Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.quote:
Ohja, kut.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.... maar ik heb zo het vermoeden dat het nog slechter gaat worden dan TBO.
Als dat geen KLB waard is dan weet ik het niet meer![]()
Zou mijn eerste zijn op deze username.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Meld het wel even dan, neem ik het opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Mag ik dan Giel in zijn gezicht spugen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meld het wel even dan, neem ik het op
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Zo ken ik haar weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
Geen 18-jarige wijven online!!11!! GODVERDOMME!
En Disana is er niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Disana is er niet eensIk mis haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.Schnaps im Kopf, du holde Braut
Teveel informatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:37 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik mis haar.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |