Wat grappig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Thuisbezorgd FTW!
Wat gaan jullie dinsdag eten?
http://www.nos.nl/nosjour(...)009_gratis_eten.html
Dat soort gasten, walgelijk. En dan nog beledigd zijn ook als je niet op hun grandioze aanbod ingaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ik vind de thai heel erg lekker.![]()
Wordt perfect thuis bezorgd ook.
Maar vaak schakel ik thuisbezorgd in op een katerige zondag, en dan is chinees of gyros ook altijd wel erg lekker.![]()
En wat een enorm enge wasmachine-klootzak. Vanuit z'n machtspositie proberen een afspraakje af te dwingen. Ik weet al wel wat ie zou gaan zeggen tijdens het eten, hoe je de prijs omlaag kon krijgen.
Ja echt, wat een eikel was dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat grappig!
Ik vind de thai heel erg lekker.![]()
Wordt perfect thuis bezorgd ook.
Maar vaak schakel ik thuisbezorgd in op een katerige zondag, en dan is chinees of gyros ook altijd wel erg lekker.![]()
En wat een enorm enge wasmachine-klootzak. Vanuit z'n machtspositie proberen een afspraakje af te dwingen. Ik weet al wel wat ie zou gaan zeggen tijdens het eten, hoe je de prijs omlaag kon krijgen.
Anders wat zakelijker proberen te zijn, die taxichauffeur wilde toch ook wel eens een bakje koffie met je drinken, ik bedoel dat ze geen misbruik van je goed en openheid proberen te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat denk ik ook buuf! De laatste keer kreeg de wasmachine meneer mij aan het huilen () want opeens had hij helemaal geen garantie beloofd. En dat we maar eens koffie moesten gaan drinken, of uit eten zelfs.
Maar ik ben gewoon niet zo'n held in afdingen en dat soort zaken.
Maar 75 euro is dus wel erg duur.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Anders wat zakelijker zijn, die taxichauffeur wilde toch ook wel eens een bakje koffie met je drinken.
Kan je vriendje bij de reparatie aanwezig zijn of bij het schoorsteenvegen.
Ik vind het nog kut dat je die deur voor mijn neus dicht smeet. Ik had toen echt het beste met je voorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou dat was anders die man was nog niet binnen. Deze man zat op zijn knieeen naar de wasmachine te kijken, en ik zat naast hem en we kregen dus ruzie en ik moest huilen en toen begon hij op een aparte manier te troosten en toen ging ik staan. Ik zei ook dat ik een vriendje had, meerdere malen, maar hij zou zijn vrouw heel anders behandelen. Dat ik zei dat ik trots was dat ik het allemaal zelf deed snapte hij niet.
Hij had de spullen niet bij zich om hem te maken maar zou de volgende dag terugkomen.
Toen had ik al voor het geld dat ik aan de reperatie kwijt zou zijn, een andere tweedehandse gekocht via marktplaats en kon ik de deur in zijn gezicht dichtsmijten.
DIe man van die nieuwe wasmachine had even naar die oude gekeken, bleek de snaar helemaal niet bij die wasmachine te horen.
Oplichters![]()
Vieze mannetjes![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het nog kut dat je die deur voor mijn neus dicht smeet. Ik had toen echt het beste met je voor
O zit die ook op thuisbezorgd.nl?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja echt, wat een eikel was dat.
Ik weet nog niet wat ik neem, vind zoveel lekker. Ik denk chinees van Ruby!
Ja, jij daar! Ik vroeg je afgelopen nacht hoe het met je rijlessen stondquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heuj een nieuw schoon draadjetéévéépéé!
[..]
![]()
Dat wordt ruzie ja. Maar jij woont toch 20 minuten fietsen van de dichtstbijzijnde bushalte? Zou me verbazen als je daar iets warms aan de deur bezorgd kan krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens kijken of er hier in de buurt ook bezorgd wordt.Alhoewel het wel ruzie wordt denk ik. met 5 personen van 15 euro eten.
Nou woon ik niet in hetzelfde Schubbekutteveen als Buuv, maar hier is het idd een probleem iets bezorgd te krijgen. Dat lukt alleen als je een hele flinke bestelling hebt.... voor wat meer dan 5 pers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie ja. Maar jij woont toch 20 minuten fietsen van de dichtstbijzijnde bushalte? Zou me verbazen als je daar iets warms aan de deur bezorgd kan krijgen.
Die gasten hier (chinees) hebben nummerherkenning gekoppeld aan adres en mijn favo menukeuze. Ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen, twee keer over te laten gaan en weer ophangen. 20 minuten later staat er een auto voor de deur.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou woon ik niet in hetzelfde Schubbekutteveen als Buuv, maar hier is het idd een probleem iets bezorgd te krijgen. Dat lukt alleen als je een hele flinke bestelling hebt.... voor wat meer dan 5 pers.
Oeh, das wel heel makkelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gasten hier (chinees) hebben nummerherkenning gekoppeld aan adres en mijn favo menukeuze. Ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen, twee keer over te laten gaan en weer ophangen. 20 minuten later staat er een auto voor de deur.
Ja, oppassen dat je er niet verdwaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, das wel heel makkelijk![]()
Maar goed, jij zit dan wel rustig maar niet zo ver van de bewoonde wereld als ik, jij hebt gewoon 2 metropolen om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |