quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef Row-1 het volgende:
Heb zojuist de Limited Collectors Edition besteld bij de FRSVoor 59 euro + gratis verzenden.
Hij zou dan vrijdag in huis moeten zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Desunoto het volgende:
http://www.filefront.com/14716871/Forza-3-Car-List.xls/
Dit is wel aardig.
De complete lijst met auto's inclusief prijzen en statistieken in een .xls bestand.
Lol, het is toch zo dat diegene die de laatste post maakt ook de nieuwe maakt? en dat was ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:33 schreef Armageddon het volgende:
Ow kut, ik heb er ook één gemaakt.
Ja, maar ik zag geen nieuwe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lol, het is toch zo dat diegene die de laatste post maakt ook de nieuwe maakt? en dat was ik
Kan gebeurenquote:
Ik heb alleen bij mediamarkt (ja ik weet het mediamarkt emo.gif maar daar heb ik een cadeaubon van 75 euro voor gekregen) m'n naam en telefoonnummer op een lijstje laten zetten voor de LCE. Ze zeiden er wel bij dat het niet zeker is of ze de LCE wel krijgen... maar dan koop ik hem wel ergens anders en besteed ik de 75 euro aan cd's.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Row-1 het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die em hebben besteld bij de FRS? Of die de LCE besteld hebben?
Die LCE kost bij de FRS 65 euro, geen 59.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lol, het is toch zo dat diegene die de laatste post maakt ook de nieuwe maakt? en dat was ik
Zijn er trouwens meer mensen die em hebben besteld bij de FRS? Of die de LCE besteld hebben?
Ja, maar als je op de bestelpagina komt, kun je er korting bij krijgenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die LCE kost bij de FRS 65 euro, geen 59.
Collector's Edition bevat:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
Wat krijg je bij die LCE? een vlag en een sleutelhanger toch?
Ja, maar niet als de winkel hem eerder verkocht heeft, dan is de winkel fout, en niet jij, dus DAN kun je wel rustig op Live gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:00 schreef kikoooooo het volgende:
Maar begreep ik nou goed dat wanneer ik F3 nu in handen zou hebben, en ik zou ermee op live gaan, ik een ban krijg?
Dit soort reacties uitlokken, denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Jezus wat een debiel, wat is nou het nut daarvan?
Schijnt dat MS weet welke versie er illigaal in omloop is,en dus alleen spelers met die bepaalde versie banned.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef RMD het volgende:
voor zover ik weet loop je geen gevaar zolang je een legale versie hebt... ze houden er heus wel rekening mee dat niet iedere winkel helemaal op de hoogte is van releasedates... als je bijvoorbeeld naar een winkel als de V&D zou gaan, denk ik dat je morgen al best wel kans maakt, omdat zij zich niet specifiek op games storten
Ik lees op gamer.nl dat er al weer bartsmits zijn die hem al weer verkopen... stelletje leiersquote:
Ik heb em helaas nog niet binnen gekregen, ook van FRSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:42 schreef Ashen het volgende:
Net mijn LCE versie binnengekregen via de Free Record ShopBeetje jammer alleen dat ik nog op werk zit en tot vanavond moet wachten, maar in ieder geval dagje eerder dan verwacht
Cool cool, kost ook niet veel meer dan de normale versie. Goed te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Collectors Edition bevat:
- Forza Motorsport 3
- 2GB USB stick en sleutelhanger met Forza branding
- Exclusief Forza Motorsport 3 theme voor het Xbox 360 dashboard
- Forza Motorsport VIP lidmaatschap. Geeft recht op speciale behandeling op het forum, in het Auction House etc.
- Car pack met 5 autos
- Exclusive Collectors Edition Car Pack: 5 autos handmatig getuned en geverft door de developers van Turn 10 met de Forza Motorsport kleuren
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Row-1 het volgende:
Ze hebben de site van Forzamotorsport.net al aangepast, er is nu een tabje bijgekomen met "My Forza"
Word vandaag voor mij verzonden, volgens het mailtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ziekelijk gewoon
Ik ga straks m'n LCE ophalen!
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef UntilMyEnd het volgende:
Was deze al gepost? [ afbeelding ]
Ja, zal ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Arma, geef je vanavond nog even een update over het MS stuur aub?
Het gaat mij ook wel een beetje ver ja, maar ziet er wel dope uit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!
Whut?quote:Beste klant,
Door een technisch mankement heeft u per ongeluk een verkeerd verzendemail ontvangen.
Om eventuele verwarring te voorkomen kunnen we je melden dat het aantal producten dat je daadwerkelijk besteld hebt wordt uitgeleverd.
Er worden dan ook geen extra kosten in behandeling genomen.
Onze excuses voor het ongemak,
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
In je verzendmail stond dat je er 2 kreeg terwijl je er 1 had besteld, niet waar ?quote:
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.quote:
lees: uitverkochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:23 schreef Row-1 het volgende:
Ik snap niet echt waarom mijn bestelling nog niet eens verzonden is, terwijl zoooveel mensen em van FRS al hebben, of minstens opgestuurd zijn. Als ze hem morgen willen leveren (wat ze beloven) dan moeten ze toch minstens vandaag verzenden? Er staat bij mij alleen nog maar "in behandeling".
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.quote:
Dit is de enige mail die ik van hen gehad heb...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.
Je hebt waarschijnlijk eerder een mail gehad waarin een verkeerd aantal vermeld stond.
Maar je krijgt er dus gewoon netzoveel als je besteld had.
quote:
Ik heb hem 10/09/09 besteld en ook betaald. Ik mag aannemen dat je hem dan eerder binnenkrijgt dan mensen die hem later besteld hebben. Hopen dat 'ie morgen binnenkomt dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:42 schreef Bastard het volgende:
Bij bol.com gecancelled omdat hij anders morgen niet hier is. Bij intertoys een preorder gemaakt, kreeg een vlag, leuk voor de kinderkamer
Morgenochtend 0900 uur even ophalen
Godverquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daar
In Breda zijn ze al getroffen. Daar had een winkel 3 exemplaren verkocht, ze moesten 10.000 euro per stuk betalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef SkyChat het volgende:
sommige winkels zijn echt zooo bang om forza 3 nu al te verkopenja boetes enzo lol flikker toch op.
Dat is echt gelul.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Row-1 het volgende:
[..]
In Breda zijn ze al getroffen. Daar had een winkel 3 exemplaren verkocht, ze moesten 10.000 euro per stuk betalen.
Er staat wel degelijk een boete op het te vroeg uitgeven... Of het ook de gestelde ¤10.000 is, ik weet het niet.quote:
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er staat wel degelijk een boete op het te vroeg uitgeven... Of het ook de gestelde ¤10.000 is, ik weet het niet.
10.000 euro kan anders makkelijk hoor, vooral bij grote releases. En ze hebben iets moeten ondertekenen dus ze wisten al vantevoren dat er dan een boete zou komen als ze betrapt werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.
Zal niet echt onder economische delicten vallen omdat de boete vanuit MS wordt opgelegd en niet vanuit Justitie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.
Ik doelde op de winkel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.
Het zal ook niet echt vaak gebeuren dat die boetes gegeven worden, zullen meer als afschrikking dienen en is deze winkel waarschijnlijk in de ongelukkige positie om als afschrikvoorbeeld te dienen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op de winkel.
Bij ons op het werk (ook met releasedata) worden echt geen hoge geldboetes gegeven aan winkelketens die nog vaker spullen bij je moeten kopen.
edit : Het zou hooguit inderdaad alleen van MS zelf af kunnen komen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat die met zulke hoge boetes werken, eerder in de winkels is meer verkoop.
Maar ook MS maakt/distribueert slecht verkopend spul wat ze ook kwijt willen, en daar hebben ze die winkels uiteindelijk toch voor nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het zal ook niet echt vaak gebeuren dat die boetes gegeven worden, zullen meer als afschrikking dienen en is deze winkel waarschijnlijk in de ongelukkige positie om als afschrikvoorbeeld te dienen.
Daarbij denk ik dat de retail afhankelijker is van MS dan andersom, dus heeft MS aardig wat macht.
Ik denk van niet, vooral omdat deze generatie langzaamaan richting het einde begint te lopen (nog een paar jaar voordat we nieuwe consoles gaan kopen) en dat het dan voornamelijk digitale distributie zal zijn. Echt, de gameretailers moeten snel zoeken naar een ander businessmodel voordat ze straks niet meer nodig zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ook MS maakt/distribueert slecht verkopend spul wat ze ook kwijt willen, en daar hebben ze die winkels uiteindelijk toch voor nodig.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef Row-1 het volgende:
Kheb eindelijk de melding van FRS dat hij verzonden is![]()
quote:Forza Motorsport 3 Collectors Edition Xbox 360 1 verzonden naar filiaal ¤ 64,99
Ik nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef Row-1 het volgende:
Kheb eindelijk de melding van FRS dat hij verzonden is![]()
Het MAG WEL en het gebeurt ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef CecilBDemented het volgende:
fucking hell wat zijn sommige users naief, boetes voor te vroeg verkopen games MAG NIET!!.
wat leveranciers wel kunnen doen, is A later leveren in het vervolg. B niet meer leveren van potentiële games.
Een goed voorbeeld was een gameshop in Utrecht die een kut geintje met Sony had uitgehaald waarna Sony veel later aan hun leverde, en soms helemaal niet.
Boetes kunnen niet!
Misschien boeiend voor een ander topic, dit is het Forza topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef CecilBDemented het volgende:
fucking hell wat zijn sommige users naief, boetes voor te vroeg verkopen games MAG NIET!!.
wat leveranciers wel kunnen doen, is A later leveren in het vervolg. B niet meer leveren van potentiële games.
Een goed voorbeeld was een gameshop in Utrecht die een kut geintje met Sony had uitgehaald waarna Sony veel later aan hun leverde, en soms helemaal niet.
Boetes kunnen niet!
* Bastard ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Klonk om 9 uur voor de deur van de intertoys staat
quote:Well I just crapped my pants!
I installed both disc 1 and 2 from the dash board then inserted disc 1 to play the game. I was then asked if i'd like to install disc 2. "that's weird" I thought, and put in disc 2 thinking it would see i'd already done it. Sure enough after 5 seconds it asked me to put in disc 1. THIS IS WHEN MY HEART SUNK!
I put in Disc 1 and after 2 minutes of absolutely nothing an error appeared insisting I hadn't put in disc 1. I opened the box to be sure it was 1 that was in, and it was. So I tried ejecting.. IT WOULDN'T EJECT!It would act as though it was going to but instead read the disc and error in my face. So I had no choice but to turn off my 360... IT WOULDN'T TURN OFF! Noooooooooooooooooo (it gets worse)...
Black screen, japanese writing and RED FLASHING LIGHT! Noooooooooooo
I held down the power button and it shut down. I pressed the eject button hoping it would eject first without trying to read the disc and thankfully it did and the system started up fine.
I then deleted my installs and am currently installing again but from within the game!
Tonight was almost suicide night
Niet eens bij mij?!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Klonk om 9 uur voor de deur van de intertoys staat
nee, sorry had nog een tegoedbon van de concurentquote:
ah oke, in dat geval geef ik je groot gelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, sorry had nog een tegoedbon van de concurent![]()
dacht iemand me ooit een lol mee te doen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
leuk dat installeren gaat alleen al 2 keer mis bij mij...
Ja, eerst disc 2? Ik propte 1 erin en hij vroeg naar 2. Ik probeer het nu al 3 min. te installeren, maar het balkje staat nog steeds voorin.quote:
Dat klopt niet. Die stem moet vragen voor disc 2, en als je die geplaatst hebt kwam er 1.9 gb to install te staan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, eerst disc 2? Ik propte 1 erin en hij vroeg naar 2. Ik probeer het nu al 3 min. te installeren, maar het balkje staat nog steeds voorin.
O, laat maar. Je moet wel op A (Install) drukken...
quote:
Ik dacht dat 'ie al aan de gang ging. Niet dus...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Die stem moet vragen voor disc 2, en als je die geplaatst hebt kwam er 1.9 gb to install te staan...
edit:
lol had het ook , maar zonder de RROD . dus geen handmatige installatie van disc 2 doen dat werkt niet .quote:
Heb hem ook eindelijk binnen en ben nu zo blij dat ik een tijd geleden een 120 GB HDD gekocht hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lol had het ook , maar zonder de RROD . dus geen handmatige installatie van disc 2 doen dat werkt niet .
veder neemt het totaal 8,7 gb inbeslag , en nog eens 750mb extra aan downloads als je de LE hebt .
* DJ_ heeft geen schijf ruimte meer over ( 900mb )
de download voucers afhandelen bij redeem code , dan gaat die alles downloaden wat er op het kaartje staat .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem ook eindelijk binnen en ben nu zo blij dat ik een tijd geleden een 120 GB HDD gekocht heb![]()
Nu nog installeren, eten, ff gamen en dan moet ik helaas weer werken
Edit: Hoe krijg je eigenlijk die premium theme die bij de LCE zou moeten zitten?![]()
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevondenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de download voucers afhandelen bij redeem code , dan gaat die alles downloaden wat er op het kaartje staat .
mm maf , ik heb wel alles gedownload maar niet gekeken naar de theme nog .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevonden
ja klopt je krijgt 2 kaartjes , en 1tje voor de pre-order custom paint R8 , dus totaal 3 kaartjes als je een pre-order hebt gedaan van de LEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik sta net een uur te wachten bij de FRS krijgen ze mijn Forza LCE niet binnen, dus nu heb ik een normale meegekregen die ik morgen kan omruilen voor LCE
Daarom heb ik een vraag aan de mensen met de LCE, krijg je 2 codes? 1 voor de legends car pack, proving grounds en benchmark high etc. En 1 voor de 10 LCE auto's?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevonden
wen dr maar aan want voor elk nieuwe driver level krijg je er weer eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
De Achievements vliegen me om de oren
Het verklapt ze ook gewoon héquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wen dr maar aan want voor elk nieuwe driver level krijg je er weer een
ja dat vond ik nog het mooiste , you won the race press ... BLOEP achievement unlocked driver level 4 ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het verklapt ze ook gewoon héVoordat je ziet dat hoeveel je omhoog gaat heb je al een achievement
omdat het spel pas vandaag is uitgekomen , en de rest van de wereld hem past volgende week krijgt ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik telkens in een lege lobby bij online races?
Er zijn op moment al een stuk of 1000 mensen aan het racen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat het spel pas vandaag is uitgekomen , en de rest van de wereld hem past volgende week krijgt ?
en omdat sommige mensen nu eenmaal ook wel eens moeten werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik telkens in een lege lobby bij online races?
Ja ik ookquote:
echt zo'n ding van niemand heeft er wat aan , maar we doen het erbij omdat het kan .quote:
ik heb hem op de plee hangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt zo'n ding van niemand heeft er wat aan , maar we doen het erbij omdat het kan .
je had ook een fiesta moeten kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef Mister_T het volgende:
Moet zeggen dat ik me nogal heb verkeken op de moeilijkheid. Zit nu bij de eerste races in een yaris, allles op hoogste moeilijkheidsgraad (maunual schakelen zonder koppeling, das echt niet te doen met microsoft stuurtje) en word steeds met moeite derde
Die had ik eerst, daarmee kwam ik op precies hetzelfde uitquote:
AI staat op medium bij mij , geen auto break , en lijnen op break onlyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef Mister_T het volgende:
Maar worden jullie allemaal met gemak eerste, met de AI op hard en alle hulpmiddelen uit?
rij in een focus RS atmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gekozen en daarna de AE86
Ik in een Vauxhall speedsterquote:
Ik rij met een 95% bonus, maar ga denk toch terug naar AI medium, kan de eerste 2 of 3 gewoon niet bijhouden......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
AI staat op medium bij mij , geen auto break , en lijnen op break only
heb 25% bonus .
je gebruikt cockpit view ja ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik in een Vauxhall speedster![]()
(moet wel toegeven dat je heerlijk zicht hebt op de baan, hij een duidelijke speedometer heeft en dat de spiegel perfect is)
vind het niet echt ideaal , helemaal niet met al die auto's die hun stuur aan de rechterkant hebben zittenquote:
Ik ook. Ik heb hem dan wel een oranje likje gegeven.quote:
Ik vind het perfect... en zo zie ik tenminste nog wat van de auto...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind het niet echt ideaal , helemaal niet met al die auto's die hun stuur aan de rechterkant hebben zitten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb hem dan wel een oranje likje gegeven.Wel jammer dat het een rechtsgestuurde is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem de groene kleur gegeven![]()
[ afbeelding ]
ook stoerquote:
danny's bedrijf's autoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef Justinn het volgende:
Ik heb Forza Motorsport 3 inmiddels ook. En net zoals met Forza Motorsport 2 ben ik meteen aan de slag gegaan met: Een Fok! logo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het logo is nog niet helemaal perfect, maar het begin is aardig goed.
En nu racen...
Ja maar welke is de hangar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
Topgear wel, Veronica niet
En ik heb de circuits gevonden volgens mij, ff herstarten staan ze er tussen bij de lijst in de free play modus.
Ik kom telkens in een lege lobby.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel hé jongens? Iemand online wat doen zo?
Ken dat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik kom telkens in een lege lobby.!
Watquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel hé jongens? Iemand online wat doen zo?
Woah ik ook... Alleen mijn headset zit nu te ruizen dus kan niet zoveel online spelen zonder mensen te irriterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hem origineel nu hè!? Met origineel MS stuur zelfs!
Doe je niet meer zo naar tegen me dan de volgende keer?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Woah ik ook... Alleen mijn headset zit nu te ruizen dus kan niet zoveel online spelen zonder mensen te irriteren(of ik moet hem constant aan/uit zetten)
Is goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je niet meer zo naar tegen me dan de volgende keer?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is goed
Ik kan niet bij mijn foto'sKrijg de hele tijd een error
Kijk die van mij nu maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe daar niets mee. Rot op met die zooi. Gewoon lekker racen. Wat mot je nou met foto's?
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Toost is mijn gamertag mocht je het willen zien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ben ik blij dat die van mij op vakantie is
![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
Oke na wat ik allemaal zie en lees in dit topic...
IK MOET FORZA 3 OOK HEBBEN !!![]()
morgen meteen halen.
Ik wil wel online maar ik kan niet, 12 maanden live bij gamehubs besteld. is de code dus niet geldig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik wil wel online maar ik kan niet, 12 maanden live bij gamehubs besteld. is de code dus niet geldig.![]()
Nu dus maar verder met singleplayer
Inderdaad, daar moet ik ook nog achter komen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.
heb ik ook een keer gehad.
ik ga ook niet online, bedtijd
maar eh... hoe krijg je die premium theme nou van die LCE?
ik had er 2 codes bij, de standaard, en de LCE auto's.
Maar nergens een gratis theme te vinden
Al gedaan, ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.
heb ik ook een keer gehad.
thanks die wil ik welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef Row-1 het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik heb op Storefront een NL kenteken plaat gezet die je kunt downloaden
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:44 schreef gamefreek het volgende:
Net online 2 idioten gehad die samen werkten om 1 van hun te laten winnen![]()
Viel al op dat 1 van hun in een race met 3 R2 auto's een Cayenne pakte, gaat die gast dus in de laatste ronde voor de laatste bocht staan en als zijn holmaat dan niet 1e ligt gaat hij degene die dat wel ligt in de laatste ronde van de baan beuken![]()
Was verder wel tof
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor iedereen's plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ps. Wel even mij omhoog voten als je een foto van van mij tegenkomt
Ga je denk ik geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
Oke na wat ik allemaal zie en lees in dit topic...
IK MOET FORZA 3 OOK HEBBEN !!![]()
morgen meteen halen.
Koom hemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:47 schreef FJD het volgende:
Ik moet nog t centrum in, twijfel, twijfel
Ik werd gisteren direct gekicked nadat ik 1 race had gewonnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .
Dat weet ikquote:
Haha het valt opzich wel mee met forza, behalve als je met mij racedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat weet ikIk twijfel bij racespelletjes altijd aant online gedeelte, mensen die "per ongeluk" veels te hard remmen in je achterkant zeg maar
Naja als je met bekenden een rondje rijdt dan vind ik dat geen probleem. Zeker als je dan al met elkaar in een party zit dan ga ik er wel van uit dat iedereen zich normaal gedraagd maar zich wel kan verremmen. Doe ik zelf ook vast wel eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha het valt opzich wel mee met forza, behalve als je met mij raced
De LCE is 5 euro duurder dan de normale versie dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je met bekenden een rondje rijdt dan vind ik dat geen probleem. Zeker als je dan al met elkaar in een party zit dan ga ik er wel van uit dat iedereen zich normaal gedraagd maar zich wel kan verremmen. Doe ik zelf ook vast wel eens![]()
Ik ga eens kijken bij de winkels wat ie kost. Moet natuurlijk wel weer de LCE versie hebben want die extra auto's zijn weer precies de geile auto's die ik wil hebben![]()
Ik weet mezelf ook altid zo makkelijk te overtuigenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef DutchErrorist het volgende:
De LCE is 5 euro duurder dan de normale versie dus dat valt wel mee
Bij Forza 2 had ik daar ook geen last van hoor, alleen toen had je ook geen SUV's die je echt van de weg kunnen drukken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastardquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij Forza 2 had ik daar ook geen last van hoor, alleen toen had je ook geen SUV's die je echt van de weg kunnen drukken.
Eens kijken of er vanavond of morgen nog Fok!ers zijn die willen racen, is een stuk vetter
Ik open vanavond wel een party en kan iedereen die wil mij joinenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef FJD het volgende:Ik wil vanavond wel een rondje meedoen maar niet onder Feyenoord
NIET MET DESUNOTO RACEN DAN VERLIES JE TOCH ALLEEN MAAR!!! HEUS WAAR!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:03 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat ongeveer onder geemfriek? Ik wil ook wel eens komen kijken. Zal de eerste race online worden. Ik vind die find game optie waar je het circuit en de ronden niet eens kan bepalen echt drie keer niks.
Zal niet als een seriemoordenaar klinken want die headset heb ik al niet meer.
Denk dat ik gewoon vanaf een uurtje of 20.30 online ben en dan wel vertrek zodra ik in slaap val ofzo. Zal wel een private sessie aanmaken voor Forza 3 anders krijg je constant van die stumpers erbij en is er geen plaats meer voor scheurende Fok!ersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:03 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat ongeveer onder geemfriek? Ik wil ook wel eens komen kijken. Zal de eerste race online worden. Ik vind die find game optie waar je het circuit en de ronden niet eens kan bepalen echt drie keer niks.
Zal niet als een seriemoordenaar klinken want die headset heb ik al niet meer.
Ik had de mijne van dynabyte vandaan. En ik had geluk. Ze hadden er maar 2!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
Spel is volop beschikbaar maar de LCE ligt niet in de schappen? Nog even 1 winkel prijscheck en dan even bij de bali vragen.
Saturn heeft m liggen maar dan istie een tientje duurder, dan maar even terug en bij gamestore vragen
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloosquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef Reintji het volgende:
Leuke achievements trouwens, gelukkig geen online. Zal wel behoorlijk wat tijd kosten. Speelt wel erg lekker trouwens, eindelijk weer een beetje Gran Turismo 1 en 2 gevoel.
Alleen dat verven van die auto's. Hoe doen mensen dat
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastard![]()
Ze vonden dat ik klonk als een seriemoordenaar
Dat misschien, gewoon stevig doorracen. Maar niet van die vergezochte online achievements.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Er is door mensen voor minder een X360 aangeschaft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Moooi bakkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Row-1 het volgende:
Me nieuwe karretje
Design is van mij zelf
A wulf in sheeps clothes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voor GT5quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.
ik heb een ps3 gekocht voor final fantasy en unchartedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
uiteraard , en nieuwe tracks , paint jobs , muziek , tune set-ups noem maar opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Braddie het volgende:
\kunnen er ook auto`s gedownload worden? Net zoals met NFS?
Ja maar niet overdreven bodykits... En ook geen spinnersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Valt er nog meer te veranderen aan de auto's behalve de kleuren dan?
dus bijvoorbeeld andere velgen, extra spoilers dat soort shit?
Uncharted is dan ook wel een geniaal spelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een ps3 gekocht voor final fantasy en uncharted
Rechte stuk van Le Mans op 396 geloof ik. Eerste poging om te tunen voor 400+ liep op niets uit maar als je het met wat verstand doet dan moet dat mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Klonk het volgende:
Is er trouwens al iemand geweest hier die de Veyron op 400 + heeft gekregen, ik ben gek aan het worden op een lange oval kom ik telkens net te kort of net te beroerd de bocht uitEn kom zodoende net niet verder dan een magere 386 per uur
Was wel vet, moeten we zeker vaker doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik haat amalfi... daar kan je echt niet normaal racenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was wel vet, moeten we zeker vaker doenZag mij een partij hard winnen met die Ferrari @ Sebring
![]()
En maar beuken op Amalfi
Prima idee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie wil er vanavond een drag race gaan houden?Zetten we een limiet op een bepaalde klasse en dan mag je voor de rest zelf weten welke auto je kiest en welke upgrades je doet (tot de bepaalde klasse bijv. C425)
Okay een drag race met een F klasse auto die ge-upgrade is naar een klasse D... Verder geen restrictiesquote:
Ik ben erbij! Hoe laat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay een drag race met een F klasse auto die ge-upgrade is naar een klasse D... Verder geen restricties
Dat had ik gister ook, bij mij was het opgelost nadat ik in de router was ingelogd, en UpnP settings op enable had gezet. Moet je anders even opzoeken hoe je dat bij jouw router kan doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef Row-1 het volgende:
Gvd, ik word de hele tijd uitgenodigd van mense van hier, en dan doe ik accepteren, en dan zegt ie : unable to connect ..network problems, of hij heeft het over NAT problemen.
Nog wat screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx, maar zie net dat ie al Enabled staat, maar heb nu wel de ports voor Forza 3 geforward, hoop dat het nu wel lukt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, bij mij was het opgelost nadat ik in de router was ingelogd, en UpnP settings op enable had gezet. Moet je anders even opzoeken hoe je dat bij jouw router kan doen
Oh ik ben vanaf een uur of 1900 online ofzo..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan de hele avond, dus even kijken hoe laat bastard kan
Goed dat je het even zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
We doen een quarter mile trouwens
Wat is jouw snelste tijd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb net meer dan 75000 credits uitgegeven om 3 auto's te testen voor die dragrace van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |