Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:Geweldig!
![]()
Het is vlgs mij gewoon zelf thuis te knutselen ook!
Okee drinken op het schermquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
die is ook leuk voor van die kerstkaarten met foto's van je kroost erop
weer es wat anders
Sasha is vast voor! Die loopt hier de hele dag 'Sasha piemel! Papa piemel! O'car piemel! Mama piemel!'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
weer es wat anders
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
weer es wat anders
Het is maar goed dat ik de pc even aanzetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
uhm secreeteste Santa van mij ik heb nog een dingetje voor op mijn verlanglijstje
http://www.lepetittom.nl/contents/nl/d286_pee-pee-teepee.html
[ afbeelding ]
en dan ga ik voor deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sasha is vast voor! Die loopt hier de hele dag 'Sasha piemel! Papa piemel! O'car piemel! Mama piemel!'![]()
En dan op z'n FOK's uitgesproken: piem0l
aan de naam te zien moet 't dan ook een tipi voorstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef krijtlijk het volgende:
Ik vind dat mutsje op het voorbeeldfotootje niet zo mooi, net of die baby een klu klux klan muts op z'n pielemuis heeft zitten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
! Knappe bevallingen heb jij gehad
![]()
Hier is het 'Mama piepie weg, waar mama piepie nou??' Ondertussen mijn verdwenen piepie bekijkend...
Raar woord, ik weet ook niet of het nou pipi moet zijn of piepie, het ziet er allebei niet uit![]()
huh? ben jij een santa? bestaat Santa dan niet echt? was het dan niet de bedoeling dat je je inschreef voor een cadeautje dat je dan van Santa gewoon krijgt? en dat het dat dan is?...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heeft er ook iemand mijn lootje!?![]()
Morgen ga ik even aan de shop als Santa zijnde, even lekker in de stad sneupen naar leuke dingetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |