Als je hem bangericht gepost hebt dan heeft ie daar meer nut dan hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar nu staat mijn banwaardige paint dus in het verkeerde topique!?
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moeten wij nu toch gaan protesteren enzo?? Anders is het voor jou ook niet leuk
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?
't Is weer zover, de verkering is vast weer over en uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
Moet ik dit hier ook even kapodt maken?
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet postenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.
Dat is net als een finale op het WK en dat de Duitsers zeggen: eigenlijk vinden we het wel leuk om een potje met die Hollanders te spelen, jullie mogen die cup wel hebben
Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Duh, ik maak ze kapodt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet posten
Er moet op zijn minst één vinger naar binnen om het een overwinning te noemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja das waar, maar dan heeft die niet het gevoel dat hij het topic overmeesterd en binnengehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |