Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel isquote:
Ik slaap al een half jaar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt er nu nog nachtmerries van?
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel is
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:44 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?
Godskristus.
Ik weet genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Je woont al practisch bij je vriend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Ian had m in één keer doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Echt wel, want hij is ook heel intellinogwatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Die arme vriend. Nooit meer heeft hij gelijk.
Ik had het al een tijdje door hoor, mja wou graag bevestiging, met jou weet je het immers nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |