.html
Dat soort gasten, walgelijk. En dan nog beledigd zijn ook als je niet op hun grandioze aanbod ingaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ik vind de thai heel erg lekker.![]()
Wordt perfect thuis bezorgd ook.
Maar vaak schakel ik thuisbezorgd in op een katerige zondag, en dan is chinees of gyros ook altijd wel erg lekker.![]()
En wat een enorm enge wasmachine-klootzak. Vanuit z'n machtspositie proberen een afspraakje af te dwingen. Ik weet al wel wat ie zou gaan zeggen tijdens het eten, hoe je de prijs omlaag kon krijgen.
Ja echt, wat een eikel was dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ik vind de thai heel erg lekker.![]()
Wordt perfect thuis bezorgd ook.
Maar vaak schakel ik thuisbezorgd in op een katerige zondag, en dan is chinees of gyros ook altijd wel erg lekker.![]()
En wat een enorm enge wasmachine-klootzak. Vanuit z'n machtspositie proberen een afspraakje af te dwingen. Ik weet al wel wat ie zou gaan zeggen tijdens het eten, hoe je de prijs omlaag kon krijgen.
Anders wat zakelijker proberen te zijn, die taxichauffeur wilde toch ook wel eens een bakje koffie met je drinken, ik bedoel dat ze geen misbruik van je goed en openheid proberen te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat denk ik ook buuf! De laatste keer kreeg de wasmachine meneer mij aan het huilen () want opeens had hij helemaal geen garantie beloofd. En dat we maar eens koffie moesten gaan drinken, of uit eten zelfs.
Maar ik ben gewoon niet zo'n held in afdingen en dat soort zaken.
Maar 75 euro is dus wel erg duur.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Anders wat zakelijker zijn, die taxichauffeur wilde toch ook wel eens een bakje koffie met je drinken.
Kan je vriendje bij de reparatie aanwezig zijn of bij het schoorsteenvegen.
Ik vind het nog kut dat je die deur voor mijn neus dicht smeet. Ik had toen echt het beste met je voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou dat was anders die man was nog niet binnen. Deze man zat op zijn knieeen naar de wasmachine te kijken, en ik zat naast hem en we kregen dus ruzie en ik moest huilen en toen begon hij op een aparte manier te troosten en toen ging ik staan. Ik zei ook dat ik een vriendje had, meerdere malen, maar hij zou zijn vrouw heel anders behandelen. Dat ik zei dat ik trots was dat ik het allemaal zelf deed snapte hij niet.
Hij had de spullen niet bij zich om hem te maken maar zou de volgende dag terugkomen.
Toen had ik al voor het geld dat ik aan de reperatie kwijt zou zijn, een andere tweedehandse gekocht via marktplaats en kon ik de deur in zijn gezicht dichtsmijten.
DIe man van die nieuwe wasmachine had even naar die oude gekeken, bleek de snaar helemaal niet bij die wasmachine te horen.
Oplichters![]()
Vieze mannetjes![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het nog kut dat je die deur voor mijn neus dicht smeet. Ik had toen echt het beste met je voor
O zit die ook op thuisbezorgd.nl?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt, wat een eikel was dat.
Ik weet nog niet wat ik neem, vind zoveel lekker. Ik denk chinees van Ruby!
Ja, jij daar! Ik vroeg je afgelopen nacht hoe het met je rijlessen stondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heuj een nieuw schoon draadjetéévéépéé!
[..]
![]()
Dat wordt ruzie ja. Maar jij woont toch 20 minuten fietsen van de dichtstbijzijnde bushalte? Zou me verbazen als je daar iets warms aan de deur bezorgd kan krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens kijken of er hier in de buurt ook bezorgd wordt.Alhoewel het wel ruzie wordt denk ik. met 5 personen van 15 euro eten.
Nou woon ik niet in hetzelfde Schubbekutteveen als Buuv, maar hier is het idd een probleem iets bezorgd te krijgen. Dat lukt alleen als je een hele flinke bestelling hebt.... voor wat meer dan 5 pers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie ja. Maar jij woont toch 20 minuten fietsen van de dichtstbijzijnde bushalte? Zou me verbazen als je daar iets warms aan de deur bezorgd kan krijgen.
Die gasten hier (chinees) hebben nummerherkenning gekoppeld aan adres en mijn favo menukeuze. Ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen, twee keer over te laten gaan en weer ophangen. 20 minuten later staat er een auto voor de deur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou woon ik niet in hetzelfde Schubbekutteveen als Buuv, maar hier is het idd een probleem iets bezorgd te krijgen. Dat lukt alleen als je een hele flinke bestelling hebt.... voor wat meer dan 5 pers.
Oeh, das wel heel makkelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gasten hier (chinees) hebben nummerherkenning gekoppeld aan adres en mijn favo menukeuze. Ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen, twee keer over te laten gaan en weer ophangen. 20 minuten later staat er een auto voor de deur.
Ja, oppassen dat je er niet verdwaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, das wel heel makkelijk![]()
Maar goed, jij zit dan wel rustig maar niet zo ver van de bewoonde wereld als ik, jij hebt gewoon 2 metropolen om de hoek
En meer goed nieuws is dat je ook een onderhoudscontract hebt? Of kun je nu komend jaar niet op vakantie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja joh, levensgevaarlijk daar![]()
Mag ik trouwens even wat frustratie en vreugde delen? (geheel on-topic uiteraard)
Kwam ik vanmiddag thuis (in Schubbekutteveen dus) zet ik de verwarming aan.... niets![]()
Twee weken geleden ook al.... toen de ketel gereset en hij deed het weer, maar deze keer niet![]()
Om 19.30 was de CV meneer er en na een uurtje, en een stuk of wat nieuwe onderdelen, deed de CV het weer, en ik heb inmiddels m'n fleecetrui en donzen bodywarmer al uit kunnen doen
Nou, in deze is het eigenlijk fantastisch nieuws dat ik een huurhuis hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
En meer goed nieuws is dat je ook een onderhoudscontract hebt? Of kun je nu komend jaar niet op vakantie?
Gelukkig doet ie het weer. Maar ik begrijp ondertussen wel dat mensen tegenwoordig CV hebben. Ik zit hier, hoe leuk het ook is, wisselend met broek aan en broek uit. Dat hout stoken is nog best een kunstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:
Om 19.30 was de CV meneer er en na een uurtje, en een stuk of wat nieuwe onderdelen, deed de CV het weer, en ik heb inmiddels m'n fleecetrui en donzen bodywarmer al uit kunnen doen
Je bent toch nog niet zo heel oudquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:52 schreef Leandra het volgende:
LOL
Het is leuk hoor, zo'n kachel of een open haard, bij m'nthuis ook een open haard, lekker romantisch enzo, maar behalve het romantieke vlak krijg ik het er niet warm van
![]()
Trouwens.... voor het oude wijf wat ik ben, heb ik uitzonderlijk genoeg nog nooit in een huis zonder CV of dubbel glas gewoond
Dubbel glas kwam eind jaren zeventig goed op gang, 't koste toen 400 gulden de m2 dacht ik en volgens mij zat er toen ook subsidie op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wel voor iemand die altijd in een huis met CV en dubbel glas gewoond heeft
Leuk verkapt compliment maar ik ben van 1966....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dubbel glas kwam eind jaren zeventig goed op gang, 't koste toen 400 gulden de m2 dacht ik en volgens mij zat er toen ook subsidie op.
Daar heb ik toen 2 keer mijn zakken mee gevuld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dubbel glas kwam eind jaren zeventig goed op gang, 't koste toen 400 gulden de m2 dacht ik en volgens mij zat er toen ook subsidie op.
Geen glas, wel de subsidiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb ik toen 2 keer mijn zakken mee gevuld.
2 x dubbelglasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen glas, wel de subsidie
Oh dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij daar! Ik vroeg je afgelopen nacht hoe het met je rijlessen stond
JIj hebt een tweedehands wasmachinewinkel in de weimastraat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het nog kut dat je die deur voor mijn neus dicht smeet. Ik had toen echt het beste met je voor
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja joh, levensgevaarlijk daar![]()
Mag ik trouwens even wat frustratie en vreugde delen? (geheel on-topic uiteraard)
Kwam ik vanmiddag thuis (in Schubbekutteveen dus) zet ik de verwarming aan.... niets![]()
Twee weken geleden ook al.... toen de ketel gereset en hij deed het weer, maar deze keer niet![]()
Ik had fanta gehaald en cola, want ik kan niet zo goed koffie zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik was ook blij.... monteur was ook blij trouwens, want hij kreeg koffie
Yep, als jij een werkende kachel hebt, dan doe ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had fanta gehaald en cola, want ik kan niet zo goed koffie zetten
(Drink het zelf niet) maar het was dus niet nodig.
Doe jij zaterdagvoor mij als mijn kachel het doet?
Oeh! Zou je dat willen? Dan hoef ik misschien niet af te dingen op het schoorsteenvegenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, als jij een werkende kachel hebt, dan doe ik ook![]()
![]()
![]()
Ik moest 2 keer lezen, ik dacht even dat ik zaterdag koffie moest komen zetten voor jouw kachelboer![]()
![]()
En ik heb niet eens gedronken![]()
Whahahaha.... LOL, zou wel humor zijn; dit is Leandra, die zet hier de koffie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh! Zou je dat willen? Dan hoef ik misschien niet af te dingen op het schoorsteenvegen
Alles goed?
Ja, het blijft vreemd hè, hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit meer 's nachts post... alleen als ik thuis ben en niet naar bed wil omdat ik het helemaal niet leuk vind om in een leeg bed te liggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
Tot voor een maand geleden ofzo zou dit zo'n nacht geweest zijn waar ik had geroepen: En waar zit die Manu toch?
Ik mis hem een beetje vannacht.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha.... LOL, zou wel humor zijn; dit is Leandra, die zet hier de koffie.
En dan terwijl hij aan het werk is, en wij koffie drinken even vrolijk over normale schoorsteenveegtarieven babbelen.... en dat ik dan helemaal geschokt ga zijn over het bedrag wat hij vraagt
Ja!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het blijft vreemd hè, hoewel ik eigenlijk vrijwel nooit meer 's nachts post... alleen als ik thuis ben en niet naar bed wil omdat ik het helemaal niet leuk vind om in een leeg bed te liggen.
Sommige dingen wennen snel, andere dingen wennen heel langzaam of nooit.
Ik denk dat het heel lang duurt voor het gewoon is dat er niet af en toe een PSV icon langs komt.
Ik weet niet of het mij zou overkomen.... zou ook wel kunnen hoor, maar ik geloof wel dat ik altijd een vrij redelijke prijs betaal voor het onderhoud aan mijn autoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja jou zou dat vast niet overkomen he?
Je komt altijd zo sterk over.
Ja nee dat heb ik ook wel, ook voor dingen die bijv gezonder zijn enzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mij zou overkomen.... zou ook wel kunnen hoor, maar ik geloof wel dat ik altijd een vrij redelijke prijs betaal voor het onderhoud aan mijn auto![]()
Aan de andere kant vind ik het ook niet zo erg om te betalen voor een stukje kwaliteit. Liever 1 keer een goed product van 75 euro waar ik 10 jaar mee doe, dan dat ik de goedkope versie van 25 koop, deze binnen 3 jaar kapot is, een nieuwe van 30 (prijsstijging) moet kopen en weer 3 jaar later nog een keer 35 moet uitgeven.
Ja, bij arbeid is het wat anders dan bij een staafmixerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee dat heb ik ook wel, ook voor dingen die bijv gezonder zijn enzo.
Maar als je dan hoort dat een collega 25 euro betaalt waar jij 75 euro voor af hebt gesproken vraag je je af of je niet een tikkie naief bent.
Wel van bovenaf dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bij arbeid is het wat anders dan bij een staafmixer
Ik vind ¤ 75,= ook aan de pittige kant trouwens, zeker als hij er al is. Ik weet niet precies meer wat ik bijeen tijdje geleden aan de schoorsteenveger betaald heb, maar het was wel minder dan ¤ 75,= en ze waren met z'n tweeën, en hebben de schoorsteen van bovenaf geveegd.
Ik weet niet hoe 60 kilo eruit ziet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:35 schreef Coos het volgende:
btw Fok, of liever de rls, is zo saaiiiiiiiiii..................![]()
truffelpepernoten.........![]()
kachels..............![]()
schoorstenen.............![]()
sinterklaas..................![]()
kerst...........................![]()
pasen.........................![]()
voorjaarswarmte...................................................![]()
![]()
Nou ik weet het wel!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 60 kilo eruit ziet?
[ afbeelding ]
Dat versta ik heul nietquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef Leandra het volgende:
Maarre.... als ik bij de eerste link klik die ik tegenkom als ik op schoorsteenveger [insert uw kengetal] zoek, dan kom ik al lagere bedragen tegen.....
En geen voorrijkosten.
Niet dat het allemaal wat zegt, maar die ¤ 75,= is na wat googlen ineens wel heel veel
Bij "Klik hier voor meer" en dan tarief.quote:
rookproefquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij "Klik hier voor meer" en dan tarief.
Ik zag op de site van een andere schoorsteenveger trouwens wel dat de "rookproef" kennelijk nogal wat kost en geadviseerd wordt bij oude rookkanalen die al een tijdje buiten gebruik zijn geweest (of niet geveegd zijn)
Overigens.... de schoorsteenveger bijhad de dakgoten ook schoongemaakt.
Ja, net als vroegahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge![]()
Jesus hier nog iemand, das ook eeuwen geleden
Ik heb er geen verstand van, maar het was volgens mij een schoorsteenmeneer die aangesloten was bij de weetikveelwatvoorschoorsteenvegersbondquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
rookproef![]()
Klinkt als geldklopperij.
hoihoiquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoihoi
Oh dat wist ik niet, had je dat niet aan kunnen kondigen?
Binnenkort sinterlaas, ik zou gewoon een piet vragen als ik lissie wasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar het was volgens mij een schoorsteenmeneer die aangesloten was bij de weetikveelwatvoorschoorsteenvegersbond
Maar wél gezellig dat je hier weer eens hangt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, net als vroegah![]()
Maar Liesje heeft vakantie en mag dus spijbelen.
Ik heb morgen spijt maar kan uitslapen omdat ik niet wakker gekust word![]()
Een schoorsteen is toch een schoorsteen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:01 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik lees in het andere topic dat het om een gaskachel gaat...... dan weet ik niet of je normale schoorsteenveegprijzen kunt hanteren??
Volgens mij is een kanaal voor een gaskachel ook amper vies, mjaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:01 schreef Leandra het volgende:
Oh wacht, ik lees in het andere topic dat het om een gaskachel gaat...... dan weet ik niet of je normale schoorsteenveegprijzen kunt hanteren??
Vinger erin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is een kanaal voor een gaskachel ook amper vies, mja
Kun je zelf bij de opening liesje? ff vinger erin en kijken
Dat weet ik dus niet, het kan zijn dat er verschil is tussen schoorstenen waar een open haard, houtkachel, of gaskachel aan hangt....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een schoorsteen is toch een schoorsteen?![]()
Of niet?
Het pijpje natuurlijk, niet de haardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinger erin?
Ik kan bijna zelf erin gaan staan!
Het is echt een schouw zeg maar.
Nou, dan is het simpel; kun je overdag de lucht zien? Zo ja, dan is ie niet zo viesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinger erin?
Ik kan bijna zelf erin gaan staan!
Het is echt een schouw zeg maar.
Wel makkelijk voor Pietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan is het simpel; kun je overdag de lucht zien? Zo ja, dan is ie niet zo vies
Als jij Mary Poppins zeg denk ik: Paraplu's!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, het kan zijn dat er verschil is tussen schoorstenen waar een open haard, houtkachel, of gaskachel aan hangt....
En ik gok dat hij op die ¤ 75,= zit omdat je niet weet hoe lang de schoorsteen geveegd is, de kans is dat het al jaren niet meer gedaan is terwijl hij nog wel gebruikt is.
Darn, ik krijg telkens als ik "Schoorsteenveger" typ helemaal een Mary Poppins gevoel, terwijl ik IRL nog nooit zo'n leuke schoorsteenveger tegengekomen ben
Oh, het pijpje aan de kachel bedoel jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het pijpje natuurlijk, niet de haard
Dat het kan wil niet zeggen dat ik er daadwekelijk al in ben gaan staan of hangen,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan is het simpel; kun je overdag de lucht zien? Zo ja, dan is ie niet zo vies
Toen hij binnenkwam zei hij: ooohw wat een oudje!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
Gaskachels hebben een heel zuivere verbranding. Het rookkanaal raakt dan ook nauwelijks vervuild. Zolang de conditie van uw toestel in orde is, is vegen van schoorsteen of rookkanaal dan ook niet nodig (met uitzondering van sommige oude kachels). Wel is regelmatig onderhoud belangrijk, ook voor de verzekering. Een goede onderhoudsmonteur controleert tijdens de jaarlijkse beurt dus ook het rookkanaal. Wilt u weten wat een schoorsteenbrand in uw geval voor financiële consequenties heeft, check dan de polisvoorwaarden van uw verzekeraar.
http://www.mijnhaard.nl/onderhoud/1/Onderhoud_van_de_gaskachel
Tja, bij oudere kachels kan de verbranding verkeerd zijn, waardoor er meer roet als normaal ontstaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam zei hij: ooohw wat een oudje!!
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:17 schreef Leandra het volgende:
Maar is er nu een nieuwe kachel aangesloten dan??
Net voordat ie bij jou komt wordt zijn gereedschap gestolen. Ik ben goed gelovig, maar dit is wel heel toevalligquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,
Ah okay.... tsja, het is lastig, als je verder zaken met hem wilt blijven doen omdat je denkt dat hij wel goed is in zijn werk, en het bedrag voor het aansluiten al niet enorm is, dan zou ik niet moeilijk doen over die paar euro meer als het om een eerste keer vegen gaat, en er vanuitgaan dat het idd is omdat je niet op voorhand weet hoe de staat van het rookkanaal is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,
Nee de nacht ervoor, en hij kon disndag eerst al pas om 1700 omdat hij helemaal vol zat en ik vrijdag een beetje te lang vond duren. Toen maakte hij dus een plekje voor mij, en nu weer op zaterdagochtend want hij heeft alle afspraken van dinsdag moeten verzetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net voordat ie bij jou komt wordt zijn gereedschap gestolen. Ik ben goed gelovig, maar dit is wel heel toevallig
Altijd oppassen met die luiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de nacht ervoor, en hij kon disndag eerst al pas om 1700 omdat hij helemaal vol zat en ik vrijdag een beetje te lang vond duren. Toen maakte hij dus een plekje voor mij, en nu weer op zaterdagochtend want hij heeft alle afspraken van dinsdag moeten verzetten.
Of ben ik naief
Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....quote:
Dat wordt lastiger denk ik, hier ben je tussen bekendenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
Moet ik dit hier ook even kapodt maken?
Deze SC is over een week of 2 van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....
Alsof je met z'n 3en op een terras zit, en dan zit er aan het tafeltje naast je iemand die een bekende ziet, en dat er dan nog een paar bijkomen.
Ik vind het daar leukerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....
Alsof je met z'n 3en op een terras zit, en dan zit er aan het tafeltje naast je iemand die een bekende ziet, en dat er dan nog een paar bijkomen.
Je hebt vakantie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:59 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Deze SC is over een week of 2 van mij.
Let maar op.
Nee, straks een ban voor mijn MODS ZIJN NAZI'S paint in KLB SC.quote:
Dat is niet zo moeilijk, komt hier bijna geen kip meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:59 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Deze SC is over een week of 2 van mij.
Let maar op.
Ik kom daar nooit, ik kom sowieso weinig in KLB, alleen soms bij toeval als er een klikwaardige TT in de AT staat, maar in de KLB-SC kom ik eigenlijk nooit.quote:
Dan bij deze, dit is vanaf nu MIJN SC.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, komt hier bijna geen kip meer
Oh wacht, dan moeten wij nu toch gaan protesteren enzo?? Anders is het voor jou ook niet leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dan bij deze, dit is vanaf nu MIJN SC.
Doe je hem toch gewoon even dubbel? Waardeert Gert ook welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar nu staat mijn banwaardige paint dus in het verkeerde topique!?
Doe nog es die jezuspant?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:01 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nee, straks een ban voor mijn MODS ZIJN NAZI'S paint in KLB SC.
Als je hem bangericht gepost hebt dan heeft ie daar meer nut dan hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar nu staat mijn banwaardige paint dus in het verkeerde topique!?
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moeten wij nu toch gaan protesteren enzo?? Anders is het voor jou ook niet leuk
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?
't Is weer zover, de verkering is vast weer over en uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
Moet ik dit hier ook even kapodt maken?
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet postenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.
Dat is net als een finale op het WK en dat de Duitsers zeggen: eigenlijk vinden we het wel leuk om een potje met die Hollanders te spelen, jullie mogen die cup wel hebben
Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Duh, ik maak ze kapodt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Er moet op zijn minst één vinger naar binnen om het een overwinning te noemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.
Ik ben helemaal onder de indruk enzoquote:
Of hij ligt weer op een Thais strand...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Waar is trouwens APK.
Die kale relnicht is ook in winterslaap volgens mij.
Die voelt zich niet meer thuis hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Waar is trouwens APK.
Die kale relnicht is ook in winterslaap volgens mij.
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben helemaal onder de indruk enzo![]()
OMG.... bij KLB zijn ze dat natuurlijk ook.... voor je het weet word ik voorgedragen als MOD wegens mijn "natuurlijk overwicht"![]()
![]()
Ja, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 peuk en ik kruip naast mijn vriendje.
Ohw wacht zijn wekker gaat over 2 minuten
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die voelt zich niet meer thuis hier
EERST ANTWORT VERDAMMT NOCHMAL!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 peuk en ik kruip naast mijn vriendje.
Ohw wacht zijn wekker gaat over 2 minuten
Wat is er met je accounts aan de hand?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?
Ik zou bijna arrogant worden
Neuken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in![]()
Nog 1 peuk en ik kan mijn koude, lege bed in
Nee, we hebben nu een nieuwequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?
JA ik ken jullie namen nog, hoeren!
Die zitten hier vast nog wel onder vage nickjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?
JA ik ken jullie namen nog, hoeren!
Ja, jongen, ze nemen me alles af hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er met je accounts aan de hand?
Nou.... Ik wil de users/mods op FOK! wel even tellen die zowel jou als NMNS naar zich kunnen laten luisteren zonder te dreigen met notes en bans, maar volgens mij red ik het wel op de vingers van mijn linkerhandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?
Ik zou bijna arrogant worden
Daarom noem ik ze hoeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zitten hier vast nog wel onder vage nickjes
Hulp nodig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, jongen, ze nemen me alles af hier.
Maar als een dolle mina blijf ik doorgaan.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer niet.... hoe moet ik dat overmorgen dan uitleggen?!
Gewoon zeggen dat Ian 't was, dan is het vast wel ok?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer niet.... hoe moet ik dat overmorgen dan uitleggen?!
Geef je zo makkelijk op?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Laat maar dan.
Zie je hoe ik maar één klinker nodig heb voor sommige posts?
Laat mij en mijn ellendequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:19 schreef Leandra het volgende:
Zeg Ian?? Je had toch wel door dat alle wachtwoorden gereset waren hè.....
Je gewone account doet het toch nog gewoon?
Nah.... ik vind m te lief om dat risico te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Ian 't was, dan is het vast wel ok?
Komt dan Dirk Scheringa?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... ik vind m te lief om dat risico te nemen
Theoretisch gezien zou je dus zomaar een kloon van Blurk of Lobasca kunnen zijn?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Laat mij en mijn ellende
Ik weet het mail adres van Ian_Nick niet meer.
Vandaar deze nieuwe.
YVONNEEEEEUUUUH!!!!
Ben ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je dus zomaar een kloon van Blurk of Lobasca kunnen zijn?!
Mind the typos dearquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik zit dik aan de prosecco hier.
Dat waren een heleboel anderenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:23 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Walchelijk.
Oh, wacht. Dat was een ander.
Verdwaaldquote:
Ja dat.... maar het alternatief was TBO.... nou, dan dank je onze lieve heer op je blote knietjes dat het toch GC geworden isquote:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat.... maar het alternatief was TBO.... nou, dan dank je onze lieve heer op je blote knietjes dat het toch GC geworden is
Die mag niet meer terug van Yvonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Veulerst was leuk
Waar is die?
Doet die nog paarden?
Ga nou niet zitten uitlokken dat ik hier namen ga roepen, skattie.quote:
Die is voor altijd en eeuwig verbannenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Veulerst was leuk
Waar is die?
Doet die nog paarden?
Nou en?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag niet meer terug van Yvon
Als Dirk bij je komt dan heb je daar denk ik niet zo'n last vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al je geld weg, zo wordt je nooit rijk
Oja!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ga nou niet zitten uitlokken dat ik hier namen ga roepen, skattie.
Besaid doet 't nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is voor altijd en eeuwig verbannen![]()
![]()
En kweetniet, sprak haar alleen op FOK! en besaid, maar ik heb geen flauw idee of dat nog bestaat
Voor je nageslachtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Besaid doet 't nog.
Ik weet ook niet waarom.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Besaid doet 't nog.
Ik weet ook niet waarom.
Ik kan even voor je kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Darn, moet ik toch eens gaan denken wel WW ik daar gebruikt had..... naam zal wel Leandra zijn geweest
HAi Theraquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Daar denkt vriendinnetje heel anders over_!
Darn, wil die geen kids?quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar iets mee hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Daar denkt vriendinnetje heel anders over_!
Geen idee, ik deed een for old times sake groet aan Thera.quote:
Met mijn vriendinnetje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar iets mee hebt
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
Jongens, welke mod neukt Liesje tegenwoordig?
Ze zegt net dat ze Remlof afgedankt heeft want die "was niet goed in bed" ofzo.
PM me even.
Hooo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
Jongens, welke mod neukt Liesje tegenwoordig?
Ze zegt net dat ze Remlof afgedankt heeft want die "was niet goed in bed" ofzo.
PM me even.
JAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat?? Heb jij iets met je vriendinnetje?!
Ja sukkel, die is/was tot over d'r oren verliefd op je. En wat doe jij?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:32 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen idee, ik deed een for old times sake groet aan Thera.
Die las vroeger al mijn posts na
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Okee, okee.
Ik vond het lullig om te zeggen "te kleine penis".
Ja, dom...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sukkel, die is/was tot over d'r oren verliefd op je. En wat doe jij?
WTF? MSN?? Je bent gvd helemaal niet online op MSNquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, ze werkt tegen op msn.
Dan maar zo.
Nee, wacht.quote:
Maar goed ook, gewoon eraf flikkeren hoor Ianquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? MSN?? Je bent gvd helemaal niet online op MSN
Dat probeerde ik dat wijf ook al duidelijk te maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF? MSN?? Je bent gvd helemaal niet online op MSN
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nee, wacht.
Het was: "Te lullig, dat wormvormig aanhangseltje wat hij in mij probeerde te hengelen als hij niet te dronken was."
Ja, morgenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar goed ook, gewoon eraf flikkeren hoor Ian
Remlof vind dat ook vast wel leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry Remlof, maar t is gewoon grappig![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:35 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dat wijf ook al duidelijk te maken.
Alsnog vertelt ze me niets.
Ik denk dat hij er de humor niet in van in kan zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry Remlof, maar t is gewoon grappig![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn wat ben ik inmiddels melig.... thnx
Moet ik godverdomme weer een nieuw account gaan maken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er de humor niet in van in kan zien
Zo lullig zal ie toch niet zijn?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:38 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Moet ik godverdomme weer een nieuw account gaan maken?
Ja, ga nog ff door.... voor je het weet ga ik ook nog dingen posten waar hij spijt van krijgtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er de humor niet in van in kan zien
Hallo, hou het rustig hè?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ga nog ff door.... voor je het weet ga ik ook nog dingen posten waar hij spijt van krijgt![]()
Dan lig je met je vriendinnetje te spelen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
En als ik ineens weg ben weten jullie wat er gebeurd is.
Nee, die komt hier nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:39 schreef Ian.1.5 het volgende:
Ach remlof leest dit toch niet.
Eerder andersom.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan lig je met je vriendinnetje te spelen?
NixIan ed hotmale?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:40 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hallo, hou het rustig hè?
Weet je hoe veel moeite het mij kost een nieuw mailadres te verzinnen enzeaux!?
Dan heb je nog mazzel dat je een dynamisch ip adres hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:40 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hallo, hou het rustig hè?
Weet je hoe veel moeite het mij kost een nieuw mailadres te verzinnen enzeaux!?
OMG wat moet dat traumatisch zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:41 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Eerder andersom.
Maar daar wil ik niet over praten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die komt hier nooit![]()
Je kunt rustig je hart luchten hier
Ik heb er een week last van gehadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat moet dat traumatisch zijn
Weltruste Liesjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Nee Nooooit!
Ok en nu echt slapen.![]()
Goedemorgen voor de werkers
En wat zeg je dan?quote:
Oprotten verdomme!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Nee Nooooit!
Ok en nu echt slapen.![]()
Goedemorgen voor de werkers
Volgens mij is dat gebruikelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:43 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik heb er een week last van gehad![]()
Lichamelijk.
Sorry, was bezig Liesje te zieken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat zeg je dan?
Dank je wel Leandra, dat je weer zo'n subliem mailadres voor me verzonnen hebt
Och, menneke tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:43 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik heb er een week last van gehad![]()
Lichamelijk.
GVD, prioriteiten stellen.... dat heb ik je in een ver verleden toch al geleerdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:44 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Sorry, was bezig Liesje te zieken.
Ik maak het wel even goed met een paar klassiekers:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD, prioriteiten stellen.... dat heb ik je in een ver verleden toch al geleerd
En wat leuke Kutvocht. paintz bittequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik maak het wel even goed met een paar klassiekers:
Slaap lekker nmnsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gevoelige materie hier, ik ga slapen![]()
![]()
Trusten Ouwe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gevoelige materie hier, ik ga slapen![]()
![]()
Is Meneer-Goud ook weg!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:53 schreef zarGon het volgende:
Kutvocht. en Meneer-Goud waren creatief en konden goed omgaan met paint! Ik mis ze.
Jep, hij is echt al een ruime tijd weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Is Meneer-Goud ook weg!?
Vandaar dat ONZ zuigt tegenwoordig.
Waarom!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, hij is echt al een ruime tijd weg.
Zie, daar komt het van, ik kom bijna nooit in ONZquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:54 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Zo zijn er meer.
Allemaal uit ONZ.
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, daar komt het van, ik kom bijna nooit in ONZ![]()
En Kutvocht. moet unbanned natuurlijk![]()
Yvonne????? Kun je svp zorgen dat Ian z'n account weer kan gebruiken en mag Kutvocht. terug?
Hij was actief toen ik met Kutvocht liep te baggeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee... Posttte op een gegeven moment niet meer.
Ik zoek zijn Pokemon-paint even.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, daar komt het van, ik kom bijna nooit in ONZ![]()
En Kutvocht. moet unbanned natuurlijk![]()
Yvonne????? Kun je svp zorgen dat Ian z'n account weer kan gebruiken en mag Kutvocht. terug?
Ik weet het niet Ian, ik denk niet dat Yvonne SC's terugleest, en al helemaal geen SC's waar ze niet komt....quote:
JAAAAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:59 schreef zarGon het volgende:
Dit topic bestaat alleen uit pure win: Paints!.
Dat lijkt me niet in de stijl van Kutvocht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet het niet Ian, ik denk niet dat Yvonne SC's terugleest, en al helemaal geen SC's waar ze niet komt....
Kun je niet beter een "Adoreer hier Yvonne" painttopic openen en dan een paar van die geweldige paints posten?!
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?quote:
HOEREN!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?
Soms werkt het hoor..... vraag maar hoe Ian ooit aan zijn Schnitzeltagje kwam![]()
Voordat die vileine wijven vrouwmensen de boel zo verstierden en Ian de schuld van alles kreeg![]()
Nee, dat is de stijl van de jonge Kutvocht. niet die van de Kutvocht. die ik niet kende omdat hij in ONZ liep te baggerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:01 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in de stijl van Kutvocht.
Overigens lijkt me de stijl van Kutvocht niet aanbevolen als je dingen van iemand wil.
Muhmuhmuhquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is de stijl van de jonge Kutvocht. niet die van de Kutvocht. die ik niet kende omdat hij in ONZ liep te baggeren![]()
Truste Schnitzeltje![]()
![]()
Slim en ONZ liggen wel iets ver uit elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 05:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja wat nou, mij een beetje uit zitten lachen?
Soms werkt het hoor..... vraag maar hoe Ian ooit aan zijn Schnitzeltagje kwam![]()
Voordat die vileine wijven vrouwmensen de boel zo verstierden en Ian de schuld van alles kreeg![]()
Ian!! je leeft!quote:
Was (heel)vroeg wakkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jemig, heb jij wel geslapen of ben je nog steeds wakker?
oh ja, daar hoef je niet van af te kicken hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
Wij gaan naar de film!
Vanaf dinsdagavond geen suiker meer gehad. Kutkutkuthoerenkotsbef. Gaat echt heeeeel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |