dumpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef Lollerbol het volgende:
medelijden met die vent,
trouw je een lekker wijf,
krijg je dit
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
moeilijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
Hoe zou seks met zo iemand zijn? Ligt er iig niet bij als een dode mus.
Not donequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef Oorbeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerleadermeisje.html
hahahaha
Ik vergezel je wel bij Satan
ahahaha, teringquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
ahahaha, tering01:12 begaf ik het bijna
quote:
omgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef PP. het volgende:
...en facking nep!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet niet waarom jullie zo lachen, maar het is echt facking zielig.
Yep, vanwege de backstory die je er bij kreeg. + dat het geen lelijkerd is maar een mooi meisjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dit filmpje deed me eigenlijk meer dan een willekeurig rotten of offended plaatje.
Idd. Al vond ik die offended van zo'n jong meisje die zichzelf had verhangen ook wel nasty.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Yep, vanwege de backstory die je er bij kreeg. + dat het geen lelijkerd is maar een mooi meisje
Waarom denk je dat dit nep is?quote:
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Runfun het volgende:
[..]
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.
Ga weg jongequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Runfun het volgende:
[..]
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.
Echt he, iedereen in dit topic moet eigenlijk naar de hel!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Cassius het volgende:
Och jezus, er zijn ook geen grenzen meer he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Stel je eens voor dat haar kutwand helemaal verkrampt rondom je lulquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
Hoe zou seks met zo iemand zijn? Ligt er iig niet bij als een dode mus.
HAHAHHAHAHHAquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
ahahaha, tering01:12 begaf ik het bijna
Die gast in jouw avatar heeft ook een griepprik gehadquote:
Ik moes kei erg lachen.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Tof, nu nog wat filmpjes van mongolen en mensen met het syndroom van Tourette, of wacht, nee huidziektes!
Volgensmij is ze gewoon te hard van achteren genomen.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:46 schreef henkde_j het volgende:
Dikke fake. Waarom valt ze nooit om als ze zo spastisch is.
Dus als je nou een loopband bij haar thuis neerzet.. kun je een normaal gesprek met haar aangaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor.
Het is trouwens wel erg triest voor haar, maar stiekem is het wel grappig om te zien. Zeker omdat ze normaal kan rennen en praten tijdens het rennen
Omdat het grappig is.quote:
"This was not funny. I hope who ever is laughing never has kids. Or better yet it's not to late for this to happen to you. Have a heart and go to church."quote:
oke doei.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
"This was not funny. I hope who ever is laughing never has kids. Or better yet it's not to late for this to happen to you. Have a heart and go to church."
quote:AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHA
holy shit. I'm sprinting straight to hell, but i just fucking lost it
Ik kon mn gelach nog inhouden maar na deze post rollen de tranen over mn wangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Michielos het volgende:
m.a.w. lambiekje heeft een punt. Vaccinatie rommelt van alle kanten !
Heb hem overigens PM gestuurd, hij zal zo komen![]()
Die amerikanen zaten ook al massaal aan de Tamiflu toen de mexicaanse griep net uitbrak. Amerikanen zijn behoorlijke gezondheidsfreak en bij elke lichte verkoudheid rammen ze al pillen naarbinnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Sowieso nogal een raar verhaal dat een gezond iemand van 25 een griepprik krijgtZeker in de VS waar het met de gezondheidszorg zo lekker geregeld is. Ik geloof er geen reet van.
Ja dat kind heeft 't in haar hoofd gehaald om mensen te weerhouden van het halen van zo'n griepprik. En ik denk dat dat al aardig aan het lukken is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
Tevens is het gelul en zit het allemaal in d'r hoofd.
Het is onmogelijk dat ze het van de vaccinatie gekregen heeft.
http://www.examiner.com/x(...)e-it-all-in-her-head
quote:
BAASquote:
Ik moet zowat janken manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
Wat een slechte painskills.quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een slechte painskills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |