dumpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:47 schreef Lollerbol het volgende:
medelijden met die vent,
trouw je een lekker wijf,
krijg je dit
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
moeilijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:48 schreef Dibble het volgende:
Hoe zou seks met zo iemand zijn? Ligt er iig niet bij als een dode mus.
Not donequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef Oorbeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerleadermeisje.html
hahahaha
Ik vergezel je wel bij Satan
ahahaha, teringquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
ahahaha, tering01:12 begaf ik het bijna
quote:
omgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:01 schreef PP. het volgende:
...en facking nep!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet niet waarom jullie zo lachen, maar het is echt facking zielig.
Yep, vanwege de backstory die je er bij kreeg. + dat het geen lelijkerd is maar een mooi meisjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Dit filmpje deed me eigenlijk meer dan een willekeurig rotten of offended plaatje.
Idd. Al vond ik die offended van zo'n jong meisje die zichzelf had verhangen ook wel nasty.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Yep, vanwege de backstory die je er bij kreeg. + dat het geen lelijkerd is maar een mooi meisje
Waarom denk je dat dit nep is?quote:
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Runfun het volgende:
[..]
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.
Ga weg jongequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef Runfun het volgende:
[..]
De motoriek in het bewegen is compleet verschillend en niet logisch te verklaren, waarom zo goed achterstevoren kunnen lopen en vooruit niet? Een typisch broodje aap verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |