Tja, bij oudere kachels kan de verbranding verkeerd zijn, waardoor er meer roet als normaal ontstaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam zei hij: ooohw wat een oudje!!
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:17 schreef Leandra het volgende:
Maar is er nu een nieuwe kachel aangesloten dan??
Net voordat ie bij jou komt wordt zijn gereedschap gestolen. Ik ben goed gelovig, maar dit is wel heel toevalligquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,
Ah okay.... tsja, het is lastig, als je verder zaken met hem wilt blijven doen omdat je denkt dat hij wel goed is in zijn werk, en het bedrag voor het aansluiten al niet enorm is, dan zou ik niet moeilijk doen over die paar euro meer als het om een eerste keer vegen gaat, en er vanuitgaan dat het idd is omdat je niet op voorhand weet hoe de staat van het rookkanaal is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die oude moet nog aangesloten worden, maar hij had het gereedschap niet,
Nee de nacht ervoor, en hij kon disndag eerst al pas om 1700 omdat hij helemaal vol zat en ik vrijdag een beetje te lang vond duren. Toen maakte hij dus een plekje voor mij, en nu weer op zaterdagochtend want hij heeft alle afspraken van dinsdag moeten verzetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net voordat ie bij jou komt wordt zijn gereedschap gestolen. Ik ben goed gelovig, maar dit is wel heel toevallig
Altijd oppassen met die luiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de nacht ervoor, en hij kon disndag eerst al pas om 1700 omdat hij helemaal vol zat en ik vrijdag een beetje te lang vond duren. Toen maakte hij dus een plekje voor mij, en nu weer op zaterdagochtend want hij heeft alle afspraken van dinsdag moeten verzetten.
Of ben ik naief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |