Daarom noem ik ze hoeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zitten hier vast nog wel onder vage nickjes
Hulp nodig?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, jongen, ze nemen me alles af hier.
Maar als een dolle mina blijf ik doorgaan.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer niet.... hoe moet ik dat overmorgen dan uitleggen?!
Gewoon zeggen dat Ian 't was, dan is het vast wel ok?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer niet.... hoe moet ik dat overmorgen dan uitleggen?!
Geef je zo makkelijk op?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:18 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ja, da's waar.
Laat maar dan.
Zie je hoe ik maar één klinker nodig heb voor sommige posts?
Laat mij en mijn ellendequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:19 schreef Leandra het volgende:
Zeg Ian?? Je had toch wel door dat alle wachtwoorden gereset waren hè.....
Je gewone account doet het toch nog gewoon?
Nah.... ik vind m te lief om dat risico te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat Ian 't was, dan is het vast wel ok?
Komt dan Dirk Scheringa?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah.... ik vind m te lief om dat risico te nemen
Theoretisch gezien zou je dus zomaar een kloon van Blurk of Lobasca kunnen zijn?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Laat mij en mijn ellende
Ik weet het mail adres van Ian_Nick niet meer.
Vandaar deze nieuwe.
YVONNEEEEEUUUUH!!!!
Ben ik ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je dus zomaar een kloon van Blurk of Lobasca kunnen zijn?!
Mind the typos dearquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:22 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik zit dik aan de prosecco hier.
Dat waren een heleboel anderenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:23 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Walchelijk.
Oh, wacht. Dat was een ander.
Verdwaaldquote:
Ja dat.... maar het alternatief was TBO.... nou, dan dank je onze lieve heer op je blote knietjes dat het toch GC geworden isquote:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat.... maar het alternatief was TBO.... nou, dan dank je onze lieve heer op je blote knietjes dat het toch GC geworden is
Die mag niet meer terug van Yvonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Veulerst was leuk
Waar is die?
Doet die nog paarden?
Ga nou niet zitten uitlokken dat ik hier namen ga roepen, skattie.quote:
Die is voor altijd en eeuwig verbannenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Veulerst was leuk
Waar is die?
Doet die nog paarden?
Nou en?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mag niet meer terug van Yvon
Als Dirk bij je komt dan heb je daar denk ik niet zo'n last vanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Al je geld weg, zo wordt je nooit rijk
Oja!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ga nou niet zitten uitlokken dat ik hier namen ga roepen, skattie.
Besaid doet 't nog.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is voor altijd en eeuwig verbannen![]()
![]()
En kweetniet, sprak haar alleen op FOK! en besaid, maar ik heb geen flauw idee of dat nog bestaat
Voor je nageslachtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Besaid doet 't nog.
Ik weet ook niet waarom.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Besaid doet 't nog.
Ik weet ook niet waarom.
Ik kan even voor je kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Darn, moet ik toch eens gaan denken wel WW ik daar gebruikt had..... naam zal wel Leandra zijn geweest
HAi Theraquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Daar denkt vriendinnetje heel anders over_!
Darn, wil die geen kids?quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar iets mee hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Daar denkt vriendinnetje heel anders over_!
Geen idee, ik deed een for old times sake groet aan Thera.quote:
Met mijn vriendinnetje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je daar iets mee hebt
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:31 schreef Ian.1.5 het volgende:
Jongens, welke mod neukt Liesje tegenwoordig?
Ze zegt net dat ze Remlof afgedankt heeft want die "was niet goed in bed" ofzo.
PM me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |