quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Dementor het volgende:
Er is zojuist besloten dat er een stuurtje moet komen.
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental imagequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zo'n stuurtje kopen he?
Dat is best leuk op een 32" in bed.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental image
Hij pakt de codes niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Daar zou ik uren zoet mee zijn.
Ow dan bedoelen ze vast 2009.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij pakt de codes niet.
Waarom sturen ze op 29-10 een rekening dat iets betaald moet zijn voor 26-10. Daar kan ik zo boos om worden. Ik ga ze bellen! Gewoon even van me afjanken en zeggen dat het prutsers zijn. Zin in.
bokwoensdag toch ook nog ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
Het is tenslotte alweer woensdag, straks sterf ik nog als maagd.
Schijnen vrouwen mannen te verwennen of andersom geloof ik, maar om het zeker te weten moet je het weer vragen aan Noeks, debuurvrouw of CarOquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Wat is bokwoensdag? Die ben ik hier al vaker tegengekomen.
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef noekje het volgende:voor Gert
voor Cc
Waar gaan jullie heen?
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValk
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Naar dat open huis van die vriend van me. Als zogenaamd potentiële kopers.
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef noekje het volgende:
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?
Ben nog steeds aan het bellen en het kost 40 cent pm, maar gelukkig is iedereen redelijk flexibelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?
Wat is nu eigenlijk de bedoeling??
Nee hoor. He's into you. Anders zou hij namelijk praktische tips geven. Het liefst in een exel-bestandje met linkjes naar Vereniging Eigen Huis etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.
Had gemaild dat die vriend me vroeg om zondag zogenaamd geïnteresseerd te komen doen en dat ik totaal geen verstand heb van huizen kopen en welke vragen je dan wel of niet dient te stellen. En toen vroeg ik of hij wel eens een huis had gekocht. C est ça.
Zelda ...quote:
Ja nogal.... Nou ja, het meeste zit tussen mijn eigen oren, toen mijn eigen kleine guppie zo ziek was.quote:
Ja nogal wiedes! Je eigen kind zó ziek dat het onzeker is of-ie het gaat redden, say hello to dik vet trauma.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja nogal.... Nou ja, het meeste zit tussen mijn eigen oren, toen mijn eigen kleine guppie zo ziek was.![]()
Of eigenlijk nog veel zieker. En dan dezelfde arts erbij... Maar hij had hetzelfde en zo konden we het wel wat relativeren.Maar er spoken gelijk weer beelden van toen door mijn hoofd. Tjonge, wat heeft dat nog lang uitwerking.
Ehm dat heet hier in Vlaardingen Stierenavond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef Gert het volgende:
Bokavond.
Dat is een gebruik uit het noorden/oosten des lands. Tussen de weekends in, op woensdagavond, zoeken de vriendjes hun vriendinnetjes op om te copuleren.![]()
En ik heb dat tiësto-synthesizerdeuntje van Lovestoned in m'n hoofd. Na één keer luisteren!
Dus nu ga ik het nog maar een keer opzetten, misschien gaat het dan weg. Want het is nogal opdringerig.
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
Waar vlieg je eigenlijk op, qua States?
Ik ben ook heel productief geweest, want een date in the pocket.
Maar is het overal wel op woensdag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm dat heet hier in Vlaardingen Stierenavond!
Wie zegt dat ze niet samen naar the states gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!
Ja woensdagavond Stierenavond!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar is het overal wel op woensdag?
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:16 schreef Manu82 het volgende:
Wie zegt dat ze niet samen naar the states gaan
Ook een leuke date
Heen en terug naar Kansas City, Missouri, heen en terug overstappen op Washington DC. Op Kansas City komen ze me halen. Heb echt bijzonder veel zin, meestal ben ik niet zo enthousiastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
Waar vlieg je eigenlijk op, qua States?
Ik ben ook heel productief geweest, want een date in the pocket.
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?
Jawel. Je moet alleen zelf even betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan houd ik me aanbevolen! Bart? Mag ik meehee, naar de Ustated Nights?
Was je dat van haar gewend dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!
Ligt het er zo dik op?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ik vraag me al maanden af, wanneer Bart en jij gaan daten, maar het zit er niet meer in geloof ik!
Oh. Nou, dan laat maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef dieenebart het volgende:
Jawel. Je moet alleen zelf even betalen![]()
Well donequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hihi.
Hij kopt 'm in.
'Zal ik zondag mee gaan?'
Nu moet ie welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Well done![]()
En toch nog lekker subtiel enzo... prettig is dat; een man die een hint leest en begrijpt
Weet je wel hoeveel moeite het me kostte om subtiel te doen ten opzichte van dat potentiëeltje? En zelfs dat was voor een blinde met het grootste gemak te doorzien. Dus ook voor hem.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef petraa het volgende:
Daar vind ik persoonlijk niets subtiels aan!
Huh? Kofschip enzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite het me kostte om subtiel te doen ten opzichte van dat potentiëeltje? En zelfs dat was voor een blinde met het grootste gemak te doorzien. Dus ook voor hem.
Ik ben gewoonweg niet subtiel, nooit geweest en zal ik ook nooit worden. Daar heb ik het geduld niet voor.
Inmiddels heb ik die handicap omarmt als een van mijn vele charmes. Je moet toch wat.
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?quote:
FUCK!!!!!quote:
Daar zijn mannen voor geschapenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?
Verdomme, heb ik eindelijk een nacht doorgeslapen, heb ik vannacht weer een slapeloze.
Ja hallo, dat schiet natuurlijk niet op hè, nix slapeloze nachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou. Hij kon toch ook veinzen dat ie de hint niet doorzag en er gewoon slap overheen lullen?
Verdomme, heb ik eindelijk een nacht doorgeslapen, heb ik vannacht weer een slapeloze.
Wodka en een joint of driequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hallo, dat schiet natuurlijk niet op hè, nix slapeloze nachten![]()
Dan moet je weer uitkijken of je zondag wel bright en shiny genoeg bent om de juiste indruk te maken.
Vannacht gewoon slapen dus, zodat je er zondag perfect uitziet en verder ook helemaal fit bent
De laatste smile is ook wel tekenend... Niks voor CCquote:
Nah, ik zie Cc er ook niet voor aan dat ze op een "we spelen dat we een huis willen kopen date" wodka en joints meeneemt voor haar date... zo komen ze natuurlijk nooit authentiek overquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste smile is ook wel tekenend... Niks voor CC![]()
Dat moet een makelaar zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik zie Cc er ook niet voor aan dat ze op een "we spelen dat we een huis willen kopen date" wodka en joints meeneemt voor haar date... zo komen ze natuurlijk nooit authentiek over
Dat wist ik wel, maar niets leuker dan een logisch verhaal een onverwachtse wending gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:21 schreef dieenebart het volgende:
Ow![]()
Het ging er om dat ze dan wat makkelijker kon slapen. Niet om mee te nemen!
Jaja. Wacht maar tot het bij jou gebeurtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niets leuker dan een logisch verhaal een onverwachtse wending geven
Ik LOLde. Hard.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef dieenebart het volgende:
Jaja. Wacht maar tot het bij jou gebeurt![]()
Dat er ineens een dronken makelaar op je stoep staat met Cc in z'n kielzog, en een verdwaasd uitziende jongeman van 37 aan een touwtje.
Schat, op dit moment zijn jouw kruidvat-bonnen zelfs leuker dan CBML.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
Eigenlijk is CBML veel minder leuk dan de belevenissen van Cc, Bart en LS
Wie de fuck zijn datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Niemand heeft dit fantastische nieuws nog gemeld:
http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar___.html?p=1,2
Wat goed dat het alweer zo goed met je gaat Sour!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
Sorry Cc geen lasagna vandaag. Heb net voor het laats een albertje gedaan. Spullen worden morgen bezorgd. Das dan ook voor het laatst. Ik kan het nu zelf wel
Je kan je ouders ook meenemen naar Landal Volendamquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Manu82 het volgende:
Niemand heeft dit fantastische nieuws nog gemeld:
http://www.telegraaf.nl/p(...)elkaar___.html?p=1,2
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan je ouders ook meenemen naar Landal Volendam
Ja.. maandag weer aan de bak. Maar heeeeel rustig aan. Drie dagen werken en drie uur per dag. Ik zat al klaar voor hele of halve dagen maar werd afgeraden door de arbo arts. Weet ik veel ik voel me prima.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat goed dat het alweer zo goed met je gaat Sour!Goed van je!
Ja rustig aan hoor, die heup moet nog even mee. Volledig werken kan altijd nog. Speaking of wich: hoe is het met je baan tegenwoordig???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. maandag weer aan de bak. Maar heeeeel rustig aan. Drie dagen werken en drie uur per dag. Ik zat al klaar voor hele of halve dagen maar werd afgeraden door de arbo arts. Weet ik veel ik voel me prima.Maar ze hebben dus liever dat je het rustig aan doet i.p.v. 100% gaan en na een week op apengapen ligt ofzo.
Nou ja ik vind het best ...
Daar maak ik me geen zorgen over tot nu toe. Ze missen me wel...iig .. Best kut hoor bedoel mijn weekend/avond/standby diensten worden al door mijn collega's over genomen. Voorlopig zijn ze niet van me af. Maar Buuf eerlijk is eerlijk ik spaar me in de ronte. Hoe ik er volgend jaar voor sta weet niemand.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja rustig aan hoor, die heup moet nog even mee. Volledig werken kan altijd nog. Speaking of wich: hoe is het met je baan tegenwoordig???
Vast niet door de Arbo-artsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
Maar ik ben vandaag al uitgenodigt om te gaan salsa dansen [ afbeelding ]
haha Neequote:
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen over tot nu toe. Ze missen me wel...iig .. Best kut hoor bedoel mijn weekend/avond/standby diensten worden al door mijn collega's over genomen. Voorlopig zijn ze niet van me af. Maar Buuf eerlijk is eerlijk ik spaar me in de ronte. Hoe ik er volgend jaar voor sta weet niemand.
En ik vind echt wel wat anders als het moet.. Maar dit salaris krijg ik never nooit meer. En ach als dat het belangrijkste is neuh..
En? Plannen de post-pubers al een hostile take-over van het schoolbestuur?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!
hudb was ff naar school geweest voor ouderavond van de bananenrepubliekklas waar onze oudste inzit. Dus moest ff bijkleppen...
Daar komen lekkere recepten vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt bemoedigender dan ik dacht! Goedzo!
hudb was ff naar school geweest voor ouderavond van de bananenrepubliekklas waar onze oudste inzit. Dus moest ff bijkleppen...
Nou, het is echt niet best hoor..... En maar kleppen over hoe slecht de spelling is en dat ze hun best niet doen de kinders en dat de juf dan opschrijft: dat betekend....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Plannen de post-pubers al een hostile take-over van het schoolbestuur?
OMG.... waar heeft de juf leren rekenen en schrijven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het is echt niet best hoor..... En maar kleppen over hoe slecht de spelling is en dat ze hun best niet doen de kinders en dat de juf dan opschrijft: dat betekend....Ja echt... dezelfde van 7x8=52 en het velle T-shirt....
Maar de kinderen zijn de baas in de klas. Er is geen werkbare situatie. Echt erg hoor. Mijn kind wilde al van school
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Sparta gewonnen ofzo??
Pabo-light denk ik...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... waar heeft de juf leren rekenen en schrijven?
Begin jij nou maar lekker 3 dagen in de week 3 uur per dag, het is vervelend voor je collega's dat ze je dan nog steeds moeten vervangen, maar dat gaat wel weer voorbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef Soury het volgende:
Die arbo gast is nog niet zo gek.. Was een uurtje op mijn werk maar ik ben nu al op..
LOLquote:
Om met Theo Maassen te spreken: van Cola light krijg je kanker en van kanker word je slank....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Tsja, dat is het met al die light meuk hè....
Nu zonder suiker, maar met sacharine, daar word je niet dik van maar krijg je andere enge ziektes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |