Ik lees op gamer.nl dat er al weer bartsmits zijn die hem al weer verkopen... stelletje leiersquote:
Ik heb em helaas nog niet binnen gekregen, ook van FRSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:42 schreef Ashen het volgende:
Net mijn LCE versie binnengekregen via de Free Record ShopBeetje jammer alleen dat ik nog op werk zit en tot vanavond moet wachten, maar in ieder geval dagje eerder dan verwacht
Cool cool, kost ook niet veel meer dan de normale versie. Goed te doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:16 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Collectors Edition bevat:
- Forza Motorsport 3
- 2GB USB stick en sleutelhanger met Forza branding
- Exclusief Forza Motorsport 3 theme voor het Xbox 360 dashboard
- Forza Motorsport VIP lidmaatschap. Geeft recht op speciale behandeling op het forum, in het Auction House etc.
- Car pack met 5 autos
- Exclusive Collectors Edition Car Pack: 5 autos handmatig getuned en geverft door de developers van Turn 10 met de Forza Motorsport kleuren
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:29 schreef Row-1 het volgende:
Ze hebben de site van Forzamotorsport.net al aangepast, er is nu een tabje bijgekomen met "My Forza"
Word vandaag voor mij verzonden, volgens het mailtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ziekelijk gewoon
Ik ga straks m'n LCE ophalen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |