Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Duh, ik maak ze kapodt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Er moet op zijn minst één vinger naar binnen om het een overwinning te noemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.
Ik ben helemaal onder de indruk enzoquote:
Of hij ligt weer op een Thais strand...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Waar is trouwens APK.
Die kale relnicht is ook in winterslaap volgens mij.
Die voelt zich niet meer thuis hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Waar is trouwens APK.
Die kale relnicht is ook in winterslaap volgens mij.
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben helemaal onder de indruk enzo![]()
OMG.... bij KLB zijn ze dat natuurlijk ook.... voor je het weet word ik voorgedragen als MOD wegens mijn "natuurlijk overwicht"![]()
![]()
Ja, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 peuk en ik kruip naast mijn vriendje.
Ohw wacht zijn wekker gaat over 2 minuten
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die voelt zich niet meer thuis hier
EERST ANTWORT VERDAMMT NOCHMAL!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:13 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 peuk en ik kruip naast mijn vriendje.
Ohw wacht zijn wekker gaat over 2 minuten
Wat is er met je accounts aan de hand?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?
Ik zou bijna arrogant worden
Neuken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in![]()
Nog 1 peuk en ik kan mijn koude, lege bed in
Nee, we hebben nu een nieuwequote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?
JA ik ken jullie namen nog, hoeren!
Die zitten hier vast nog wel onder vage nickjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Geen gewillige Blurkjes of Lobasca's?
JA ik ken jullie namen nog, hoeren!
Ja, jongen, ze nemen me alles af hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is er met je accounts aan de hand?
Nou.... Ik wil de users/mods op FOK! wel even tellen die zowel jou als NMNS naar zich kunnen laten luisteren zonder te dreigen met notes en bans, maar volgens mij red ik het wel op de vingers van mijn linkerhandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:14 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat NMNS en IK naar je luisteren!?
Ik zou bijna arrogant worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |