abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:05:59 #251
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74159639
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mee eens. Ook ik was voorstander van deze oorlog, en ben dat nu nog steeds. De reden is simpel, de offers die gebracht zijn moeten niet voor niets zijn geweest.
Ik ben voor een andere aanpak, en langzaamaan schijnt men dat ook in te zien.
Nu zeg ik wel eens van haatbaarden, maar die echte haatbarden zijn helemaal geen Afganen maar komen uit andere regio's. Pak dat aan en help de gewone Afghaan.
Die nieuwe Generaal heeft denk ik ook het licht gezien.
Waar men eerst de Nederlandse aanpak min of meer verafschuwde zien die lieden nu ook in dat het beter is de Afghanen te betrekken bij hun eigen opbouw.
Ik ben geen voorstander van deze oorlog. Dit gaat om belangen, macht en geld. Internationale rechtsorde en opbouwmissie zijn woorden om de belastingbetaler stil te houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_74159814
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik weet niet, we kunnen toch blijven proberen? Misschien snap één van die oermensen op een gegeven moment wel dat er ook andere manieren zijn om je zin te krijgen dan met 115mm's
[..]

Oh...die..?
Dat jij denkt (of doet) alsof het niet over jou en je collega-beroepsmongolen gaat, bewijst mijn punt.

Thanks!
pi_74159929
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat jij denkt (of doet) alsof het niet over jou en je collega-beroepsmongolen gaat, bewijst mijn punt.

Thanks!
Djeez...moet je alweer huilie doen? Vlug, sergant, een Kleenex hier!

Weet je dat jij echt nooit iets toevoegt aan een discussie? Echt nooit?
Mu!
pi_74160611
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Djeez...moet je alweer huilie doen? Vlug, sergant, een Kleenex hier!

Weet je dat jij echt nooit iets toevoegt aan een discussie? Echt nooit?
Ik zie hier dan ook geen discussie in dit topic. Ik zie vooral types als jij en die Henkway, die een gigantische bord voor hun kop hebben met een totaal onrealistisch wereldbeeld en denken dat ze met hun waanbeelden de wereld kunnen verbeteren. Ga gewoon weg uit dit topic en ga ergens anders mensen lastig vallen met je geouwehoer want je lult alleen maar poep.
pi_74161597
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
Stel je niet aan: voor eenzelfde misstap worden beiden even zwaar beoordeeld.
k
Maar politieagenten die kampongs uitmoorden, ik heb er nog nooit van gehoord, jij wel? Denk je dat dat komt door 1) de veel hogere ethiek bij de politie, 2) het gebrek aan vuurwapens bij de politie, 3) de veel betere opleiding van de politieagenten, of 4) omdat militairen in een oorlog terecht kunnen komen en de politie niet? Ik schat dus wel het laatste...ik heb ook niks tegen het leger, ik heb iets tegen oorlog...
Was het niet een politiewoordvoerder die probeerde zijn actie te rechtvaardigen door te zeggen dat hij in zijn eentje geen actie mag ondernemen? Als die man nou over straat loopt buiten werktijd om en hij ziet iemand die zwaar gewond raakt, gaat hij dan ook niks doen omdat hij alleen is?

En natuurlijk heb je wat tegen oorlog, dat hebben we allemaal wel denk ik, maar waarom zouden wij de Afghanen niet helpen, zoals de geallieerden ons hielpen in de tweede wereldoorlog?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:37:29 #256
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_74163426
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
Stel je niet aan: voor eenzelfde misstap worden beiden even zwaar beoordeeld.
k
Maar politieagenten die kampongs uitmoorden, ik heb er nog nooit van gehoord, jij wel? Denk je dat dat komt door 1) de veel hogere ethiek bij de politie, 2) het gebrek aan vuurwapens bij de politie, 3) de veel betere opleiding van de politieagenten, of 4) omdat militairen in een oorlog terecht kunnen komen en de politie niet? Ik schat dus wel het laatste...ik heb ook niks tegen het leger, ik heb iets tegen oorlog...
Zoek even de rol van de vaderlandse politie in WO-II na.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:55:27 #257
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_74164176
omg, kampongs uitmoorden, je weet niet waar je het over hebt singlefcoil, eerlijk waar..

verder Ronald, laat zitten.
Ook Lightning.. laat zitten

Remco, ftw, etc.. echt. het heeft geen zin

Misschien kunnen ze met zichzelf een niet nuttige discussie voeren... nou ja discussie. Ze willen gewoon hun ei kwijt.

ik ben er ook al mee opgehouden it works
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_74164351
Kunnen we niet gewoon een defensie bash topic houden waar iedereen zijn gal mag spuwen, waar verder niemand naar om kijkt
pi_74164363
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van deze oorlog. Dit gaat om belangen, macht en geld. Internationale rechtsorde en opbouwmissie zijn woorden om de belastingbetaler stil te houden.
Juist , maar militairen hebben er belang bij om te blijven geloven in de "Missie" omdat ze daar hun salaris vandaan halen

Als er echt nagedacht werd , dan zou men die opiumvelden onmiddelijk platbranden.

En waarom doet men dat niet ??????????????????????????????????????????
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:02:47 #260
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_74164514
* mompelt iets over gebarsten plaat. Wat mij betreft ontnemen de mods iedereen de kans om nog vaker de al bekende stellingen te posten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_74164645
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:02 schreef RonaldV het volgende:
* mompelt iets over gebarsten plaat. Wat mij betreft ontnemen de mods iedereen de kans om nog vaker de al bekende stellingen te posten.
Ja omdat er geen duidelijk antwoord op is
wat ik je niet kwalijk neem
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:29 #262
pi_74164770
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik zie hier dan ook geen discussie in dit topic. Ik zie vooral types als jij en die Henkway, die een gigantische bord voor hun kop hebben met een totaal onrealistisch wereldbeeld en denken dat ze met hun waanbeelden de wereld kunnen verbeteren.
Je verwart de mening van de tegenstanders met de door de voorstanders gebruikte propaganda. WIJ roepen niet dat "we wel even de wereld gaan verbeteren" dat roepen de voorstanders, en het lukt ze niet. Het is ook niet de bedoeling dat het lukt. Wat moet je met politici, militairen e.d. als er geen problemen meer zijn?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:09:14 #263
pi_74164815
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef henkway het volgende:

[..]

Juist , maar militairen hebben er belang bij om te blijven geloven in de "Missie" omdat ze daar hun salaris vandaan halen

Als er echt nagedacht werd , dan zou men die opiumvelden onmiddelijk platbranden.

En waarom doet men dat niet ??????????????????????????????????????????
Omdat ze weten dat ze daar niets mee opschieten (ondanks dat ze tegen de belastingbetaler iets anders zeggen)
pi_74164973
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat ze daar niets mee opschieten (ondanks dat ze tegen de belastingbetaler iets anders zeggen)
Het zal de Taliban straatarm maken.

Vervolgens weggaan en daar nooit meer terugkomen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:18:26 #265
pi_74165188
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef henkway het volgende:

[..]

Het zal de Taliban straatarm maken.

Vervolgens weggaan en daar nooit meer terugkomen
En na het investeren van 3 euro 95 beginnen ze weer opnieuw met het produceren van opium
pi_74165541
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En na het investeren van 3 euro 95 beginnen ze weer opnieuw met het produceren van opium
en weer platbranden

Maar alle topambtenaren daar zitten in die opiumhandel inclusief Karzai en ook de USA, dus gebeurd het niet
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:51:51 #267
211797 Esses
Splendide mendax
pi_74166653
Op de vraag waarom de velden niet platgebrand moeten worden heb ik lang geleden al antwoord gegeven, vragen blijven herhalen is zo 2008...
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_74166939
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Esses het volgende:
Op de vraag waarom de velden niet platgebrand moeten worden heb ik lang geleden al antwoord gegeven, vragen blijven herhalen is zo 2008...
Laat me raden.

jij bent gek op opiumroken?/
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:08:02 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74167374
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef SingleCoil het volgende:
Maar als je één keer My Lai zegt is het kennelijk al te veel voor de tere zieltjes.
Als de inlichtingendienst zijn werk gedaan had ipv onzin te verkopen zoals ze zo vaak doen was het misschien niet zo ver gekomen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:08:49 #270
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74167406
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef henkway het volgende:

[..]

Bullshit, tussen uitvoeren en geloven zit nogal een verschil.
pi_74167507
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bullshit, tussen uitvoeren en geloven zit nogal een verschil.
Het helpt wel als je gelooft dat het zinvol is wat je doet voor werk en daarvoor betaald krijgt

Nu laat me je zeggen het is volstrekt zinloos
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:19:06 #272
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_74167884
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef henkway het volgende:

[..]

Het helpt wel als je gelooft dat het zinvol is wat je doet voor werk en daarvoor betaald krijgt
Open Deur Award 2009!

Dat geldt voor iedereen, tot de dokters van MSF aan toe!
- Privacy Matters
pi_74167980
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Open Deur Award 2009!
Juist, dus die zijn bevooroordeeld, en de mensen die de moorden, zelfmoorden en bomaanslagen op TV zien zijn objectief en hebben er knap de schijt van, en die denken jongens, steek die opiumvelden in de fik en kom naar huis
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:30:41 #274
pi_74168355
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef henkway het volgende:

[..]

Nu laat me je zeggen het is volstrekt zinloos
Nee hoor. Ik zat in het leger om mijn eigen redenen. Ik wist niet of oefening Bosnië veel zin had, maar ik deed er mijn voordeel mee.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:39:07 #275
211797 Esses
Splendide mendax
pi_74168776
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef henkway het volgende:

[..]

Laat me raden.

jij bent gek op opiumroken?/
Niet bepaald, maar als jij met je rotkop is posts zou lezen op dit forum ipv je standpunt te herhalen zou het helpen.
'Meer troepen nodig in Afghanistan'
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:42:07 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_74168941
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:21 schreef henkway het volgende:

[..]

Juist, dus die zijn bevooroordeeld, en de mensen die de moorden, zelfmoorden en bomaanslagen op TV zien zijn objectief en hebben er knap de schijt van, en die denken jongens, steek die opiumvelden in de fik en kom naar huis
Oh, dus we laten het afhangen van de SBS kijker???
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:21:14 #277
pi_74170759
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Amen to that!
Amen to that!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 04:29:42 #278
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74175127
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, dus we laten het afhangen van de SBS kijker???
Als de SBS kijker ook op de PVV stemt zal het daar idd van afhangen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74176715
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 04:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als de SBS kijker ook op de PVV stemt zal het daar idd van afhangen.
De soldaten worden ook maar gestuurd en ik denk dat velen in hun hart ook serieuze twijfel hebben aan het nut
Maar geld maakt een hoop goed
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 09:25:05 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74176854
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef henkway het volgende:

[..]

en weer platbranden

Maar alle topambtenaren daar zitten in die opiumhandel inclusief Karzai en ook de USA, dus gebeurd het niet
dan ben je dus eigenlijk voor een permanente aanwezigheid in dat land want je moet toch weten waar wat groeit om het te blijven platbranden

besides, denk je nou echt dat als ze daar graan of anthuriums gaan laten groeien de Taliban niet langskomt voor hun deel van de winst???

die shit zomaar zonder plan platbranden is een stompzinnig idee, hou er is over op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_74177092
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
[quote]
dan ben je dus eigenlijk voor een permanente aanwezigheid in dat land want je moet toch weten waar wat groeit om het te blijven platbranden
Nee hoor dat is goed te zien vanuit de lucht.
Soldaten kunenn naar huis
quote:
besides, denk je nou echt dat als ze daar graan of anthuriums gaan laten groeien de Taliban niet langskomt voor hun deel van de winst???
Ja die winst zal wel wat fors lager zijn he?/
quote:
die shit zomaar zonder plan platbranden is een stompzinnig idee, hou er is over op
Nou het zal de Taliban erg arm maken en ook de leden van de corrupte regering Karzai
Besides , mensen met een goed idee moet je stimuleren en niet mondddood maken
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 09:44:08 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_74177324
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:35 schreef henkway het volgende:

[..]

Nee hoor dat is goed te zien vanuit de lucht.
Soldaten kunenn naar huis
nee dat is niet goed te zien vanuit de lucht

quote:
[..]

Ja die winst zal wel wat fors lager zijn he?/
van die boeren wel ja

quote:
[..]

Nou het zal de Taliban erg arm maken en ook de leden van de corrupte regering Karzai
Besides , mensen met een goed idee moet je stimuleren en niet mondddood maken
je stimuleert mensen niet door er met napalm op te smijten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_74177650
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
[quote]
nee dat is niet goed te zien vanuit de lucht
o Heb je dat gecontroleerd, in nederland kun je de verschillende kleuren van graansoorten anders goed onderkennen, dus ook paparverbollen

[..]
quote:
van die boeren wel ja
De boeren krijgen toch al niet veel van de opium, graan kunnen ze tenminste eten

[..]
quote:
je stimuleert mensen niet door er met napalm op te smijten
]et gaat niet om stimuleren , mensen die opium verbouwen moeten gestraft worden en Agent Orange is geen Napalm, trouwens tegenwoordig hebben we Roundup das veel beter, daar blijft geen papaverplant meer staan hoor??
Je moet ,mensen gratis zaad geven voor graan
pi_74182142
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

En als je dan het leger ingaat met de motivatie om de internationale positie van Nederland te verbeteren, internationaal credits te scoren en Nederland op de kaart te zetten? "De positie & winst van de BV Nederland vergroten" zeg maar. Is het dan beter?
Ja, ik generaliseer.
pi_74187981
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef Northside het volgende:

[..]

En als je dan het leger ingaat met de motivatie om de internationale positie van Nederland te verbeteren, internationaal credits te scoren en Nederland op de kaart te zetten? "De positie & winst van de BV Nederland vergroten" zeg maar. Is het dan beter?
Natuurlijk niet, als je het leger daarvoor aan wilt wenden ben je een struikrover. Die tijd hebben we al een tijdje gehad dacht ik. Met de huidige globalisatie en de plaats van Nederland in de EU verdwijnt het hele begrip "BV Nederland" sowieso, en dus hoef je daarom ook het leger niet meer in.
Mu!
pi_74188770
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef SingleCoil het volgende:

Natuurlijk niet, als je het leger daarvoor aan wilt wenden ben je een struikrover. Die tijd hebben we al een tijdje gehad dacht ik. Met de huidige globalisatie en de plaats van Nederland in de EU verdwijnt het hele begrip "BV Nederland" sowieso, en dus hoef je daarom ook het leger niet meer in.
Volgens mij is het leger nog altijd een verlengstuk van de politiek. En de enige verandering die globalisering en EU etc daarin hebben gebracht is dat het nu op grotere schaal uitgevoerd wordt. Nederland gaat met haar leger niet meer alleen haar politiek ten uitvoer brengen maar doet dit nu samen met de EU / NAVO / VN / ...
Ja, ik generaliseer.
pi_74190598
quote:

[..]

Algemeen geneuzel
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:04:52 #288
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74190749
quote:

[..]

Als je het voor elkaar krijgt om dat manspersoon te overtuigen, ga je dan carriëre maken in het aanleren van wiskunde en de Nederlandse taal bij goudvissen?
pi_74191132
Waarom krijg ik het idee dat henkway gewoon afgekeurd is op alle fronten in Amsterdam en nu een hekel heeft aan alles wat met defensie te maken heeft
pi_74191506
Ja , heb je ooit wel eens zulke lulkoek gelezen?
quote:
de motivatie om de internationale positie van Nederland te verbeteren, internationaal credits te scoren en Nederland op de kaart te zetten? "De positie & winst van de BV Nederland vergroten"
pi_74191624
Ik hoor grotere lulkoek van jou dus wat dat betreft...
pi_74191815
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef henkway het volgende:

Ja , heb je ooit wel eens zulke lulkoek gelezen?

[..]

Henkje, over de hele wereld zijn er honderdduizenden Nederlanders dagelijks bezig met precies dit. Het verbeteren van de positie van Nederland binnen de wereld op het gebied van kennis, handelsbetrekkingen, toerisme, internationale betrekkingen, you name it. Het is zelfs een van de taken van een groot ministerie, namelijk het ministerie van buitenlandse zaken.

Zo, nou kan je vanavond tegen mama zeggen dat je weer iets hebt geleerd vandaag.
Ja, ik generaliseer.
pi_74192992
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Henkje, over de hele wereld zijn er honderdduizenden Nederlanders dagelijks bezig met precies dit. Het verbeteren van de positie van Nederland binnen de wereld op het gebied van kennis, handelsbetrekkingen, toerisme, internationale betrekkingen, you name it. Het is zelfs een van de taken van een groot ministerie, namelijk het ministerie van buitenlandse zaken.

Zo, nou kan je vanavond tegen mama zeggen dat je weer iets hebt geleerd vandaag.
In internationale handel, ok

maar het rondscheuren in een jeep zulke kwalificaties meegeven gaat ff te ver
quote:
"De positie & winst van de BV Nederland vergroten"
pi_74193458
Iedereen die met droge ogen durft te beweren dat de missie Afghanistan enigszins te rechtvaardigen valt en dat er werkelijk goed werk geleverd wordt. Lachwekkend. Buitengewoon lachwekkend.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:11:39 #295
pi_74193691
quote:

[..]

Maar dat zeggen ze niet. Ze mompelen iets over internationale rechtsorde en opbouwmissie en dat is gewoon gelogen.
pi_74193958
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Als je het voor elkaar krijgt om dat manspersoon te overtuigen, ga je dan carriëre maken in het aanleren van wiskunde en de Nederlandse taal bij goudvissen?
Scherpe reactie, Bob, en met heel wat lettergrepen ook! Zelf opgezocht of heeft juf Lieke je een beetje geholpen?
Kun je nou eens uitleggen wat je met zo'n post denkt te bereiken? Ik zou 'm als moderator al lang als getrol weggegooid hebben. Wat is het nut hiervan?

[ Bericht 1% gewijzigd door SingleCoil op 29-10-2009 17:36:24 ]
Mu!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:43:22 #297
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_74194714
Heel amusant dat jij, of all people, durft te spreken van getroll.
- Privacy Matters
pi_74194868
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 16:14 schreef Remco026 het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat henkway gewoon afgekeurd is op alle fronten in Amsterdam en nu een hekel heeft aan alles wat met defensie te maken heeft
Omdat je precies de juiste hoeveelheid verstand hebt om overal voor goedgekeurd te worden
Mu!
pi_74194975
Juist......

Doe mij eens een plezier he, vertel eens wat bedoel je met precies genoeg verstand en hoe denk jij te weten hoeveel verstand ik heb.

En henk, je argumenten, als je het zo mag noemen, worden een beetje eentonig kom eens met wat nieuws dan plantages uit de weg ruimen of rondscheuren in een jeep
pi_74195107
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Remco026 het volgende:
Juist......

Doe mij eens een plezier he, vertel eens wat bedoel je met precies genoeg verstand en hoe denk jij te weten hoeveel verstand ik heb.
ik wist wel dat je het niet zou snappen. Ik weet dat omdat het in mijn werk belangrijk is te weten hoeveel verstand mensen hebben.
Mu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')