Omdat het grappig is.quote:
"This was not funny. I hope who ever is laughing never has kids. Or better yet it's not to late for this to happen to you. Have a heart and go to church."quote:
oke doei.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:03 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
"This was not funny. I hope who ever is laughing never has kids. Or better yet it's not to late for this to happen to you. Have a heart and go to church."
quote:AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHA
holy shit. I'm sprinting straight to hell, but i just fucking lost it
Ik kon mn gelach nog inhouden maar na deze post rollen de tranen over mn wangenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef Michielos het volgende:
m.a.w. lambiekje heeft een punt. Vaccinatie rommelt van alle kanten !
Heb hem overigens PM gestuurd, hij zal zo komen![]()
Die amerikanen zaten ook al massaal aan de Tamiflu toen de mexicaanse griep net uitbrak. Amerikanen zijn behoorlijke gezondheidsfreak en bij elke lichte verkoudheid rammen ze al pillen naarbinnenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:41 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Sowieso nogal een raar verhaal dat een gezond iemand van 25 een griepprik krijgtZeker in de VS waar het met de gezondheidszorg zo lekker geregeld is. Ik geloof er geen reet van.
Ja dat kind heeft 't in haar hoofd gehaald om mensen te weerhouden van het halen van zo'n griepprik. En ik denk dat dat al aardig aan het lukken is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
Tevens is het gelul en zit het allemaal in d'r hoofd.
Het is onmogelijk dat ze het van de vaccinatie gekregen heeft.
http://www.examiner.com/x(...)e-it-all-in-her-head
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |