Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....quote:
Dat wordt lastiger denk ik, hier ben je tussen bekendenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
Moet ik dit hier ook even kapodt maken?
Deze SC is over een week of 2 van mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....
Alsof je met z'n 3en op een terras zit, en dan zit er aan het tafeltje naast je iemand die een bekende ziet, en dat er dan nog een paar bijkomen.
Ik vind het daar leukerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wat hè..... darn, hoevaak hebben wij geen hostile SC take-over gehad, en dit is niet eens hostile, is puur toeval....
Alsof je met z'n 3en op een terras zit, en dan zit er aan het tafeltje naast je iemand die een bekende ziet, en dat er dan nog een paar bijkomen.
Je hebt vakantie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:59 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Deze SC is over een week of 2 van mij.
Let maar op.
Nee, straks een ban voor mijn MODS ZIJN NAZI'S paint in KLB SC.quote:
Dat is niet zo moeilijk, komt hier bijna geen kip meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:59 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Deze SC is over een week of 2 van mij.
Let maar op.
Ik kom daar nooit, ik kom sowieso weinig in KLB, alleen soms bij toeval als er een klikwaardige TT in de AT staat, maar in de KLB-SC kom ik eigenlijk nooit.quote:
Dan bij deze, dit is vanaf nu MIJN SC.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, komt hier bijna geen kip meer
Oh wacht, dan moeten wij nu toch gaan protesteren enzo?? Anders is het voor jou ook niet leukquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dan bij deze, dit is vanaf nu MIJN SC.
Doe je hem toch gewoon even dubbel? Waardeert Gert ook welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar nu staat mijn banwaardige paint dus in het verkeerde topique!?
Doe nog es die jezuspant?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:01 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nee, straks een ban voor mijn MODS ZIJN NAZI'S paint in KLB SC.
Als je hem bangericht gepost hebt dan heeft ie daar meer nut dan hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
Maar nu staat mijn banwaardige paint dus in het verkeerde topique!?
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht, dan moeten wij nu toch gaan protesteren enzo?? Anders is het voor jou ook niet leuk
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt het iets uit dan, wat wij zeggen?
't Is weer zover, de verkering is vast weer over en uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:58 schreef Ian.1.5 het volgende:
Moet ik dit hier ook even kapodt maken?
Ik bedoel, Ian lult toch wel een topic vol. Ook als wij niet postenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het doel een hostile take-over is gewoon om de sport dan is het niet leuk als je juichend wordt binnengehaald.
Dat is net als een finale op het WK en dat de Duitsers zeggen: eigenlijk vinden we het wel leuk om een potje met die Hollanders te spelen, jullie mogen die cup wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |