Om met Theo Maassen te spreken: van Cola light krijg je kanker en van kanker word je slank....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Tsja, dat is het met al die light meuk hè....
Nu zonder suiker, maar met sacharine, daar word je niet dik van maar krijg je andere enge ziektes
Dat dus....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om met Theo Maassen te spreken: van Cola light krijg je kanker en van kanker word je slank....
Feyenoord 10 kansen, Sparta 2.quote:
Bij mij duwen ze de PABO zo in de brievenbus, die hoef ik niet eens te gaan halenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus....
De klassen waren zonder juf, ze hebben het opleidingsniveau zo bijgesteld dat ieder DB'tje de Pabo kan halen, en dus hebben de klassen nu wel een juf maar leren ze niets meer.....
Truste Manu![]()
Of ze denken dan aan zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
En wat dat rekenen betreft. ik hoorde deze week iets op 538 bij Evers dat een hoop mensen niet eens weet wat een "staartdeling" is.
Nee, want de nieuwe rekenmethode leert ze om het getal waarmee je moet delen af te trekken van je hoofdgetal en daarna te tellen hoe vaak je het hebt afgetrokkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij duwen ze de PABO zo in de brievenbus, die hoef ik niet eens te gaan halen![]()
En wat dat rekenen betreft. ik hoorde deze week iets op 538 bij Evers dat een hoop mensen niet eens weet wat een "staartdeling" is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de nieuwe rekenmethode leert ze om het getal waarmee je moet delen af te trekken van je hoofdgetal en daarna te tellen hoe vaak je het hebt afgetrokkenEn dit is serieus hè....
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
Noekje ik ga NIET dansen.![]()
Maar het galmt nog immer im Kopf.. whieep-wiep , whieeep wie-wieep.![]()
Ooow.. for fuck sake! [ afbeelding ]
Good for you!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn huis, kan gewoon niet schoner dan het nu is!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Good for you!
Goed dat je het zegt. Ik ga zo nog wat dingen doen.
Ben toch wakker!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou, nou ik had niet verwacht dat er nog mensen wakker waren, hoi allemaal, heb net even Ribasgekeken , was laat thuis......
nog nieuws?
bij mijn ouders en toen nog effe bij mijn broertje,,,,,,,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Er zijn nog plenty mensen actief hier zoals je ziet!![]()
Waar ben je geweest?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:55 schreef dieenebart het volgende:
Wist je dat…
Een terugkerende rubriek met feitjes en overpeinzingen die je liever niet wist.
Rukken.
De meeste gezonde Hollandsche mannen zijn dol op rukken. Als het kon deden ze het twee keer per dag. Het is lekker, het is gezond en je bent er doorgaans niemand mee tot last. Tenzij je bij iemand de wimpers volspuit terwijl ze ligt te slapen, maar dat terzijde.
Echter: er zijn situaties waarin je moet voorkomen dat je de hand aan jezelf begint te slaan.
Dat begint al vroeg in je leven. Op je slaapkamertje rukken met de deur open of althans niet op slot is vragen om problemen. Voor je het weet staat er een drukke moeder in je kamer, of een nieuwsgierige broer, terwijl jij druk bezig bent met je ontluikende seksualiteit. Op heterdaad betrapt, zeg maar ‘caught redhanded’…
Nee, thuis rukken kun je het beste onder de douche doen, of ’s nachts als verder iedereen slaapt. En blijf uit de buurt van sexlijnen.
benieuwd naar de rest?
Msn lopen klooienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mijn ouders en toen nog effe bij mijn broertje,,,,,,,
en wat heb jij de hele dag uitgevreten?
met bongetje gespeeld en op MSN lopen klooien zeker
Msn lopen klooienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Msn lopen klooien![]()
Met Bongetje gespeeld![]()
Het hele huis schoongemaakt![]()
Helemaal naar de lager gefietst voor erwtensoepvlees![]()
Naar de AH geweest![]()
Erwtensoep gemaakt![]()
Hoe was het bij je ouders?
Hoe is het met je moeder? En is je vader inmiddels gewend aan de hulptroepen?
(ff opnieuw opstarten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |