Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel, want hij is ook heel intellinogwat
Whahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe een heul ander modje!
Volgens mij niet.... maar ik zal even kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?
Win.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe een heul ander modje!
sryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?
Oehoeh, een usert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... maar ik zal even kijken
Darn, moet ik nou de hele postgeschiedenis van Kutvocht. weer door gaan zoeken om te checken of het wel of niet kan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien ivm een ban morgenochtend?
Yes, please.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien?
Die jezuspaint!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien ivm een ban morgenochtend?
Die is druk aan het zoeken naar zijn paintquote:
"Ouder als uw moeder" vond ik de grap op zich.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Is dat een baard?.
Ouder dan.
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
"Ouder als uw moeder" vond ik de grap op zich.
Gaat u nu grammar nazi-en in mijn paints!?
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....quote:
Ok, sorry. Ik ga naar RLS SC dinges.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....
Had ik die hele meute (wel 3 man) net weer terug in de RLS SC, ga jij hier weer lopen posten.
Nou moet ik weer 4 man mee zien te krijgen, en het is al laat en ik ben moe![]()
En nou vinden zij van KLB me niet meer liehief![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....
Had ik die hele meute (wel 3 man) net weer terug in de RLS SC, ga jij hier weer lopen posten.
Nou moet ik weer 4 man mee zien te krijgen, en het is al laat en ik ben moe![]()
En nou vinden zij van KLB me niet meer liehief![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ie daar geen tijd meer voor........quote:
Ja doe maar wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Crack_ het volgende:
Bwehehe, zo'n jongen naast mij heeft niet door dat de wachtwoorden zijn gereset en hij is nu al 10 minuten aan het proberen in te loggen, zal ik het zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |