Is dat nou echt zo handig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey, ik wil ook wat te doen hebben!!!
Ik heb trouwens een cadeautip vooral voor de (a.s.) BV-gevende mama's
[ afbeelding ]
Kosten: 12 euro incl 3 euro verz.kosten
Verkrijgbaar in verschillende kleurtjes
Hier te bestellen/laten maken
Mocht mijn Santa dit lezen: HEBBUH en dan ook in het zwart!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
wil je nu al weten wie ik ben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:30 schreef Nijna het volgende:
Kerstgeheimpje, heb je ook nog een hint voor wie je bent of komt dat later in het verhaal...
ik ben het nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Dus als ik het goed heb heb jij een konijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:41 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
wil je nu al weten wie ik ben?
ben je gestressed en uit je zen?
ik wil wel een hintje geven,
zodat jij weer ongestoord kan leven...
Je plaatje is een lief konijn,
en lijkt wel wat op m'n eigen Nijn...
weet je nu meer van van het geheim
en nu stop ik weer met het gerijm...
SecretSjerrie ik ben hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef SecretSjerrie het volgende:
Hohohohohoho!
Kersjes, waar ben je nu?
Hoe zit het met het adres van u?
Je krijgt iets leuks, het is een hele klus.
Ga maar wachten onder de brievenbus.
één username maar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een hint.. diegene die ik heb heeft een username van meer dan 5 letters
Die heeft amaranta al voor mij gemaakt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Op veler verzoek een fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef mijsje het volgende:
foto Asy!
btw, was m'n lijstje echt zo duidelijk santa? ik zie santa hier ook nooit... (behalve die ene keer...)![]()
ja, dat geeft je toch te denken als kloon-loos userquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef trui het volgende:
Icicle, jij hebt er echt twee!wat een luxe!
Laten we hopen van niet zegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Santa.on.ice, kan jij mij pm-en?
Als er nl. echt 2 santa's zijn voor Icicle dan is er een probleem... dan is er namelijk iemand santaloos...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat geeft je toch te denken als kloon-loos user
twee zielen één gedachte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zou wel verklaren waarom ik nog steeds geen kloon heb
Goed ok, ik hou er nu over op
Ach, lieve taartjesfee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het zou wel verklaren waarom ik nog steeds geen kloon heb
Goed ok, ik hou er nu over op
Gelukkig, daar is Beaker: helemaal gezond!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef Beaker het volgende:topic weer gevonden!
sorry, hoor maar we hebben waanzinnige computer storingen hier![]()
Mag ik het hintasjeblieft
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:46 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Gelukkig, daar is Beaker: helemaal gezond!
Een hintje voor jou, dat gaat echt te ver
Je Santa loopt hier al veel te lang rond
En post soms her, maar niet altijd der...![]()
Genoeg over mij en terug naar jou
Omdat ik echt niet van dichten hou! En dat is te zien.
Ja dat wel, maar geen Secret Santaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:45 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
[..]
Ach, lieve taartjesfee.
misschien heb jij er ook wel 2 ?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even voor de mensen die zich af vragen hoe of wat, ik heb de beide kloons gevraagd nog eens heel goed naar hun lootje te kijken, of dat echt wel Icicle is en om dan dat lootje naar mij te sturen als dat echt zo is.
Ja, dan weet ik wel wie de santa's zijn, maar ik wil wel zekerheid hebben want als het echt zo is moeten we gaan bedenken of we de loting overnieuw gaan doen en dat wil ik eig. het liefst vermijden...
hahahaha, we hadden gewoon hetzelfde idee...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef trui het volgende:
dat lijkt me toch sterk, er is vast 1 geinkloon bij. of een en dezelfde user die 2 kloons aan heeft gemaakt.
maar stel nu dat 't echt zo is, dan lijkt helemaal opnieuw loten me wel erg omslachtig inderdaad, en niet zo leuk. mij lijkt het wel een optie als 1 persoon inzage krijgt in wie wie heeft, en dan die 2 die icicle hadden laat loten om icicle en de (totdantoe) santaloze. goed idee? (maar nogmaals, ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet aan de orde is.)
Lieve Beaker, wat is het een pretjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef Beaker het volgende:
[..]
![]()
Wie je ook bent!
Bedankt voor de waanzinnige hint!
BE is al bezet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef mijsje het volgende:
maar BE mag best weten wie ik heb, want BE is een topwijf!
Wat lief!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef Saffier-hier het volgende:
[..]![]()
Deze Santa heeft net vandaag inkopen gedaan..
Hopelijk zijn de overige lootjes dan niet van de baan?
Ja, iedereen wilde dat ze mee deed, maar op het laatst heeft ze zich afgemeld..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Memmel het volgende:
Heb ik iets gemist over Joshua? Die deed toch ook mee met de SecretSanta?
En je hebt ook nog PM, ga maar snel naquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef Memmel het volgende:
Heb ik iets gemist over Joshua? Die deed toch ook mee met de SecretSanta?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, iedereen wilde dat ze mee deed, maar op het laatst heeft ze zich afgemeld..
ja, Tazz voel je je ook een beetje buitengesloten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:14 schreef Lenaatje het volgende:
Of Tazz.....
Maar ze mag niet weten wie ik heb, ben natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef mijsje het volgende:
maar BE mag best weten wie ik heb, want BE is een topwijf!
Dan weet je natuurlijk ook wie ik ben..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Brightsanta het volgende:
[..]
Maar ze mag niet weten wie ik heb, ben natuurlijk
Deze informatie is mij welkom,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:34 schreef mikoxx het volgende:
Oh wat spannund!
Paars, roze, groen, kleuren mijn dag
En hip! Maar retro bezorgt mij geen lach
Shopze!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:58 schreef trui het volgende:
jaja debuurvrouw, goeie smoes van dat trage fok. jij bent vast kerstsoxx.
Ik weet niet eens of dat uberhaupt mogelijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:51 schreef trui het volgende:
dat lijkt me toch sterk, er is vast 1 geinkloon bij. of een en dezelfde user die 2 kloons aan heeft gemaakt.
maar stel nu dat 't echt zo is, dan lijkt helemaal opnieuw loten me wel erg omslachtig inderdaad, en niet zo leuk. mij lijkt het wel een optie als 1 persoon inzage krijgt in wie wie heeft, en dan die 2 die icicle hadden laat loten om icicle en de (totdantoe) santaloze. goed idee? (maar nogmaals, ik denk eigenlijk dat dat helemaal niet aan de orde is.)
Tuttut, wat een ongeduld...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar geen Secret Santa
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:53 schreef pakketdienst het volgende:
[..]
O daar maak je mij blij mee Oeke
Een goed excuus om mijn oude woonplaats te bezoeke.
Twee unieke shopjes tussen al het keten-geweld
Ik heb mijn centjes al geteld.
Het eerste winkeltje/eetcafe is om de hoek bij schoonmoeder moet je weten
Fair design kun je daar kopen en biologisch eten.
Mensen met een mogelijkheid
bedienen je daar op tijd.
De ander heeft twee locaties
een om heerlijk te eten en de ander ...precies!
Zonder zorgen kun je daar verpozen
want de waar is goed gekozen.
En wat hebben deze twee gemeen? Ze verkopen beide TONY'S chocolonely
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Incantrix het volgende:
Oh, echt, evt. opnieuw lootjes trekken?Dan moet ik mijn evt. plannen nog maar even on hold zetten ofzo. Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt, het zou echt niet leuk zijn als iemand geen Secret Santa had
Ooww, ok.. Dat is wel een beter plan dan ja, liever even een lijstje maken. En nee, dat zou ook echt heel naar zijn, dan liever tijdig oplossen hoor! Ik duim maar gewoon dat het uiteindelijk een geintje was ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, opnieuw trekken kunnen we echt niet doen, daarvoor is iedereen al te veel onderweg met kopen enzo.
Wrsch zullen we dan uit komen op een oplossing zoals Trui en Mijsje voorstelden dat iedereen zijn naam naar mij PM't en dat ik dan kijk waar het foutje zit.
Het zou zo sneu zijn als er iemand met lege handen blijft zitten. Zelfs als daar later nog een kadootje heen gestuurd wordt is dat gewoon toch niet leuk dan, de 23e.
Das wel een goeie..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Dat is idd wel een slimme optie! Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je dan niet beter ff een mod ofzo van een andere fokgedeelte vragen of die dat wil doen? dan voorkom je dat je zelf weet wie je heeft
Ik denk dat dat wel op zou vallen... Het mailtje opent bij mij met 'Beste miss_dynastie' en ik denk dat het wel zou opvallen als er een andere naam zou staan, toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).
Of praat ik nou peop?
Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Memmel het volgende:
Ja, of, dare I say it, hebben de modjes twee verschillende mailadressen met dezelfde naam ingevoerd,
Dan krijgt de ontvanger van het lootje dus een mail met "je hebt Icicle getrokken".
De eigenaren van de mailadressen moeten hun lootje bevestigen en lijstje invullen. Als je Icicle dan irl dus niet kent, hoef je ook niet te weten dat zij niet de eigenaar van het lootje is (maar een andere nick).
Of praat ik nou peop?
O jeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een ctrl-F op Icicle gedaan in de lijst die ik ter bevestiging opgestuurd heb gekregen en ze staat er echt maar 1 keer in.
Oh, en beide Santa's refereren aan een lijstje gekregen van Icicle...
Dat zou betekenen dat de computer de fout dus aan blijft houden en het lijstje van Icicle dus ook aan 2 mensen gestuurd heeft...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Vicky snapt het. En BE ook, maar dat is dus niet het probleem.
Het laatste zinnetje begrijp ik helemaalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:48 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh, wat spannend! Misschien is het stiekem gewoon een soort van heel bijzondere en nog niet te doorgronden publiciteitsstunt voor *mijn bedrijf*?
Of Joshua. inderdaad.
OF: misschien wil iemand iets goedmaken met haar, via een Santa.
Preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:36 schreef bixister het volgende:
vind ik ook BS, dan mag ze iedereen weten, behalve jou, OK?
vorig jaar had iedereen jou al, dit is ter compensatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar nu is wel duidelijk dat er maar 1 echte rockasanta kan zijn
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Santa.on.Ice het volgende:
Excuus voor de heisa hier
Ik dacht, een kloon meer of minder brengt wat vertier
Helaas is dit op een verkeerd spoor beland
En loopt het wat uit de hand
Dit was uiteraard niet mijn bedoeling
Daarom nu wat opheldering
Santa.on.Ice is door lcicle gemaakt
Wat niet iedereen vermaakt..
Sorry
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:23 schreef kerstvuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieve Vicky
Kerstvuur heeft het niet makkelijk
ik ga onder veel stress gebukt (dichterlijke vrijheid)
want ik kom jou niet vaak tegen
in topics die voor mij zwaar wegen
ik zal dus moeten zoeken
in vreemde topichoeken
daar ga ik dit weekend voor zitten
maar misschien hoef ik niet alles door te spitten
als jij helpen wil
en aan wil geven, de spil
van jouw bestaan....
lieve Vicky, geef dat aub aan mij aan....
kerstvuur (ook wel fikkie genoemd)![]()
![]()
Voor 15 euro?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef tantesanta het volgende:
(Ik had al bijna een TV gekocht,
maar die is niet meer nodig toch...)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:23 schreef kerstvuur het volgende:
kerstvuur (ook wel fikkie genoemd)![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:35 schreef Secret_Chanta het volgende:
Chan,
Mijn PM box leeg
geen email gehad
je lootje was het enige dat ik kreeg
dus al wat je wil is dat?
Verder geen wensen, verlangens, ideeen
praktisch of minder praktisch van aard
dan wacht Santa verder gedwee-en
dat is natuurlijk ook wat waard.
En daar is ze blij mee. Zo, heb ik ook een tvpquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
Even een tvp hoor, en meteen doorgeven dat Sjak ook een santa heeft!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef tessie het volgende:
Hebben we nou wéér een dubbele kloon? Voor MvD? Nog iemand die voor de reldel award gaat?
Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef tantesanta het volgende:
Ik probeer mijn hulproep nog een keer -
Help mij toch Lois beter te begrijpen!
Wat vindt ze leuk, wat kan ze nog meer
Behalve Danny pijpen?
Mijn PM-box staat wagenwijd open
Laat de informatie maar binnenlopen!
(Ik had al bijna een TV gekocht,
maar die is niet meer nodig toch...)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat danny pijpen gaat me nu tot aan mijn dood achtervolgen zeker
En wat heb je daarvoor gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:25 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een pakje in de busvan mijn secret santa2
![]()
Niet van tante santa maar iemand die mij evengoed iets wilde sturenomdat we het best pittig hebben momenteel en ik zo moe ben...
Ik vind het zo keilief maar wordt er wel erg verlegen van!
Weet je wel hoe lang dit pakje dan naar mij gaat roepen!! Het duurt nog even voor het 23 december is en dat met mijn zeer nieuwsgierige aanleg, het is killing!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Estrys het volgende:
En ik vond het nog wel prima dat Lois mijn zoon zo op schoot trok. Want brave moeder bla bla zo zie je maar weer. * Estrys mompelt iets over wolf en schaapskleren
Taartjesfee had toch ook een santakloon inmiddels? Die staat er ook nog niet bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef _Bar_ het volgende:
modje, willen jullie de kloons van Memmel en Sjak ook in de OP zetten?
Sjak: Santa-a-Sjak
Memmel: Kerst_Mengel
bvd
Beaker met een kerstbal op zijn hoofdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:08 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
Lieve Beaker, wat is het een pretje
Om Santa te zijn voor jou en je Jetje
Ik ben hier niet alleen voor de show
En ben al op zoek gegaan naar een leuk kado!
Rituals douchegel zeker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:40 schreef YPPY het volgende:
Vanmiddag heb ik zoiets leuks gekocht.Wel behoorlijk duur, voor wat het is, maar het is dan wel echt en origineel.
En ik zeg lekker niet wat.
Hopelijk de goede variant, heb nog staan twijfelen, twee soorten roken erg lekker.quote:
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:Geweldig!
![]()
Het is vlgs mij gewoon zelf thuis te knutselen ook!
Okee drinken op het schermquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
die is ook leuk voor van die kerstkaarten met foto's van je kroost erop
weer es wat anders
Sasha is vast voor! Die loopt hier de hele dag 'Sasha piemel! Papa piemel! O'car piemel! Mama piemel!'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
weer es wat anders
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
weer es wat anders
Het is maar goed dat ik de pc even aanzetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
uhm secreeteste Santa van mij ik heb nog een dingetje voor op mijn verlanglijstje
http://www.lepetittom.nl/contents/nl/d286_pee-pee-teepee.html
[ afbeelding ]
en dan ga ik voor deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sasha is vast voor! Die loopt hier de hele dag 'Sasha piemel! Papa piemel! O'car piemel! Mama piemel!'![]()
En dan op z'n FOK's uitgesproken: piem0l
aan de naam te zien moet 't dan ook een tipi voorstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef krijtlijk het volgende:
Ik vind dat mutsje op het voorbeeldfotootje niet zo mooi, net of die baby een klu klux klan muts op z'n pielemuis heeft zitten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
! Knappe bevallingen heb jij gehad
![]()
Hier is het 'Mama piepie weg, waar mama piepie nou??' Ondertussen mijn verdwenen piepie bekijkend...
Raar woord, ik weet ook niet of het nou pipi moet zijn of piepie, het ziet er allebei niet uit![]()
huh? ben jij een santa? bestaat Santa dan niet echt? was het dan niet de bedoeling dat je je inschreef voor een cadeautje dat je dan van Santa gewoon krijgt? en dat het dat dan is?...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heeft er ook iemand mijn lootje!?![]()
Morgen ga ik even aan de shop als Santa zijnde, even lekker in de stad sneupen naar leuke dingetjes!
Ow buuf kijk nou, ik heb een kloonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef BOINGKERSTGOING het volgende:
Lief lootje,
Je bent hier niet veel,
vliegen de zenuwen je naar je keel?
Dat hoeft niet, hoor,
Heb je deze Santa al door ?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, niet alleen. Het is gewoon een heel elitair clubje
Oh do tell!1 Want dan ben je verder dan ik. Ik weet toevallig wie Asyniur heeft.quote:
oh wauw...een elitair clubje, dat is gaaf en voor bijzondere mensenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Verrassend hè!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
O, dan kan ik jou dus ook nog hebben
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en die pee-pee-tee-pee hoef ik ook niet (meer). Is er ook zoiets tegen het over de bril piesen?(![]()
)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
oh wauw...een elitair clubje, dat is gaaf en voor bijzondere mensen
chique, lief, braaf en zonder speciale wensen.
ooooooh gaan ze plassen van de kou ja? Werkt dat bij meisjes ook zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef trui het volgende:
nou, het idee is natuurlijk dat dat mutsje/tipi'tje de boel wat warmer houdt, zodat ze minder snel tot plassen overgaan. de tip om er (om die reden) een doekje op te leggen tijdens het verschonen kreeg ik ook al van m'n kraamhulp toen m'n zoon net geboren was. en vervolgens houdt het vast ook 't ergste wel tegen als er alsnog geplast wordt, lijkt me.
het kerstkaart idee is wel hilarisch trouwens!![]()
![]()
![]()
![]()
Jahooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:20 schreef ZweefSanta het volgende:
Lieve Zweefvliegje,
Sind vorige week heb ik elke dag wel even aan je gedacht,
en ik zag dat je hier al een berichtje had verwacht.
Zie mijn icoon, ik baal als een stekker:
ik voel me even niet zo lekker.
Lig even plat,
dus kan nog niet naar de stad.
Maar zoals je weet beste meid,
heb ik nog genoeg tijd!
Eén ding moet ik niet vergeten:
er is iets dat ik namelijk wel al wil weten.
Zo'n armbandje om de tel niet kwijt te raken,
is het je gelukt om dat zelf te maken?
Hang in there, niet zo snel, blijf nog even zweven,
je hebt echt ook een Santa, je zult het beleven.
Tot snel!
Jouw Secret Santa, die zich afvraagt waarom hij rijmt met kerst.
weet niet of het voor meisjes ook zo is, maar mijn jongens moeten ook meer piesen als het buiten koud is. Of in het zwembad. Ik zal een full monty kerstmutsfoto maken voor jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooooh gaan ze plassen van de kou ja? Werkt dat bij meisjes ook zo?![]()
* huuphuup legt ineens een causaal verband
en wie humor heeft geeft als hint aan zn lootje natuurlijk zo'n kerstkaart he van zn kroost![]()
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef Marie79 het volgende:
Stellen jouw jongens dat op prijs Buuv? Dat je zo'n kerstfoto naar iemand anders opstuurt van hun full monty's???
neuhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.
Lieve Tessie,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tessie het volgende:
Ik bedoelde het ook niet heel serieus hoor, die vraag, vergat er alleen een smiley achter te zettenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, daarom staat er ook een clownsmiley achter. Volgens mij zit huup ook niet te wachten op zo'n foto namelijk.
Zeg begint die kloon hype hier nou ookquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef kerstelfje het volgende:
[..]
Lieve Tessie,
Ik moet je teleurstellen
ik heb gewacht tot ik me hier aan jou zou kunnen voorstellen
Nu ik je hier heb herken (t)
kan ik je zeggen dat ik de kloon voor jou ben
*etc*
groetjes,
kerstelfje
Ik hou me voor dat ik zo'n geweldig goed lijstje aangeleverd heb, dat ik geen kloon nodig hebquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:14 schreef YPPY het volgende:
We zijn wel een gezellig clubje chacama.
Lieve Santa,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:23 schreef Secret_Chacanta het volgende:
Beste Chacama, wanhoop niet
de redding is nabij
Je doet hiermee alle kloonlozen hiermee groot verdriet
Maar jij bent vast dolblij.
Je lijstje was glashelder
Dus voorlopig zijn er geen vragen van mij.
Liefs, je Santa
*snik* dan zit ik in m'n eentje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:23 schreef chacama het volgende:
[..]
Ik hou me voor dat ik zo'n geweldig goed lijstje aangeleverd heb, dat ik geen kloon nodig heb![]()
Zullen we volgende week dan maar apart van de kloon-hebbende gaan zitten?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef Marie79 het volgende:
En dan waren er ook nog een paar secret-santa-kloons waarvan we nog niet weten bij wie ze horen? Dus we denken dan lid te zijn van dit clubje, maar zijn het stiekem niet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef chacama het volgende:
[..]Nee, dat doen we niet. Jij mag dan als bijzonder persoon aan het hoofdeind zitten.
huh?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh do tell!1 Want dan ben je verder dan ik. Ik weet toevallig wie Asyniur heeft.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohhh voor she-wolf
ik dacht even aan de tomatensaus-she!
ja maar cattie, meisjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef cattie het volgende:
hip hip hip,
een kleine tip.
Bol.com verzend dit wekend gratis,
dat is geen kattenpis!
Je krijgt sowieso een hint in/bij je pakje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:44 schreef Oxymoron het volgende:
Als ik, nou geen kloon krijg, hoe weet ik dan, wie mij heeft?
Dat snap ik nog niet helemaal.
Nee, je kunt alleen zien of iemand een kloon heeft gemaakt voor jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde, kun je dan aan de lijst in de OP zien, wie jou heeft?
Dan moet je heel erg gaan puzzelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde, kun je dan aan de lijst in de OP zien, wie jou heeft?
Maar dat is ingewikkeld en tijdrovend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan moet je heel erg gaan puzzelenOmdat er mensen hebben aangegeven echt geen kloon aan te gaan maken voor degene die ze hebben zou je kunnen kijken wie er nog geen kloon heeft. De mensen die geen kloon aanmaken hebben die mensen. Of zo
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:01 schreef Vicky het volgende:
wie is er nu nog santaloos??
ikke, ikke, ikkequote:Op zondag 25 oktober 2009 09:01 schreef Vicky het volgende:
wie is er nu nog santaloos??
O Santa, en geen sint,quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
[..]
ja maar cattie, meisje
een boek stond helemaal niet op jouw verlanglijsje
had je soms graag een boek ontvangen
wil je dan de titel in mijn postvakje spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |