Waar is mijn liefste libelle-lezende-gristentrutje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze negeer ik even.... oh wacht
Dat weet ik nog niet.... maar ik heb zo het vermoeden dat het nog slechter gaat worden dan TBO.quote:
Mag ik dan Giel in zijn gezicht spugen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
u![]()
ga jij maar even op de gang staan (3fm-tune)
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.quote:
Ohja, kut.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.... maar ik heb zo het vermoeden dat het nog slechter gaat worden dan TBO.
Als dat geen KLB waard is dan weet ik het niet meer![]()
Zou mijn eerste zijn op deze username.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Meld het wel even dan, neem ik het opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Mag ik dan Giel in zijn gezicht spugen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meld het wel even dan, neem ik het op
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Zo ken ik haar weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
Geen 18-jarige wijven online!!11!! GODVERDOMME!
En Disana is er niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Disana is er niet eensIk mis haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.Schnaps im Kopf, du holde Braut
Teveel informatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:37 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik mis haar.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.
Getverderrie.... das wel heel ernstigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:38 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Duh, ik heb moeten reaguren op GS om mijn gram te halen
Niet alleen dat, ik heb daar nog immer een zwitsalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie.... das wel heel ernstig
Gelukkig wel, denk ikquote:
Hoe ist met de Kid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie.... das wel heel ernstig
Je hebt er nu nog nachtmerries van?quote:
Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel isquote:
Ik slaap al een half jaar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt er nu nog nachtmerries van?
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel is
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:44 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?
Godskristus.
Ik weet genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Je woont al practisch bij je vriend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Ian had m in één keer doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Echt wel, want hij is ook heel intellinogwatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Die arme vriend. Nooit meer heeft hij gelijk.
Ik had het al een tijdje door hoor, mja wou graag bevestiging, met jou weet je het immers nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |