Die wil ik ook! Daar zou ik uren zoet mee zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Oh en nu wil ik een cheat voor mijn bankpas.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef Dementor het volgende:
Er is zojuist besloten dat er een stuurtje moet komen.
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental imagequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zo'n stuurtje kopen he?
Dat is best leuk op een 32" in bed.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja een dirty mind is a joy forever enzo, maar thanks again for yet another mental image
Hij pakt de codes niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Daar zou ik uren zoet mee zijn.
Ow dan bedoelen ze vast 2009.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij pakt de codes niet.
Waarom sturen ze op 29-10 een rekening dat iets betaald moet zijn voor 26-10. Daar kan ik zo boos om worden. Ik ga ze bellen! Gewoon even van me afjanken en zeggen dat het prutsers zijn. Zin in.
bokwoensdag toch ook nog ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
Het is tenslotte alweer woensdag, straks sterf ik nog als maagd.
Schijnen vrouwen mannen te verwennen of andersom geloof ik, maar om het zeker te weten moet je het weer vragen aan Noeks, debuurvrouw of CarOquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Copycat het volgende:
Wat is bokwoensdag? Die ben ik hier al vaker tegengekomen.
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef noekje het volgende:voor Gert
voor Cc
Waar gaan jullie heen?
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze naar de paaldans-suite gaan van het VanderValk
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:21 schreef Copycat het volgende:
Naar dat open huis van die vriend van me. Als zogenaamd potentiële kopers.
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef noekje het volgende:
Oh ja! Hoe makkelijk heb je de bal eigenlijk aangegeven?
Ben nog steeds aan het bellen en het kost 40 cent pm, maar gelukkig is iedereen redelijk flexibelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's beter dan in een bungalowpark. Hoe is het met jouw weekendje weg of die van je ouders?
Wat is nu eigenlijk de bedoeling??
Nee hoor. He's into you. Anders zou hij namelijk praktische tips geven. Het liefst in een exel-bestandje met linkjes naar Vereniging Eigen Huis etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best makkelijk denk ik bij nader inzien.
Had gemaild dat die vriend me vroeg om zondag zogenaamd geïnteresseerd te komen doen en dat ik totaal geen verstand heb van huizen kopen en welke vragen je dan wel of niet dient te stellen. En toen vroeg ik of hij wel eens een huis had gekocht. C est ça.
Zelda ...quote:
Ja nogal.... Nou ja, het meeste zit tussen mijn eigen oren, toen mijn eigen kleine guppie zo ziek was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |